BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 22:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 8 sierpnia 2016, 11:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Mateusz118 napisał(a):
Witam

samochod to Renault Megane 1.5 dci rok 2011 lub 2012

jaki olej wlać ? Troszkę czytałem i wiem że powinien być nisko popiołowy.

hej

silniki 1,5dci są bardzo wrażliwe, zarówno na jakość oleju jak i specyfikację. Nie bez powodu mają problemy z panewkami, bo zazwyczaj użytkownicy stosują olej niezgodny ze specyfikacją i zmieniają go zbyt rzadko.

jeśli ma DPF to koniecznie XF 5w30 C4 -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny% ... Bc4%2B5w30

jeśli nie to bardzo dobry do tego silnika XF 0w40 -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny% ... ife%2B0w40

jeśli nie ma DPF i ma być budżetowo to Trident 5w40 -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny%2Btrident%2B5w40

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 8 sierpnia 2016, 14:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
rorafalki napisał(a):
jeśli ma DPF to koniecznie XF 5w30 C4 -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny% ... Bc4%2B5w30


poproszę o cene tej oliwy + filtr oleju

(samochód rodziców więc zakup dopiero po akceptacji oferty)

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 8 sierpnia 2016, 14:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Mateusz118 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
jeśli ma DPF to koniecznie XF 5w30 C4 -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny% ... Bc4%2B5w30


poproszę o cene tej oliwy + filtr oleju

(samochód rodziców więc zakup dopiero po akceptacji oferty)

oleju wchodzi 4,5L więc bańka 5L będzie w sam raz
XF 5w30 C4 5L - 183,68
filtr oleju Knecht - 18,55 (jeśli jest to OC467) lub 23,99 (OC727) - jeśli będziesz zdecydowany to potrzebuję więcej informacji o silniku (lub numer starego filtra) by dobrać właściwy filtr oleju
jeśli preferujesz inny filtr to napisz - wycenię

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 18 sierpnia 2016, 08:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Pacjent: BMW E82 120d 177km 2008r. Obecnie lekki program na 209km i 430nm. Brak DPF. Jaki olej polecisz? 5w30, 5w40? Przed zimą moze lepiej 5w30...
Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 18 sierpnia 2016, 08:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Dante182 napisał(a):
Pacjent: BMW E82 120d 177km 2008r. Obecnie lekki program na 209km i 430nm. Brak DPF. Jaki olej polecisz? 5w30, 5w40? Przed zimą moze lepiej 5w30...
Pozdrawiam :)

Optymalnym wyborem byłby Millers z nanotechnologią, EE 5w30, redukcja tarcia, lepsza ochrona, niższe spalanie, mniejsza emisja szkodliwych substancji. Najlepszy wybór do pomodzonych silników. Może być również odmiana EE 5w30 C3, troszkę tańsza, parametry nieznacznie gorsze od EE 5w30 (w głównej mierze w górnych zakresach temperatur). Można zastosować również XF 5w40 lub ten sam tylko z nanotechnologią EE 5w40. Oczywiście wszystkie oleje spełniają normę BMW LL04. Wybór jest spory, ostatnie słowo należy do klienta. Podaję ceny od najbardziej sugerowanych:
EE 5w30 5L - 228,16
EE 5w30 1L - 52,55

EE 5w30 C3 5L - 193,47
EE 5w30 C3 1L - 48,27

EE 5w40 5L - 198,65
EE 5w40 1L - 49,35

XF 5w40 5L - 174,45
XF 5w40 1L - 41,81

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 19 sierpnia 2016, 10:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
rorafalki, A jaki olej byś polecił do E46 M52B20? Kolega kupił nie dawno taki samochód i nie wie nawet jaki olej jest teraz wlany i kiedy był zmieniany :P Płukanka zalecana? Może są jakieś dodatki do tego silnika? Przebieg coś ponad 200tyś km.
Dzięki i pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 23 sierpnia 2016, 22:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
rorafalki napisał(a):
Dante182 napisał(a):
Pacjent: BMW E82 120d 177km 2008r. Obecnie lekki program na 209km i 430nm. Brak DPF. Jaki olej polecisz? 5w30, 5w40? Przed zimą moze lepiej 5w30...
Pozdrawiam :)

Optymalnym wyborem byłby Millers z nanotechnologią, EE 5w30, redukcja tarcia, lepsza ochrona, niższe spalanie, mniejsza emisja szkodliwych substancji. Najlepszy wybór do pomodzonych silników. Może być również odmiana EE 5w30 C3, troszkę tańsza, parametry nieznacznie gorsze od EE 5w30 (w głównej mierze w górnych zakresach temperatur). Można zastosować również XF 5w40 lub ten sam tylko z nanotechnologią EE 5w40. Oczywiście wszystkie oleje spełniają normę BMW LL04. Wybór jest spory, ostatnie słowo należy do klienta. Podaję ceny od najbardziej sugerowanych:
EE 5w30 5L - 228,16
EE 5w30 1L - 52,55

EE 5w30 C3 5L - 193,47
EE 5w30 C3 1L - 48,27

EE 5w40 5L - 198,65
EE 5w40 1L - 49,35

XF 5w40 5L - 174,45
XF 5w40 1L - 41,81


Też szukam jakiegos zamiennika motula , jest znacząca różnica miedzy najtanszym a najdroższym które tu wymieniłes ?

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 24 sierpnia 2016, 06:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
TTom3k napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Dante182 napisał(a):
Pacjent: BMW E82 120d 177km 2008r. Obecnie lekki program na 209km i 430nm. Brak DPF. Jaki olej polecisz? 5w30, 5w40? Przed zimą moze lepiej 5w30...
Pozdrawiam :)

Optymalnym wyborem byłby Millers z nanotechnologią, EE 5w30, redukcja tarcia, lepsza ochrona, niższe spalanie, mniejsza emisja szkodliwych substancji. Najlepszy wybór do pomodzonych silników. Może być również odmiana EE 5w30 C3, troszkę tańsza, parametry nieznacznie gorsze od EE 5w30 (w głównej mierze w górnych zakresach temperatur). Można zastosować również XF 5w40 lub ten sam tylko z nanotechnologią EE 5w40. Oczywiście wszystkie oleje spełniają normę BMW LL04. Wybór jest spory, ostatnie słowo należy do klienta. Podaję ceny od najbardziej sugerowanych:
EE 5w30 5L - 228,16
EE 5w30 1L - 52,55

EE 5w30 C3 5L - 193,47
EE 5w30 C3 1L - 48,27

EE 5w40 5L - 198,65
EE 5w40 1L - 49,35

XF 5w40 5L - 174,45
XF 5w40 1L - 41,81


Też szukam jakiegos zamiennika motula , jest znacząca różnica miedzy najtanszym a najdroższym które tu wymieniłes ?

różnica pomiędzy serią XF a EE jest w głównej mierze w zawartości nanocząsteczek, które świetnie chronią silnik, ochrona rośnie wraz ze wzrostem temperatury, a tarcie maleje. Oleje z serii EE są zalecane do nowych aut wyposażonych w system start-stop, gdzie istotna jest ochrona silnika od pierwszej sekundy. Ponadto dzięki mniejszemu tarciu realnie obniżają spalanie oraz emisję szkodliwych substancji.

nie w tym rzecz, żeby źle mówić o konkurencji, ale nawet podstawowa seria (Trident) i jej np. LL 5w30 jest naprawdę dobrym produktem, a seria XF czy EE tym bardziej
dlatego ciekawą alternatywą jest seria Trident, syntetyczne LL 5w30 oraz LL 5w40 to naprawdę świetne oleje, mają m.in. normę LL04, więc śmiało można je lać do M57N czy N47 i nowszych

Trident LL 5w30 5L - 154,87
Trident LL 5w30 1L - 36,74

ponadto dużą przewagę mają oleje Millers nad konkurencją dzięki ochronie przez cały przebieg między wymianami, olej może się zabrudzić, ale na pewno się nie przypali, co nie jest takie oczywiste wśród innych konkurencyjnych produktów

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 24 sierpnia 2016, 17:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Hej Rafał!

Co polecasz do n54b30 po modach na 400KM?
Wracam do Polski za tydzień i muszę serwis zrobić :)

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 24 sierpnia 2016, 18:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Lukasz_S napisał(a):
Hej Rafał!

Co polecasz do n54b30 po modach na 400KM?
Wracam do Polski za tydzień i muszę serwis zrobić :)

wg mnie najlepszą ochronę zapewni EE 5w30 (bez C3, który ma ciut gorsze parametry przy 100st.), idealnie smaruje pomodzone silniki w Beem (oczywiście nie tylko) i zapewnia maksymalną ochronę :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 5 września 2016, 19:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 23
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M52B20
Cześć !!!
Co polecasz do E46 M43TUB19, obecnie zalany motulem 8100 X-Clean+ 5W30
oraz do E36 M50B20 NV niestety zalany Castrolem 10W40, przechodzić na full syntetyk?

PS Zapomniałem dodać E36 przygotowywane do sportu (drift, track day, kjs) więc lekko nie będzie miała


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 5 września 2016, 19:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Emmon napisał(a):
Cześć !!!
Co polecasz do E46 M43TUB19, obecnie zalany motulem 8100 X-Clean+ 5W30
oraz do E36 M50B20 NV niestety zalany Castrolem 10W40, przechodzić na full syntetyk?

Cześć,

zdecydowanie do jednego jak i drugiego auta pełny syntetyk, poprzedzony minimum płukanką
nie wiem czy ew. chciałbyś jedno i drugie auto zalać takim samym olejem, przedstawię Ci jak ja to widzę:

E46 M43 - optymalnym wyborem byłby EE 5w40 (z nanotechnologią), świetnie się sprawdza w tych silnikach -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny% ... ife%2B5w40
1L - 46,64
5L - 198,65

można zalać ten sam olej, tylko bez nanotechnologii, XF 5w40 -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny% ... ife%2B5w40
1L - 41,81
5L - 174,45


lub z serii flotowo-warsztatowej, Trident LL 5w30 -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny% ... ife%2B5w30
1L - 36,74
5L - 154,87

do E36 można zalać dwie pierwsze opcje, jak do E46, czyli EE 5w40 lub XF 5w40, choć w M50 świetnie się sprawdzi
Trident 5w40 -->> http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny%2Btrident%2B5w40

płukanka Engine Flush -->> http://piatekolo.pl/plukanka%2Bengine%2Bflush
20,17

wybór jest spory, ostateczny należy do klienta

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 6 września 2016, 14:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 23
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M52B20
Dzięki za szybką i profesjonalną odpowiedź, mam jeszcze pytanko czy filtry oleju też masz w ofercie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 6 września 2016, 14:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Emmon napisał(a):
Dzięki za szybką i profesjonalną odpowiedź, mam jeszcze pytanko czy filtry oleju też masz w ofercie?

tak :)

do E46 M43
Knecht: 27,18
Mann: 30,34

do E36 M50
Knecht: 24,82
Mann: niedostępny

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 9 września 2016, 17:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 23
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M52B20
Jeszcze jedno pytanie i zaraz zamawiamy :hyhy:
Jest jeszcze jeden pacjent E46 Compact N42B18 Co polecasz? (olej+filtr)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 9 września 2016, 18:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Emmon napisał(a):
Jeszcze jedno pytanie i zaraz zamawiamy :hyhy:
Jest jeszcze jeden pacjent E46 Compact N42B18 Co polecasz? (olej+filtr)

oliwa, z racji, że to N42 polecam serię EE, czyli z nanotechnologią, to kapryśny silnik, więc warto zadbać o niego:

EE 5w30
5L - 228,16
1L - 52,55

lub
EE 5w40
1L - 46,64
5L - 198,65

wymiana obowiązkowo poprzedzona płukanką (najlepiej olejem płuczącym by pozbyć się nagarów - których na pewno nie brakuje co przekłada się na zwiększone zapotrzebowaniem na olej)

filtr oleju:
Mann - 33,15
Knecht - niedostepny
Filtron - (raczej nie polecam) - 19,28

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 11 października 2016, 18:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1590
Moje BMW: X1
Kod silnika: N47D20C
Cześć,

Może auto nie BMW, ale oleju też potrzebuje :) Auto toyota avensis 2.0 D4-D z 2001 r. przebieg 215k km obecnie jeździ na oleju 5w30 castrol. Więc, rorafalki, jaki olej teraz polecasz, jaka cena + filtr paliwa, oleju, powietrza. Z góry dziękuję

_________________
Obrazek
Typer 07 / 2013 - III miejsce, 09 / 2013 - III miejsce,
Typer 1 / 2014 - I miejsce, Typer 4 / 2014 - III miejsce, Typer 5 / 2014 - II miejsce, Typer 7 / 2014 - I miejsce, Typer 8 / 2014 - III miejsce, Typer 09 / 2014 - I miejsce, Typer 11 / 2014 - 3 miejsce, Typer 12 / 2014 - III miejsce
Typer 01/2015 - III miejsce, Typer 2/2015 - III miejsce, Typer 05 / 2015 - II miejsce, Typer 8 / 2016 - III miejsce, Typer 10 / 2015 - III miejsce, Typer 02 / 2016 - II miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 11 października 2016, 20:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Achel napisał(a):
Cześć,

Może auto nie BMW, ale oleju też potrzebuje :) Auto toyota avensis 2.0 D4-D z 2001 r. przebieg 215k km obecnie jeździ na oleju 5w30 castrol. Więc, rorafalki, jaki olej teraz polecasz, jaka cena + filtr paliwa, oleju, powietrza. Z góry dziękuję

cześć

do tego silnika optymalnym wyborem (jak do większości japończyków/koreańczyków bez specjalnych wymagań) jest XF 5w30 Eco lub EE 5w30 Eco. Pierwszy jest z serii premium, drugi jest jego ulepszona wersją z nanotechnologią (redukcja tarcia, lepsza ochrona, niższe spalanie). Przed wymianą zalecam użyć płukanki Engine Flush. Do silnika wchodzi 6,4L
XF 5w30 Eco
5L - 155,44
1L - 38,00

EE 5w30 Eco
5L - 175,61
1L - 42,03

płukanka Engine Flush 250ml
20,17

można również zastosować Trident LL 5w30, ale różnica w cenie jest na tyle mała (niecałe 5pln na 5L), że w tym wypadku nie warto.

Filtry: najlepszą relację cena/jakość ma Knecht:
oleju - 45,30
paliwa - 42,11
powietrza - 38,64
kabina (jeśli jest a/c) - 33,52

w razie pytań lub sugestii - jestem do dyspozycji

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 28 listopada 2016, 19:50 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: E65
Kod silnika: N62B48
Witam od jakiegoś czasu próbuję wybrać olej do mojego auta (E65 silnik N62B48 + LPG), ale im więcej czytam tym trudniej podjąć mi decyzję. Przebieg samochodu to 237000 km. W tej chwili jest zalany Motul 8100 X-clean+ 5W30. Rocznie będę robił około 15000 km, w większości to krótkie odcinki po mieście. Bierze około 1 l na 10000 km. Reszta ok, cicho pracuje, uszczelniacze też ok.
Napiszę tylko tyle, że chyba byłem skłonny kupić Motul X-max 0W40 ze względu na większą stabilność przy wysokich temp. i większą zawartość popiołów (ale sam nie wiem czy mój tok rozumowania szedł w dobrym kierunku).
Wiec tak:
1 jaki będzie najlepszy olej
2 czy zastosować jakąś płukankę

Olej będzie wymieniany co 10000 km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 28 listopada 2016, 20:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
wm10589 napisał(a):
Witam od jakiegoś czasu próbuję wybrać olej do mojego auta (E65 silnik N62B48 + LPG), ale im więcej czytam tym trudniej podjąć mi decyzję. Przebieg samochodu to 237000 km. W tej chwili jest zalany Motul 8100 X-clean+ 5W30. Rocznie będę robił około 15000 km, w większości to krótkie odcinki po mieście. Bierze około 1 l na 10000 km. Reszta ok, cicho pracuje, uszczelniacze też ok.
Napiszę tylko tyle, że chyba byłem skłonny kupić Motul X-max 0W40 ze względu na większą stabilność przy wysokich temp. i większą zawartość popiołów (ale sam nie wiem czy mój tok rozumowania szedł w dobrym kierunku).
Wiec tak:
1 jaki będzie najlepszy olej
2 czy zastosować jakąś płukankę

Olej będzie wymieniany co 10000 km.

Cześć,
periodyczność wymiany oleju jak i tok rozumowania jak najbardziej na +
również uważam, że optymalnym wyborem do tego auta przy takiej konsumpcji oleju oraz użytkowaniu będzie XF 0w40. Olej o świetnych parametrach, zarówno na zimno jak i gorąco. Mimo braku normy BMW LL04 nie ma jakichkolwiek przeciwwskazań by go stosować.
Płukanka - na pewno nie zaszkodzi, wręcz przeciwnie, oczyści silnik i kanały olejowe, dzięki czemu świeży olej będzie mógł swobodnie pełnić swoje zadanie
przy tej ilości oleju sugeruję 2x250ml płukankę

XF 0w40 5L - 216,06
XF 0w40 1L - 50,12
płukanka 250ml - 20,17

w razie pytań lub wątpliwości - pisz śmiało :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL