BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 21:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Duży problem z routerem i Lan-em
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 08:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Witam.

Mój Linksys ostatnio płata mi figle. Nie znam się na tym kompletnie, tym badziej podnosi mi się ciśnienie.

Co się dzieje?

Jestem parę dni na chorobowym , więc siedzę w domu.
Do Linksysa jest podłączony kablem laptop, który dodatkowo ma Wi-Fi i tak też się łączy z siecią. Oba połączenia na raz są aktywne.

Parę dni temu moja Kobieta włącza komputer stacjonarny i woła mnie że nie ma netu....
Kabel podłączony, ikonka sieci działa, na routerze DSL i INTERNET się świecą... Po interwencji Pana z infolinii przydzieliliśmy stałe IP (pojawił się komunikat o konflikcie) i działało.

Wczoraj włącza i nie działa, patrzę na laptopie też nie... pali się i DSL i Internet, połączenia z modemem są (da się klepać ip w IE i konfigurować) i nie działa.

Po standartowym resecie linksysa i resecie go, wpisałem:
nazwę
hasło
enkapsulację: RFC 2364 PPPoA
Multipleksing: VC
Autodetect: Enable
VPI: 0
VCI: 35

Tak jak było (zrzut ekranu z działającej konfiguracji) i nie działa nie ma synchronizacji, dioda INTERNET NIE ŚWIECI SIĘ.

Do wczoraj te rpoblemy byly sporadyczne, mogły być jakiś konflkty z IP.

Dzisiaj rano, włożyłem płytę instalacyjną w lekko chamski sposób tłumaczoną na nasz język (na screenach dopisane po PL) i zainstalowałem ponownie, już wpisując tylko nazwę i hasło. Co ciekawe zauważyłem że zaświecił się INTERNET, więc kliknąłem GOOGLE - DZIAŁA. No to super! Po 15 sek zakończył mielić program instalacyjny z komunikatem mówiącym że się nie udało zapisać zmian. Kliknąlem OK i nie działa NET, INTERNET się nie świeci.

Znowu instalacja, mieli, mieli... Działa net, poczta, wsjo. Wyskoczył komunikat że się nie udało zapisać zmian. ALT+F4 i działa.