BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 05:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Seat Leon Cupra R
PostNapisane: 12 lutego 2016, 18:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
mam leona 1 fr 2005 na sprzedaz, arl- 150ps, moce rzedu 200+ to zaden problem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seat Leon Cupra R
PostNapisane: 12 lutego 2016, 19:13 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Trolu , no ten środek to ... przemilczmy i tak patrzę na to co się dzieje za szybą :P Osiągi na pewno fajne, póki co szukam czytam kombinuje , zobaczymy ;)
AD/HD nieeee 1 mi nie podchodzi ;) jakbym już miał brać coś w tym przedziale to celowałbym w s3 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seat Leon Cupra R
PostNapisane: 12 lutego 2016, 22:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Bierz Audi A3 8P z silnikiem 3.2 V6 250km to jest to samo co w Golfie R32 , bardzo udana jednostka z tego co piszą.
Ja sam szukam Golfa Gti z dsg , poza tym olejem i paroma pierdołami które są do ogarnięcia za nieduże pieniądze to fajny silnik gdzie za niewielką kasę można go solidnie wzmocnić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Leon Cupra R
PostNapisane: 12 lutego 2016, 23:03 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Muszę poczytać o nim , nie brałem go w ogole pod uwagę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seat Leon Cupra R
PostNapisane: 13 lutego 2016, 02:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
VR fajne ale tam bolączką były rozrządy - vw nie mydli oczu i każe wymieniać łańcuchy, dość drogi interes ale byłem w tym kręgu zainteresowań ładnych kilka lat temu. Gadałem z gościem który miał golfa 2.8 V6 i mówił krótko - jak słychać łańcuch to nie ma sensu barć auta. Może w przypadku R32 jest inaczej ale ten silnik w golfie przynajmniej na papierze szału nie robił, ktoś by popatrzył - 6 garów, 3.2L - rywal dla e46 M3. A moc? Jak w M54B30. Nadrabia soundem, koszty silnika z tego co pamiętam dość spore ale fanatycy swapowali to do golfów 3. VR to silnik sam w sobie twardy, pod turbienie idealny ale też ma swoje problemy, skomplikowany dolot, 2 pompy wody, rozrząd, w 3.2 pewnie podobnie.
Z DSG nie wiem, ale idzie przeczytać opinie o tym że jak kupuje się używane DSG to lepiej od razu zaopatrzyć się w nowe sprzęgła, nie wiem czy też nie było problemów z sypaniem się samych skrzyń.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seat Leon Cupra R
PostNapisane: 13 lutego 2016, 09:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Sam rozrząd nie jest taki drogi
https://www.ecstuning.com/Volkswagen-R3 ... ES1876737/
a można i jeszcze taniej
http://allegro.pl/lancuch-rozrzad-vw-au ... 29021.html

ale robocizna z tego co czytałem trochę kosztuje :kwasny:
Poza tym pancerny silnik, idealny pod większe moce, turbo albo pod instalkę jak ktoś oszczędny :)

W DSG jak ktoś na czas wymieniał olej to będzie działać, wiadomo manual zawsze bezpieczniejszy ale dla mnie ta skrzynia jest zaje...sta , (bez porównania do muła ZF gdzie w V8 to "panie nie jedzie") osiągi lepsze jak w manualu, więc nawet jak miałbym ją robić to i tak warto :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seat Leon Cupra R
PostNapisane: 13 lutego 2016, 11:57 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
Miłosz napisał(a):
renoraines, ja vw w ogole nie ogarniam także mi to bardzo mało mówi :/ Jedyne co znalazłem na tym zdymanym forum to że była jakaś akcja serwisowa na wtryski i ponoć je wymieniali za free. Coś jak z poduchami w e46 ;)


Oznaczenia sinika BMM, BGW, BKP ... to PD, a CBAA, CBAB ... to CR.
Patrząc na całą gamę VAGów to 2.0 TDI PD były montowane dobre 5 lat. 8V, 16V, z wałkami, bez, z osprzętem Boscha, Siemensa.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seat Leon Cupra R
PostNapisane: 13 lutego 2016, 12:15 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
renoraines, thx za rozjaśnienie ;) nie wiem czemu , ale chyba kieruję się w kierunku cupry 2.0 tfsi. Trochę poczytałem o tych 3.2 i szału nie ma ciężkie wielkie słabe i nie takie tanie w eksploatacji. A w przypadku 2.0 tfsi to tak jak ktoś wspominał wystarczy wrzucić cooler od s3 , soft i mamy już fajną moc ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL