BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2024, 07:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 22:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Stockholm
Moje BMW: E61 530Xi
Kod silnika: N52B30
a powiedzcie mi ktory z was ma instalacje z wtryskiem cieklego gazu? czy dodanie kilku lub kilkunastu KM na gazie zmienilo by tok tej uwazam bezsensownej dyskusji gaz jest gazem kto chce to go zaklada i sprzeczanie sie nie ma sensu, a propo mam taki gaz w safrance i samochod jest mocniejszy na gazie niz na benzynie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 22:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
słyszałem, że przy ciekłym wtrysku samochody mocy nabierają, ale ponoć jakość polskiego gazu wykańcza te instalacje

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 22:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Stockholm
Moje BMW: E61 530Xi
Kod silnika: N52B30
tankuje tylko na lotosie i nie jest zle safranka ma gaz od poczatku i ma juz nastukane okolo 400.000 wiec niech nikt mi nie mowi ze gaz wykancza silniki no moze polski a co do smierdzacego jajka to tylko w uszkodzonych instalacjach lpg


Ostatnio edytowano 23 lutego 2007, 22:56 przez radekdo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 22:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
po zoptymalizowaniu oprogramowania w sterowniku silnika moze nabrac jeszcze wiekszego wigoru na LPG...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 23:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Stockholm
Moje BMW: E61 530Xi
Kod silnika: N52B30
mojej zonie mocy 134KM wystarczy ja safranka jezdze jak juz naprawde musze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 23:03 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Czy mocy dodają nie wiem, raczej wątpliwa sprawa. Napewno nie ujmują, podobnie jak sekwencje. Mogą mniej tego gazu zużywać co najwyżej.
I tak wszystkim steruje komp benzynowy więc raczej lepiej gorzej w sensie kilkunastu koni napewno nie będzie... jakieś wachania +/-2-3 KM mogą być ale nie więcej. U jednych na + u innych na -. Żeby zyskać parenaście koni - chip, turbo,ramair, podtlenek azotu, ale napewno nie instalacja gazowa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 23:08 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Kyokushin napisał(a):
I tak wszystkim steruje komp benzynowy


to po co robi sie druga mape dla instalacji gazowej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 23:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Stockholm
Moje BMW: E61 530Xi
Kod silnika: N52B30
i tu sie mylisz do gazu jest oddzielny komputer wiem bo go naprawialem dowiedz sie w auto wisie w Wa-wie tam montuja takie instalacje tylko koszt do 4 cylindrow to 7-8 tys


Ostatnio edytowano 23 lutego 2007, 23:13 przez radekdo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 23:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 700
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
radekdo napisał(a):
i tu sie mylisz do gazu jest oddzielny komputer wiem bo go naprawialem
ale nie sterujacy czasai wtryskow przy fazie cieklej ;)

radekdo napisał(a):
a powiedzcie mi ktory z was ma instalacje z wtryskiem cieklego gazu? czy dodanie kilku lub kilkunastu KM na gazie zmienilo by tok tej uwazam bezsensownej dyskusji gaz jest gazem kto chce to go zaklada i sprzeczanie sie nie ma sensu, a propo mam taki gaz w safrance i samochod jest mocniejszy na gazie niz na benzynie
w tej kwesti (narazie) sie nie wypowiem .. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 23:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Komputer w sekwencjach jest elementem zamieniającym czasy wtrysków wydawane przez komp benzynowey na czasy wtrysków dla wtryskiwaczy gazowych.
Komputer gazowy niczym de facto nie steruje ale zajmuje się konwersją sygnałów.
Lego - mapa nie jest czymś dodatkowym. Mapa jest to tablica przejścia z czasów benzynowych na czasy gazowe. Z racji tego że elementy instalacji są uniwersalne to funkcja przejścia może być nie liniowa. Mapa pozwala prezyjnie, programowo dostroić czasy wtrysków na LPG, tak by komputer benzynowy (który i tak dąży do prawidłowego składu meiszanki), nie musiał ich korygować - nie odczuwał różnic w pracy na Pb i na LPG (niektóre komputery benzynowe mają funkcję samoaadaptacji i różne odczyty na LPG i Pb mogły by im podawać dziwne dane).

Jak jest mocniejszy to fajnie, kolejny plus dla lpg :), ale sprawdziłbym to na hamowni. Bo w zasadzie nie ma żadnych naukowych przesłanek skłaniających ku temu że miałby być mocniejszy. Powinien chodzić tak samo jak na benzynie czy sekwencji w fazie lotnej. Powinien jedynie palić mniej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 23:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
modufikujac odpowiednio oprogramowanie w ECU silnika pod LPG mozna uzyskac wieksza moc niz na benzynie ( glownie chodzi o regilacje wyprzedzenia zaplonu ). Settingsy w stocku niestety nie siegaja tak daleko zeby mogly uwolnic potencjal LPG jak i innego paliwa wysokooktanowego :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, 10:30 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Ogólnie, chiptuning do benzyny, również przekłada się na LPG. Wtedy osiągi wszystkiego rosną.
Tak czy siak, optymalizując pod LPG, które się nieco różni od benzyny, można wyciągnąć więcej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, 10:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Tak apropo:
Link
spojrzcie na opis, z ktorego wynika, ze na gazie ma wiecej KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, 10:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fajna, ale żeby aż 30KM różnicy - nieźle.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, 12:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
z ciekawosci wpisalem na allegro w dziale bmw "sekwencja" i wyskoczylo mi takie cos. Az sie zdziwilem :zdziwko:

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, 13:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Stockholm
Moje BMW: E61 530Xi
Kod silnika: N52B30
juz mi teraz wierzycie? mamy w ten sposob taniej i mocniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 14:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
Rzeczywiście widziałem wyniki testu gazu ciekłego i był przyrost mocy ale 30 KM to wielka bajka zwłaszcza że założona jest instalcja sekwencyjna. Rok temu instalacja na gaz ciekły do 4 cylindrowego auta oscylował w granicach 8 tys zł. Trzeba zadać sobie teraz pytanie co to była za hamownia inercyjna czy obciążeniowa bo jeśli inercyjna to jestem wstanie temu kolesiowy załatwić przyrost mocy w granicach 60 KM na pierwszej generacji lpg. Wciska kit i tyle


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL