BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 19:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 10 lipca 2016, 20:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
tommos napisał(a):
Witam prosil bym o wycene do Bmw E36 328i (olej silnikowy) jazda raczej dynaminczna , nie bierze oleju przebieg roczny ok 1000 km pozdrawiam

wg mnie optymalnym olejem do M52B28 jst XF 5w50; świetne parametry na gorąco, sprawdzi się również podczas amatorskiego wyjazdu na tor lub dynamicznej jeździe
XF 5w50 -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny% ... ife%2B5w50
5L - 204,25
1L - 48,17
zalecam zrobić płukankę przed zmianą, koszt nie jest duży, a znacznie poprawi parametry nowego oleju
Engine Flush -->> http://piatekolo.pl/plukanka%2Bengine%2Bflush
cena 21,33

jest również tańsza opcja, olej z serii Trident (flotowo-warsztatowej)
ochrona do normalnej, spokojnej jazdy jak najbardziej sprawdzona, oczywiście raz na jakiś czas można pojeździć dynamiczniej, nie zapewni takiej ochrony jak 5w50, ale również będzie dobrym wyborem
Trident 5w40 -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny%2Btrident%2B5w40
5L - 140,71
1L - 34,23

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 14 lipca 2016, 16:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Interesuje mnie płukanka długodystansowa Archoil AR2300 w jakiej jest cenie ? XF 5W50 należy wymieniać co 7 tys. km ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 14 lipca 2016, 18:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
kupiec_fkl napisał(a):
Interesuje mnie płukanka długodystansowa Archoil AR2300 w jakiej jest cenie ?

z produktów olejowo-smarnych mam tylko Millers'a

kupiec_fkl napisał(a):
XF 5W50 należy wymieniać co 7 tys. km ?

interwały wymian olejowych nie powinny być sztywne dla każdego auta, bo każde jest używane inaczej, ma inny stopień zużycia - naprawdę wiele czynników. Dla przykładu - w autach rajdowych/wyścigowych olej zmieniany jest praktycznie co wyścig.
XF 5w50 to olej typu longlife czyli interwały można stosować takie, jakie w przypadku innych olejów w danym aucie, w "skrócie": najlepiej połowę okresu jaki zaleca producent

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 19 lipca 2016, 17:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Witam. Jaka cena za dodatek do paliwa Millers ecomax?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 19 lipca 2016, 20:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Dante182 napisał(a):
Witam. Jaka cena za dodatek do paliwa Millers ecomax?

Hej

Diesel power ecomax 500ml (na 500L paliwa) - 63,07
Petrol power ecomax 500ml (na 500L paliwa) - 74,50

jest też również opcja "na raz:
Diesel power ecomax one shot (na 60L) - 31,25
Petrol power ecomax one shot (na 60L) - 32,89

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 22 lipca 2016, 20:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
Witam posiadam e46 320d CR
do tej pory zalewalem go motulem 5w40 8100,teraz przyszla zmiana na cos innego
Na Motulu silnik chodzi glosno i tak bardzo opornie {moje spostrzerzenia}
I teraz pytanie co polecacie ,silnik w bdb kondycji trzyma serie nawet z plusem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 23 lipca 2016, 07:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Mario497 napisał(a):
Witam posiadam e46 320d CR
do tej pory zalewalem go motulem 5w40 8100,teraz przyszla zmiana na cos innego
Na Motulu silnik chodzi glosno i tak bardzo opornie {moje spostrzerzenia}
I teraz pytanie co polecacie ,silnik w bdb kondycji trzyma serie nawet z plusem

hej

wyborów jest kilka, Twoja ostateczna decyzja, który ewentualnie do Ciebie:
Trident Long Life 5w30 -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny% ... ife%2B5w30
bardzo dobry olej z serii flotowo-warsztatowej, oczywiście z BMW LL04
5L - 154,87
1L - 36,74

półkę wyżej plasuje się
XF 5w40 -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny% ... ife%2B5w40
świetne właściwości, optymalny wybór
5L - 174,45
1L - 41,81

jeśli planujesz w pełni wykorzystac osiągi auta lub podnosić jego moc zdecyduj się na topowy olej do aut osobowych, z nanotechnologią (redukcja tarcia, jeszcze lepsza ochrona)
EE 5w30 -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny% ... ife%2B5w30
5L - 228,16
1L - 52,55

jest jeszcze kilka produktów pośrednich (m.in. EE 5w40 czy EE 5w30 C3), ale te co podałem sa optymalnym wyborem

optymalnie byłoby wypłukać silnik płukanką
Engine Flush -->> http://piatekolo.pl/plukanka%2Bengine%2Bflush
bezpieczna płukanka, na bazie ropy naftowej udrożni kanały olejowe, usunie nagar z pierścieni tłokowych
250ml - 20,17

jeśli masz silnik silnie zabrudzony po poprzednim oleju możesz użyć oleju płuczącego, który upora się ze szlamem, nagarami itd. płukanka rozpuszcza brud, a on rozpuszcza i wchłania go, używa się go tylko przez 3-4 minuty.
IT Flushing -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bczyszczaco-p ... 2Bflushing
5L - 93,13
1L - 25,90

jakbyś miał dodatkowe pytania - pisz śmiało :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 lipca 2016, 13:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E91 325d
Kod silnika: M57T2D25
Witam,

Moje BMW to E91 325d z 2006 roku z DPF. Przebieg to 272k km. Silnik chodzi ładnie, parametry jak najbardziej w normie, oleju nie ubywa. Autko mam od grudnia zeszłego roku i zrobiłem 11k, więc szacuje ze ~18k rocznie wyjdzie. 70% miasto, 30% trasa. Niemiec zalewał Castrolem 5w-30, ja po zakupie wlalem Motul 8100 X-clean tez 5w-30, ale bez plukania. Auto stoi pod chmurka :) Chciałem przejść na Millersa ale pytanie, czy pójść w XF, czy warto jednak zainteresować się EE? Co mi daje ta nanotechnologia? No i pewnie warto by było skusić się na płukanke? No i jaki koszt? Z góry dzięki, pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 lipca 2016, 13:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
clone42 napisał(a):
Witam,

Moje BMW to E91 325d z 2006 roku z DPF. Przebieg to 272k km. Silnik chodzi ładnie, parametry jak najbardziej w normie, oleju nie ubywa. Autko mam od grudnia zeszłego roku i zrobiłem 11k, więc szacuje ze ~18k rocznie wyjdzie. 70% miasto, 30% trasa. Niemiec zalewał Castrolem 5w-30, ja po zakupie wlalem Motul 8100 X-clean tez 5w-30, ale bez plukania. Auto stoi pod chmurka :) Chciałem przejść na Millersa ale pytanie, czy pójść w XF, czy warto jednak zainteresować się EE? Co mi daje ta nanotechnologia? No i pewnie warto by było skusić się na płukanke? No i jaki koszt? Z góry dzięki, pozdrawiam!

Cześć

z przejściem na Millersa wybór jak najbardziej trafiony :ok:
optymalnym wyborem byłby EE 5w30, czy redukcja tarcia, lepsza ochrona, niższe spalanie, mniejsza emisja szkodliwych substancji. W porównaniu do XF spalanie niższe o ok. 0,5L
Może być odmiana EE 5w30 C3, troszkę tańsza, parametry nieznacznie gorsze od EE 5w30 (w głównej mierze w górnych zakresach temperatur). Można zastosować również XF 5w40 oraz serię flotowo-warsztową Trident Long Life 5w30. Z tych dwóch ze wskazaniem na XF 5w40. Oczywiście wszystkie oleje spełniają normę BMW LL04, można je stosowac z autami wyposażonymi w DPF. Wybór jest spory, ostatnie słowo należy do klienta. Płukanka Millers Engine Flush jest zalecana podczas każdej wymiany oleju. Podaję ceny od najbardziej sugerowanych:
EE 5w30 5L - 228,16
EE 5w30 1L - 52,55

EE 5w30 C3 5L - 193,47
EE 5w30 C3 1L - 48,27

XF 5w40 5L - 174,45
XF 5w40 1L - 41,81

Trident LL 5w30 5L - 154,87
Trident LL 5w30 1L - 36,74

płukanka Engine Flush 250ml - 20,17

polecam również dodatek do czyszczenia DPF (opakowanie na zbiornik paliwa 60L), usuwa sadzę, obniża temperaturę spalin oraz pozostawia warstwę ochronną na filtrze dzięki czemu sadza nie przyczepia się
DPF Cleaner&Regenerator - 35,23

w razie pytań jestem do dyspozycji :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 lipca 2016, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E91 325d
Kod silnika: M57T2D25
Dzięki za wyczerpująca odpowiedź! Zdecyduję się chyba na C3, żeby potem było jeszcze ewentualnie coś lepszego na co będę mógł się przesiąść przy następnej wymianie :) A ile tej płukanki by trzeba było? U mnie jest 7,5 litra oleju.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 lipca 2016, 20:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
clone42 napisał(a):
Dzięki za wyczerpująca odpowiedź! Zdecyduję się chyba na C3, żeby potem było jeszcze ewentualnie coś lepszego na co będę mógł się przesiąść przy następnej wymianie :) A ile tej płukanki by trzeba było? U mnie jest 7,5 litra oleju.

to oczywiście Twoja decyzja, ale wg mnie różnica względem EE 5w30 nie jest ogromna, a ten olej to naprawdę najlepszy wybór. Parametry ma dużo lepsze, jeśli zdecydujesz się na modyfikacje mechaniczne to nie będziesz się musiał niczego obawiać. I pamiętaj, że temperatura podczas wypalania DPF jest naprawdę wysoka, a EE 5w30 ma lepsze parametry "na górze"
standardowo płukanka Engine Fulsh jest na 5-6L, ale jeśli silnik nie masz bardzo zabrudzony to jedno opakowanie wystarczy.

Natomiast jeśli masz silnik zabrudzony to warto pomyśleć o oleju płuczącym. Zlewasz ciepły zużyty olej, zalewasz ten płuczący i uruchamiasz silnik na 3-4min. Następnie zlewasz go, wymieniasz filtr i zalewasz silnik świeżym olejem. Cały nagar, szlam zostanie dokładnie rozpuszczony i spłynie razem z olejem czyszczącym. Warto wykonać ten zabieg. Wielu klientów się o tym przekonało. Płukanka rozpuszcza nagar, natomiast ten olej rozpuszcza go i wchłania w siebie.
Jest to produkt na bazie oleju mineralnego, w pełni bezpieczny pod warunkiem stosowania o przez określony czas. Więcej o IT Flushing -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bczyszczaco-p ... 2Bflushing

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 30 lipca 2016, 21:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57d30
Millers Trident 5w40 do M57 w e46 ? Jaka cena za 7-8 L ? Filtry oleju tez oferujesz ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 31 lipca 2016, 19:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
crims napisał(a):
Millers Trident 5w40 do M57 w e46 ? Jaka cena za 7-8 L ? Filtry oleju tez oferujesz ?

7L spokojnie wstarczy, ale Twoja ewentualna decyzja ile zamówisz
Trident 5w40 5L - 132,97
Trident 5w40 1L - 32,36
ewentualnie płukanka Engine Flush 250ml - 20,17

tak, filtry również
np. oleju Knecht - 31,30

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 31 lipca 2016, 23:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 443
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: e46 330ci 328ci
Kod silnika: m54b30,m52b28tu
Garaż: e46 328ci hellrot
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149192
e46 330ci topasblau
viewtopic.php?f=6&t=170876
Pacjent e46 328ci M52b28tu auto służy do jazdy w weekendy oraz na wakcje. Jazda dynamiczna ale bez ciągnięcia do odcinki no chyba że przy sporadycznym wyprzedzaniu ale bardzo rzadko. Ostatnio na rozgrzanym słychać szklanki, obecnie wlane valvo 5w50 vr1 co ty byś polecił?

_________________
Obrazek
Kolektory Schmiedmann, xpipe, końcowy eisenmann, ssący b30, gwint Lowtec H9.2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 1 sierpnia 2016, 06:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
pawel1132 napisał(a):
Pacjent e46 328ci M52b28tu auto służy do jazdy w weekendy oraz na wakcje. Jazda dynamiczna ale bez ciągnięcia do odcinki no chyba że przy sporadycznym wyprzedzaniu ale bardzo rzadko. Ostatnio na rozgrzanym słychać szklanki, obecnie wlane valvo 5w50 vr1 co ty byś polecił?

zrobiłbym porządną płukankę, IT Flushing - uwierz, że:
- wyciszy
- zdejmie sporo syfu
po niej zalał Millers XF 5w50, w sam raz do warunków o jakich napisałeś

IT Flushing 5L - 93,13
IT Flushing 1L - 25,90
XF 5w50 5L - 193,02
XF 5w50 1L - 45,51

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 1 sierpnia 2016, 11:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 443
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: e46 330ci 328ci
Kod silnika: m54b30,m52b28tu
Garaż: e46 328ci hellrot
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149192
e46 330ci topasblau
viewtopic.php?f=6&t=170876
rorafalki napisał(a):
pawel1132 napisał(a):
Pacjent e46 328ci M52b28tu auto służy do jazdy w weekendy oraz na wakcje. Jazda dynamiczna ale bez ciągnięcia do odcinki no chyba że przy sporadycznym wyprzedzaniu ale bardzo rzadko. Ostatnio na rozgrzanym słychać szklanki, obecnie wlane valvo 5w50 vr1 co ty byś polecił?

zrobiłbym porządną płukankę, IT Flushing - uwierz, że:
- wyciszy
- zdejmie sporo syfu
po niej zalał Millers XF 5w50, w sam raz do warunków o jakich napisałeś

IT Flushing 5L - 93,13
IT Flushing 1L - 25,90
XF 5w50 5L - 193,02
XF 5w50 1L - 45,51


a tego It Flushing wystarczy 6l czy jednak musze mieć 7l ? A jak długo ma chodzić na tym oleju na wolnych obrotach? Rozumiem ze jak będe płukał tym olejem to moge mieć stary filtr oleju tak?

_________________
Obrazek
Kolektory Schmiedmann, xpipe, końcowy eisenmann, ssący b30, gwint Lowtec H9.2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 1 sierpnia 2016, 11:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
pawel1132 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
pawel1132 napisał(a):
Pacjent e46 328ci M52b28tu auto służy do jazdy w weekendy oraz na wakcje. Jazda dynamiczna ale bez ciągnięcia do odcinki no chyba że przy sporadycznym wyprzedzaniu ale bardzo rzadko. Ostatnio na rozgrzanym słychać szklanki, obecnie wlane valvo 5w50 vr1 co ty byś polecił?

zrobiłbym porządną płukankę, IT Flushing - uwierz, że:
- wyciszy
- zdejmie sporo syfu
po niej zalał Millers XF 5w50, w sam raz do warunków o jakich napisałeś

IT Flushing 5L - 93,13
IT Flushing 1L - 25,90
XF 5w50 5L - 193,02
XF 5w50 1L - 45,51


a tego It Flushing wystarczy 6l czy jednak musze mieć 7l ? A jak długo ma chodzić na tym oleju na wolnych obrotach? Rozumiem ze jak będe płukał tym olejem to moge mieć stary filtr oleju tak?

6L w zupełności wystarczy, będzie poziom oleju powyżej minimum a połową
silnik musi być ciepły, zlany dotychczasowy olej, nastepnie zalany IT Flushing i uruchomiony na 3-4 minuty ze starym filtrem oleju
potem postępować jak przy normalnej wymianie oleju czyli wymiana filtra i zalanie świeżym olejem (choć ja klientom zalecam przelanie świeżym olejem w ilości ok. 200ml by całość osadu zleciała z silnika, a swoje auta dodatkowo lewaruje na jedną stronę by zleciało wszystko ;) )

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 7 sierpnia 2016, 09:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 146
Moje BMW: e92 335d LCi
Kod silnika: m57n2
Cześć,
Potrzebuję olej do 120d z n47d20 plus filtry oleju,paliwa,powietrza i kabinowy. Do tego jeszcze płukanka i dodatek do oleju napędowego.
Proszę o wycenę.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 7 sierpnia 2016, 20:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Kamillo39 napisał(a):
Cześć,
Potrzebuję olej do 120d z n47d20 plus filtry oleju,paliwa,powietrza i kabinowy. Do tego jeszcze płukanka i dodatek do oleju napędowego.
Proszę o wycenę.

Pozdrawiam

Hej

co do filtrów: dla pewności podaj proszę nr VIN (tu lub na PW) w celu właściwej weryfikacji
olej:
optymalnym wyborem byłby EE 5w30, czy redukcja tarcia, lepsza ochrona, niższe spalanie, mniejsza emisja szkodliwych substancji. W porównaniu do XF spalanie niższe o ok. 0,5L
Może być odmiana EE 5w30 C3, troszkę tańsza, parametry nieznacznie gorsze od EE 5w30 (w głównej mierze w górnych zakresach temperatur). Można zastosować również XF 5w40 oraz serię flotowo-warsztową Trident Long Life 5w30. Z tych dwóch ze wskazaniem na XF 5w40. Oczywiście wszystkie oleje spełniają normę BMW LL04, można je stosować w autach wyposażonych w DPF. Wybór jest spory, ostatnie słowo należy do klienta. Podaję ceny od najbardziej sugerowanych:
EE 5w30 5L - 228,16
EE 5w30 1L - 52,55

EE 5w30 C3 5L - 193,47
EE 5w30 C3 1L - 48,27

XF 5w40 5L - 174,45
XF 5w40 1L - 41,81

Trident LL 5w30 5L - 154,87
Trident LL 5w30 1L - 36,74

płukanka Engine Flush 250ml - 20,17

dodatek do paliwa Diesel power ecomax 500ml (z dozownikiem na 500L paliwa) - 63,07

polecam również dodatek do czyszczenia DPF (opakowanie na zbiornik paliwa 60L), usuwa sadzę z filtra, obniża temperaturę spalin oraz pozostawia warstwę ochronną na filtrze dzięki czemu sadza nie przyczepia się
DPF Cleaner&Regenerator - 35,23

w razie pytań - jestem do dyspozycji

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 8 sierpnia 2016, 11:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Witam

samochod to Renault Megane 1.5 dci rok 2011 lub 2012

jaki olej wlać ? Troszkę czytałem i wiem że powinien być nisko popiołowy.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL