BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 00:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3297 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 10:31 
N52 nie jest na bezpośrednim wtrysku


Góra
  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 10:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
kryst16 - przecież napisał, że w N52 się da i wklejasz do tematu o N52... przestań siać demagogię wreszcie albo znajdź mi użytkowników z LPG takich aut jak S3 8p, najchętniej dobrze podkręcone, 335i itd. i napisz gdzie znajdę fachowców w Polsce albo przestań wypisywać bzdety. :wstyd:

Na dzień dzisiejszy realność montażu LPG do mocnych aut z DI w Polsce aby to działało i się opłacało oceniam jako ZEROWĄ.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 11:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
Przecież wkleił Ci link do warsztatu gdzie zakładają LPG do f30, ślepy jesteś?
Ja wiem, że zawsze musi być Twoje na wierzchu ale trochę obiektywizmu nie zaszkodzi
http://www.gomar-lpg.pl/bmw/bmw-f30-f31 ... -auto-gaz/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 11:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Tylko jakis tych aut nigdzie nie widac. Jak myslisz dlaczego?

Ale zadzwonie do nich z ciekawosci i rzucę konkretny temat. Jak czegos sie dowiem to podzielę się wiedza. Jest dużo fajnych aut gdzie boli oddawanie zlodziejom polowy kosztu paliwa bo lpg nie ma lub nie bylo.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 11:51 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15729
N20 https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2 odrzucając skrajności, średnie spalanie na poziomie 9/10 l jest realne, jak na tą moc i możliwości ok.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 14:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Dzwoniłem i potwierdziło się, że to lipa:

1. po pierwsze w ogóle jest kłopot z autami modzonymi, głupi czip wyklucza możliwość instalacji LPG. Są one sprzedawane z dedykowanym sterownikiem pod dedykowany kod silnika o seryjnej mocy. niby jakiś stag umozliwia strojenie po modach, ale koles dal do zrozumienia, ze raczej slabo z tym tematem.
2. sa dwie opcje albo sekwencja z dotryskiem benzyny od 10 do 40% nawet instalacje od 4500 wzwyż albo wtrysk w fazie cieklej cena instalacji od 10000 wzwyż. droga technologia, serwis niby taki sam jak zwyklej, ale jednak nie przekonuje mnie to - komponenty na pewno dużo droższe, jak padna po gwarancji będą koszty dodatkowe. Pali niby z litr więcej lpg jak pb.
3. te f30 to koles mowil, ze to dopiero zapowiedz. na chwile obecna nie gazuja, ale niby będą za jakiś czas...

teraz hipotetyczna sytuacja:

Jade na montaż autem wartym 50 - 100 tys, które ma jeszcze za 20 tys modow przy silniku. Place za instalacje z montażem itd. 15000. Nie działa dobrze, instalacja uszkadza mi silnik albo zle chodzi caly czas i paprochy nie mogą dojść do ladu z tym, ucza się na moim aucie. Jestem w plecy suma summarum kolejne 20 tysi. Kiedy się zwroci czas i nerwy? do tego serwis tego ustrojstwa. kompletnie bez sensu. albo montuje tansza opcje i nagle się okazuje ze mi pali 40% pb i 60% lpg :wstyd:

Sam koles w tym drugim zakładzie dal mi do zrozumienia, ze ta technologia raczkuje... także co najmniej 3 - 5 lat nie ma co ruszac tego tematu. Chyba, ze ktoś chce skode 1.4 tsi i dużo jeździ... i chce mieć serie.

kryst16 - masz jeszcze cos madrego do napisania o gazowaniu DI?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 14:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Dajcie spokój z gazowaniem DI. Przecież taka F30 i tak pali nic.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 15:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie do końca. Jak sobie kupisz 335i, które pali powiedzmy 13 po mieście i zrobisz grube mody na 400+ to nagle się okaże, że pali już 17, ale paliwa 98. Tutaj z pomocą przychodzi LPG, które bardzo fajnie się podstraja pod 98 pb. :) No ale niestety...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 15:14 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Robiąc grube mody w 335i niespecjalnie bym się martwił czy spali mi 13 czy 17.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 15:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
A ja nie lubię oddawać złodziejom z wiejskiej 50% tego co przepalam w baku. :) No i jednak przy takiej rozbieżności robią się grube różnice w kosztach - 17 x 5 = 85 pln za 100 km, 2,2 x 20 nawet i litr paliwa to masz 50 pln za 100 km. A teraz to 98 chyba nawet ponad 5, więc jakieś 40 pln na 100 km w kieszeni zostaje. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 15:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
I tak i nie. Z jednej strony 40zł to nie tak dużo, z drugiej też z LPG jest tak, że przy nie DI nie wychodzi 2x taniej, tylko realnie 30% taniej, gdzie i tak początkowe kilometry robi się na Pb.... więc jak do tego dojdzie DI z dotryskami, do tego koszt instalacji, jej serwis, i problemy LPG samego w sobie, to lepiej wlać Pb98 i mieć z tym spokój.

Np fajne rozwiązanie dla osób które posiadają np IV gen i martwią się o osiągi, to ustawić sobie że na wysokim obciążeniu (nie obrotach, tylko obciążeniu), auto przełącza się na Pb i później wraca na lpg.
Czyli jeździsz sobie lekko, nie ciśniesz w opór, to masz LPG, ale np mocno dociśniesz, robiąc duże obciążenie (np pedał wpodłogę powyżej 3500 obr), to wskakuje na pb, a jak tylko lekko odpuścisz, to znowu lpg w ciągu 2s. Jak często daje się w opór? A nie często. Nie jedzie się z pedałem gazu w desce, więc fajnie to działa.
I np w takim KME (nie wiem jak w stagu), mozna sobie ustawiać współczynnik obciążenia, tak że łapie wcześniej lub później.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 16:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Co do DI masz rację, kompletnie nieopłacalne. Chyba, że ktoś wali grube trasy i przebiegi naprawdę są konkretne.

Jeżeli chodzi o konwencjonalną instalację to sądzę, że co najmniej 40% jednak te oszczędności wynoszą, zwłaszcza w odniesieniu do paliwa Pb 98. :)

Ja w S3 mam teraz LPG i generalnie dążę do tego by cały czas na LPG jeździć z wyjątkiem nagrzewu i rozruchu. Ale w takiej instalacji nie ma miejsca na kompromisy i oszczędności.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 16:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
kryst16, W tamtych ogloszeniach tez reklamowali ze zakladaja LPG do F30.Weryfikacja telefoniczna powiedziala mi wszystko.Takze napierw obadaj dobrze temat,a pozniej sie wypowiadaj.Teoretycznie wszystko da sie zagazowac,w praktyce niestety jest cos innego.Zeby nie bylo F30 328i do najoszczedniejszych tez nie nalezy.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 16:57 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
jiGsaw napisał(a):
kryst16 - przecież napisał, że w N52 się da i wklejasz do tematu o N52... przestań siać demagogię wreszcie albo znajdź mi użytkowników z LPG takich aut jak S3 8p, najchętniej dobrze podkręcone, 335i itd. i napisz gdzie znajdę fachowców w Polsce albo przestań wypisywać bzdety. :wstyd:

Na dzień dzisiejszy realność montażu LPG do mocnych aut z DI w Polsce aby to działało i się opłacało oceniam jako ZEROWĄ.


Człowieku Ty to chyba chory jesteś.
Kto tutaj mówi o autach podkręconych?
Jak Ci wkleiłem linki to nagle wyskakujesz z autem podkręconym.

Wiesz dlaczego mało jest użytkowników? Bo aut z bezpośrednim wtryskiem zazwyczaj nie kupują ludzie którzy zarabiają tyle żeby myśleć w ogóle o LPG :wstyd:

wandii napisał(a):
Przecież wkleił Ci link do warsztatu gdzie zakładają LPG do f30, ślepy jesteś?
Ja wiem, że zawsze musi być Twoje na wierzchu ale trochę obiektywizmu nie zaszkodzi
http://www.gomar-lpg.pl/bmw/bmw-f30-f31 ... -auto-gaz/


Ślepy chyba jest, dasz mu jedno to chce drugie, zaraz dam ogłoszenia że szukam kogoś kto ma LPG w takich autach żeby wielmożnego człowieczka który dzieci bachorami i bękartami nazywa przewiózł bo wie najlepiej. Masakra...

Mam coś mądrego do powiedzenia PISAŁEM O AUCIE SERYJNYM A NIE O KRĘCONYM, więc zrozum to wreszcie.
Wejdź że na forum dedykowane są porządne zakłady gdzie już nawet F30 gazują.

jiGsaw napisał(a):
Co do DI masz rację, kompletnie nieopłacalne. Chyba, że ktoś wali grube trasy i przebiegi naprawdę są konkretne.

Jeżeli chodzi o konwencjonalną instalację to sądzę, że co najmniej 40% jednak te oszczędności wynoszą, zwłaszcza w odniesieniu do paliwa Pb 98. :)

Ja w S3 mam teraz LPG i generalnie dążę do tego by cały czas na LPG jeździć z wyjątkiem nagrzewu i rozruchu. Ale w takiej instalacji nie ma miejsca na kompromisy i oszczędności.


A co takiego podniecającego jest w tym S3 że piszesz że nie ma miejsca na kompromisy? W żadnym aucie jak ma jeździć dobrze nie ma miejsca na mocne kompromisy ale to swoją drogą.
A to dotychczas miałeś jak wojtas z Blok Ekipy że musiałeś przełączyć na PB żeby odejść spod świateł?
I dziewczyna Ci mówiła jiGsaw nie bądź żyła daj na PB bo nie damy radę... :padam:

Ty to taki jesteś że jak ktoś Ci powie że kot ma ogon z tyłu to go na dupie postawisz żeby powiedzieć że ma od dołu... :mur:

PS. nie mam czasu zeby Ci szukać aut, warsztatów, czytałem o tym i wiem że tak jest, słyszalem o tym itp... Ale nie bo Ty chcesz na gotowe ;-)
Google nie masz?


Ostatnio edytowano 31 stycznia 2017, 17:07 przez kryst16, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 17:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
BAWARA napisał(a):
kryst16, W tamtych ogloszeniach tez reklamowali ze zakladaja LPG do F30.Weryfikacja telefoniczna powiedziala mi wszystko.Takze napierw obadaj dobrze temat,a pozniej sie wypowiadaj.Teoretycznie wszystko da sie zagazowac,w praktyce niestety jest cos innego.Zeby nie bylo F30 328i do najoszczedniejszych tez nie nalezy.

Za miesiąc tam też już będą gazować...

Mnie ogólnie chodziło o bezpośredni wtrysk, F30 ponoć spokojnie zagazujesz w PL, a w Niemczech to na luzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 17:06 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
Mnie jiGsaw wkurza tym że powiesz mu jedno to Ci 5 dołoży żebyś mu udowodnił, tak samo jak kiedyś o PIS nawet o to że Astra jest bezpieczniejsza niż E36 co jest faktem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 17:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie chce mi się już nawet odpisywać na Twój bełkot. Nadal nie odpowiedziałeś KONKRETNIE na żadne moje pytanie, a do zakładów, które wygooglowałeś ZADZWONIŁEM i uzyskałem informacje jak wyżej, które jednoznacznie potwierdziły moją tezę, z którą próbujesz od początku nieudolnie polemizować. Czyli, że coś tam niby jest, ale tak naprawdę to gówno i ewentualnie można sobie zagazować Skodę 1.4 TSI i się to opłaca pod warunkiem olbrzymich przebiegów tak naprawdę.

Jeżeli dla Ciebie stare samochody z DI (bo to już nie oszukujmy się 10 letnie auta albo starsze) to takie drogie rarytasy dla bogaczy, że nie warto szukać oszczędności to czemu Ty korsą się dalej tłuczesz? :wstyd:

Zgadnij ile naprawdę poważnych konkretnych porad dostałem na LPG FORUM na temat zagazowania zwykłego w sensie wtrysku pośredniego starego silnika 1.8t 345 koni o mocy prawie 200 koni z litra i prawie 90 koni z cylindra? ZERO, niech to Ci da trochę do myślenia na temat gazowania takich aut w Polsce. Póki co WSZYSCY moi znajomi są zdziwieni, że to tak dobrze jeździ na LPG, ale jeszcze jest trochę rzeczy do dopracowania. To teraz sobie możesz wyobrazić jak wygląda gazowanie mocnych aut z wtryskiem bezpośrednim w praktyce. Nie wiem, czy zagazowałeś swoją Corsę, czy nie, ale zrozum, że nie jest to odnośnikiem do gazowania grubych aut. Przypominam, że mam BMW M5 400 koni i Audi S3 345 koni, więc raczej nie chodziło mi o zagazowanie Fabii... :wstyd:

Piszesz bzdury nie mając zielonego pojęcia o temacie LPG w ogóle, a co dopiero o DI, więc pytam o konkrety. Szukałem użytkowników i nie znalazłem, bo nie istnieją, ale zacząłeś się wymądrzać to Cię spytałem, a Ty masz do mnie pretensje... A nie będę pytał Pana ze skody albo z corsy jak mu się sprawuje LPG, bo GUZIK mnie to interesuje w takiej klasie pojazdów. Wiem, że ich nie dostanę, bo ich po prostu NIE MA. A Ty dalej swoje...

Może faktycznie powinienem był zaznaczyć, że chodzi mi o mocne auta i najchętniej dłubane, ale pokaż mi choć jeden egzemplarz nawet seryjnego 335i z LPG w Polsce to zwrócę honor.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 19:29 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
jiGsaw napisał(a):
Nie chce mi się już nawet odpisywać na Twój bełkot. Nadal nie odpowiedziałeś KONKRETNIE na żadne moje pytanie, a do zakładów, które wygooglowałeś ZADZWONIŁEM i uzyskałem informacje jak wyżej, które jednoznacznie potwierdziły moją tezę, z którą próbujesz od początku nieudolnie polemizować. Czyli, że coś tam niby jest, ale tak naprawdę to gówno i ewentualnie można sobie zagazować Skodę 1.4 TSI i się to opłaca pod warunkiem olbrzymich przebiegów tak naprawdę.

Jeżeli dla Ciebie stare samochody z DI (bo to już nie oszukujmy się 10 letnie auta albo starsze) to takie drogie rarytasy dla bogaczy, że nie warto szukać oszczędności to czemu Ty korsą się dalej tłuczesz? :wstyd:

Zgadnij ile naprawdę poważnych konkretnych porad dostałem na LPG FORUM na temat zagazowania zwykłego w sensie wtrysku pośredniego starego silnika 1.8t 345 koni o mocy prawie 200 koni z litra i prawie 90 koni z cylindra? ZERO, niech to Ci da trochę do myślenia na temat gazowania takich aut w Polsce. Póki co WSZYSCY moi znajomi są zdziwieni, że to tak dobrze jeździ na LPG, ale jeszcze jest trochę rzeczy do dopracowania. To teraz sobie możesz wyobrazić jak wygląda gazowanie mocnych aut z wtryskiem bezpośrednim w praktyce. Nie wiem, czy zagazowałeś swoją Corsę, czy nie, ale zrozum, że nie jest to odnośnikiem do gazowania grubych aut. Przypominam, że mam BMW M5 400 koni i Audi S3 345 koni, więc raczej nie chodziło mi o zagazowanie Fabii... :wstyd:

Piszesz bzdury nie mając zielonego pojęcia o temacie LPG w ogóle, a co dopiero o DI, więc pytam o konkrety. Szukałem użytkowników i nie znalazłem, bo nie istnieją, ale zacząłeś się wymądrzać to Cię spytałem, a Ty masz do mnie pretensje... A nie będę pytał Pana ze skody albo z corsy jak mu się sprawuje LPG, bo GUZIK mnie to interesuje w takiej klasie pojazdów. Wiem, że ich nie dostanę, bo ich po prostu NIE MA. A Ty dalej swoje...

Może faktycznie powinienem był zaznaczyć, że chodzi mi o mocne auta i najchętniej dłubane, ale pokaż mi choć jeden egzemplarz nawet seryjnego 335i z LPG w Polsce to zwrócę honor.


Ale kto tutaj mówi o słabych autach z wtryskiem bezpośrednim?
http://lpg-forum.pl/jaka-instalacja-do- ... 54551.html
Przecież 3.0 TFSI nie jest takie słabe.

Poszukam w wolnej chwili bo też gdzieś widziałem temat o tym i dam link.
Przecież zagazować 1.8 345KM to nie problem. Wtryski z górnej półki, dwa reduktory i będzie jeździć.
Ja zacząłem pisać o opłacalności instalacji LPG a Ty wyskoczyłeś nagle z dłubanymi autami...
Teraz to ludzie gazują nawet TIRY :rotfl: Poważnie.
Wszystko się da, może czasem cena przeszkadza ale da się.

Patrz co ludzie gazują:
https://www.youtube.com/watch?v=1qU6ad7PMa4
https://www.youtube.com/watch?v=MXHR0zZk86Y
https://www.youtube.com/watch?v=gjPLLaC8kTs
https://www.youtube.com/watch?v=ZD0VMkecrRc

Wtrysk bezpośredni wszędzie.
LPG w tirach:
https://www.youtube.com/watch?v=ZKmmtoE_CDw
https://www.youtube.com/watch?v=23NOXY6BZNI

Znajomy też zamontował, ma kilka tirów i "na test". Jeździ jeszcze nawet...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 19:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No tak. Czyli niby niektóre auta SERYJNE da się jakoś tam zagazować. Instalacje jednak są dużo droższe i zwrot następuje raczej bardziej po 20 - 30 tys km niż po 10 jak mamy obecnie. Do tego dochodzi zabicie podstawowej zalety auta z turbo czyli jego podatności na efektywne podnoszenie mocy. :( Do tego jeszcze jest mnóstwo ukrytych kosztów, których Panowie nie eksponują, a które przedłużają czas amortyzacji. Czyli generalnie trzeba jeździć dość sporo... i dalej jest lipa ogólnie. Przynajmniej dla kogoś takiego jak ja, kto może sobie zagazować bez problemu za śmieszne pieniądze S3 stare czy M5 albo nawet nowsze M3. A tutaj mamy zwyklaki...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: cena paliw na stacjach a cena barylki...
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 20:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 28
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B25
Garaż: E46->E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 16&start=0
Jeśli ktoś modzi auto to nie szuka oszczędności.
Jeśli szuka oszczędności to kupuje oszczędne auto kosztem osiągów.
Jeśli chce pójść na względny kompromis kupuje diesla i trochę go dłubie ( mocniejsze dłubanie sprawia ze kończy sie oszczędność ;)
Wyjściem jest do mocnej i paliwożernej benzyny dokupienie drugiego ekonomiczniejszego auta jako daily albo podbieranie drugiej połówce ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3297 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 165  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL