BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 22:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 16 lipca 2018, 21:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 2108
Lokalizacja: Warszawa/ Toruń
Moje BMW: e46 320td/ e46 330i
Kod silnika: M47TU / M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 02&start=0
Obrazek


Witam wszystkich po dłużej przerwie. Po driftowym compakcie i stanceowej 330i przyszedł czas na bawarskiego youngtimera.
W poniższym poście zamierzam przedstawić skróconą relację zdjęciową z renowacji bmw e32 730i z 1992 roku, które po prawie rocznej batalii zostało przekazane w prezencie niespodziance mojemu Ojcu :) Kilka osób namawiało mnie abym opisał samochód na forum.

Zaczynając od początku. Pierwszym samochodem, który pamiętam z młodzieńczych lat to właśnie e32, 730i z 1990 roku. Mój tata jeździł takim od 1992 do 2001 roku, zawsze powtarzając, że był to najlepszy samochód w jego życiu. Na początku 2017 roku postanowiłem zacząć poszukiwania egzemplarza, który kupie i w całkowitej tajemnicy przed nim odnowie i przekaże w prezencie, aby jeszcze raz obudzić w nim motoryzacyjną pasję, którą mnie zaraził.

Odbudowa zajęła mi łącznie rok, zrobiłem łącznie ponad 3000 zdjęc. W kilku poniższych postach postaram się pokazać chociaż kawałek z tego co przeżywałem przez ostatni czas ;)

Poszukiwania trwały kilka ładnych miesięcy, zobaczyłem przez ten czas kilka egzemplarzy w budżecie do 11-12 tys zł rozsianych po całej Polsce. Jedne były w stanie złym, inne w fatalnym. Nie chciałem kupować gotowego auta po renowacji, renowacje chciałem przeprowadzić własnymi rękami.

Wybór padł na auto z mojego rodzinnego miasta. Samochód został sprowadzony do kraju w 2008 roku z Belgii i przez ten czas miał tutaj jednego właściciela. Samochód na pierwszy rzut oka wydawał się mocno zaniedbany wizualnie, widać też było na nim kilka trendów tuningu sprzed 10 lat, jednak miał kilka wyróżniających się cech:
- Miało pod maską oryginalne m60b30 sprzężone z manualną skrzynią biegów
- wyposażenie zgodne z vinem (niestety nie zachowało się radio)
- brak śladów większych historii wypadkowych (o tym później)
- auto miało ślady korozji, ale w większości było jeszcze w oryginalnym lakierze
- mechanicznie był w zaskakująco dobrej kondycji
- po sprawdzeniu wszystkich dokumentów i dostępnych w internecie płatnych raportów okazało się również, że 290 tys km na liczniku jest wartością realną, z Belgii został sprowadzony z odnotowanym w raportach przebiegiem niespełna 230 tys km.


VIN: WBAGD11000DD28132
Type code: GD11
Model: 730I (EUR)
E-F-R series: E32
Series: 7
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M60/1
Displacement: 3.00
Power: 160 (217 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 237 - GRANITSILBER METALLIC
Upholstery code: 0226
Prod.date: 1992-03-11

S241 Air bag for driver and passenger
S302 Alarm system
S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S438 Fine wood trim
S458 Electr. front seat adjustment
S472 Armrest, front, driver/passenger
S494 Seat heating driver/passenger
S534 Automatic air conditioning
S556 Outdoor temperature indicator
S564 Interior light package
S571 Reinforced power supply
S662 BMW BAVARIA C PROFESSIONAL RDS
S672 CD changer for 6 CDs
S676 HiFi speaker system
S690 Cassette holder
L811 National version Belgium
S899 Optical signalling for anti-theft alarm

Zdjęcie z momentu zakupu samochodu:
Obrazek

Obrazek
Po powrocie do Warszawy zrobiłem całkiem sporą paczkę zdjęć pokazujących wszelkie niedoskonałości samochodu.

Jak widać wszystkie listwy, kratki, nerki oraz zderzaki zostały niegdyś polakierowane w kolor nadwozia. Halogeny były zardzewiałe w środku, a lampy brudne i matowe.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Listwy chrom line, zostały nastomiast pomalowane na czarno, niektóre uszczelki były poniszczone, widać też było próby włamania do auta
Obrazek
Obrazek

Na przednich drzwiach było widac korozję, na szczęscie tylne zachowały się w relelacyjnym stanie. Niewielkie oznaki korozji były również na tylnym błotniku
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Poza szybą czołową, która do tego była wklejona w sposób widoczny na zdjęciach, wszystkie pozostałe były oryginalne.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na szczęście cała podłoga bagażnika oraz wnęki były całkowicie pozbawione korozji
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tylny zderzak był również polakierowany w kolor, wydech miał urwany uchwyt I miał widoczną korozję.
Obrazek

Jedna z lamp spękana oraz zawilgocona w środku
Obrazek
Obrazek

Wnętrze również wymagało sporo pracy. W zaskakująco dobrym stanie była tapierka skórzana. Grzanie oraz pompowanie działało bez zarzutu. Odklejające się skórzane wstawki w boczki
Obrazek

Nieoryginalna gałka oraz kierownica momo. Drewno do okoła lewarka bardzo zniszczone, połamana popielniczka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Częsta sprawa – wisząca podsufitka
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Od spodu, na pierwszy rzut oka praktycznie brak wycieków co mnie pozytywnie zaskoczyło. Skorodowany układ wydechowy. Po zdjęciu plastikowych osłon progów ujawniło się kilka rdzawych punktów.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przystąpiliśmy do prac. Postanowiłem zacząc od strony mechaniczej. Większość z tych rzeczy postanowiłem zlecić przyjacielowi mechanikowi – stąd niestety niekompletna dokumentacja zdjęciowa. Zrobiliśmy:
- Komplet tarcz oraz klocków wraz z płynem
- Łączniki stabilizatora
- Komplet olejów i filtrów
- Napinacz, rolki i pasek
- Izolatory, świece
- Uszczelki pokryw zaworowych
- Uszczelka miski olejowej
- Poduszki silnika
- Uszczelniacz wału (tutaj niestety z wielkimi problemami. Koło dwumasowe postanowiło pokonać nawet klucze za ponad 100 zł za sztukę. Wyciek był na tyle duży, że po kilku dniach prób odkręcenia koła postanowiliśmy je pociąć. Niestety cena nowego koła dwumasowego do m60 zabija, na szczęście udało kupić się używane za niecałe 1000 zł.
- Uszczelniacz wybieraka
- Tarcza sprzęgła
- Chłodnica wody
- Płyn chłodniczy
- Nowy akumulator
- Wiatrak kliatyzacji
- Naprawiony miecz
- Wymiana wiatraka nawiewu.
- Sondy lambda.
- Regulator ciśnienia paliwa
- środkowa i tylna część układu wydechowego
- prace związane z elektryką – wywalenie robiącego bałagan dołożonego alarmu z lat 90tych oraz znalezienie ucieczki prądu.
- i pewnie wiele pierdół, o których nawet nie pamiętam.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Gotowe mechanicznie auto już miesiąc później pojechało do zaufanego blacharza, który przed prawie 2 tygodnie skrupulatnie naprawiał wszystkich uszkodzone przez korozję fragmenty.
Zajął się też naprawą pasa tylnego, to jedyne miejsce noszące ślady wcześniejszej naprawy - po niewielkie stłuczce, ktoś postanowił po prostu wyszpachlować uszkodzenie bez wcześniejszej naprawy. Na poniższym zdjęciu dokładnie widać jak bardzo źle było to zrobione.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

2 dni pracy I pas tylny spowrotem był prosty.
Obrazek

Wszelkie naprawy były wykonywane metodą lutospawania, z zastosowaniem drutów miedziowych
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tak to wyglądało po wypiaskowaniu
Obrazek

e32 było przerywnikach w pracach przy mercedesie pagoda 
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
My e46 320td

Obrazek

Like it?

Zapraszam! www.facebook.com/Compi.Drifting


Ostatnio edytowano 16 lipca 2018, 21:14 przez raadman, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 16 lipca 2018, 21:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 2108
Lokalizacja: Warszawa/ Toruń
Moje BMW: e46 320td/ e46 330i
Kod silnika: M47TU / M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 02&start=0
Obrazek
Naprawy wymagał również pas pod chłodnicą oraz kawałek nadkola przedniego.
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Jak również 2 miejsca na podłodze. Nieprawidłowo wklejona szyba sprawiła, że woda stała pod dywanem na wysokości nóg kierowcy, niestety miejsce do okoła zaślepki gumowo metalowej skorodowało.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wszelkie naloty zostały wyczyszczone, pokryte dinitrolem rc900 oraz pomalowane podkładem reaktywnym oraz masą uszczelniającą czekając na dalsze prace.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Całe wnętrze zostało przeze mnie rozebrane do ostatniej śrubki, abym mógł powoli zająć się renowacją elementów wnętrza. Wszelkie elementy zewnętrzne również zostały rozebrane.
Obrazek
Obrazek

Samochód pojechał do lakiernika. Mimo, że kilka elementów możnaby zostawić padła decyzja o polakierowaniu auta w całości.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przed lakierowaniem szyby oczywiście zostały wyciete.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Samochód pokryty oryginalnym pięknym granitsilber mettalic
Obrazek
Obrazek

Auto polakierowane zostało razem z wnękami drzwiowymi.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Drzwi w podkładzie. Od jednej i drugiej strony
Obrazek
Obrazek

Postanowiliśmy zrezygnować z rynienek na uszczelkę w dolnej części drzwi – to pierwsze miejsce, które zaczyna korodować. Uszczelki zostaną przyklejone – jak w nowych autach.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Auto przed polerowaniem po lakierniku zostało porządnie wygrzane promiennikiem podczerwieni, aby później nic już nie powychodziło.
Obrazek

Częściowo polakierowana podłoga
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przez cały czas jak auto było u blacharza, lakiernika przygotowywałem pozostałe elementy. Na pierwszy ogień poszło oświetlenie zewnętrzne.
Z dwóch kompletów złożyłem 1 komplet lamp przednich, które zostały porządnie wyczyszczone, a na koniec zabezpieczone bezbarwną folią poliuretanową. Taki sam zabieg zrobiłem z halogenami. Tylne lampy zostały wypolerowane.

Kupiłem pomarańczowe kierunkowskazy – lewy po polerowaniu, prawy przed.
Obrazek

Tak wyglądało wnętrze halogenu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Halogen gotowy do sklejenia.
Obrazek

Gotowy!
Obrazek

Lampa przed zabiegami
Obrazek

Metalowe ringi lamp
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Gotowe lampy!
Obrazek

Oświetlenie tablicy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Odbicie całkiem klarowne 
Obrazek
Lampy zostały zawinięte w stretch i schowane w bezpieczne miejsce. Kolejne długie wieczory poświęciłem na elementy wnętrza. Wcześniej udało mi się zdobyć wszelkie brakujące lub nadające się do wymiany elementy.

Pierwsza rzecz jaką zrobiłem to porządek z oświetleniem. Kupiłem wszystkie nowe żarówki oraz postanowiłem wymienić podświetlenie w panelu climatronica – niestety jedna z diód postanowiła przestać świecić – wymieniłem od razu wszystkie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Klejenie uszczelek
Obrazek

Naprawa elektrycznej regulacji wysokości zagłówków
Obrazek
Obrazek

Zdjęcie starego materiału z podsufitki oraz oszyszczenie jej z resztek kleju. Podsufitka trafiła w ręce profesjonalistów z detailershop.pl, którzy obili ją od nowa włącznie ze wszystkimi słupkami. W ich ręce trafiła też kierownica oraz wszystkie mieszki, które zostały obszyte na wzór oryginału:
Obrazek
Obrazek

_________________
My e46 320td

Obrazek

Like it?

Zapraszam! www.facebook.com/Compi.Drifting


Ostatnio edytowano 16 lipca 2018, 21:15 przez raadman, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 16 lipca 2018, 21:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 2108
Lokalizacja: Warszawa/ Toruń
Moje BMW: e46 320td/ e46 330i
Kod silnika: M47TU / M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 02&start=0
Obrazek

Obrazek

Nowy sufit:

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Dywany przed praniem
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dywanik po praniu
Obrazek

Oraz po dodatkowej koloryzacji
Obrazek

Postanowiłem również odnowić zegary – wymienione podświetlenie, wypolerowana szybka oraz zdjęte chromowane obramówki
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Następnie zabrałem się za boczki:
klejenie, czyszczenie, ogarnianie ;)
Obrazek
Obrazek

Bardzo mnie denerwowała odstająca gąbka.
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/SAhH2 ... 84-h588-no [/img]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po 25 latach, brudne mogą być nawet lampki w drzwiach.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czyszczenie rączek I daszków
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Składanie działającej popielniczki
Obrazek
Obrazek

Oczywiście drewno przy okazji odnowione
Obrazek

Reszta wyczyszczona również I przygotowana do składania za kilka miesięcy ;)
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Reszta drewienek też odświeżona
przed:
Obrazek

Po:
Obrazek

Odnowiony plastic bagażnika
Obrazek

Wypalona tylna półka
Obrazek

Od razu lepiej!
Obrazek
Obrazek

Czyszczenie deski
Obrazek

Niestety, drugi tunel bez dziór miał połamane mocowania, postanowiłem coś z tym zrobić
Obrazek

Tapicerka bagażnika
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowa drewniana gałka 
Obrazek

Było troche czyszczenia!
Obrazek
Obrazek

Namęczyłem się też z drewnem do okoła lewarka, niestety było strasznie zmęczone.
Obrazek

Udało się odprasować, nie niszcząc forniru
Obrazek
Obrazek

Po szpachli do drewna.
Obrazek

15 warstw lakieru później
Obrazek

I po polerowaniu! Sukces!
Obrazek

Czyszczenie koła zapasowego:
Obrazek
Obrazek

W między czasie zająłem się też odaniwaniem wszystkich listewek, polakierowaniem listwek itp.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Usuwanie lakieru z kratek zderzaka
Obrazek

Naprawa zderzaka:

Obrazek
Obrazek

Lakierowanie osłon progów. Prób było kilka, aby jaknajładniej odwzorować strukturę oryginalnego plastiku. Wyszło fantastycznie!
Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Gotowe!
Obrazek

_________________
My e46 320td

Obrazek

Like it?

Zapraszam! www.facebook.com/Compi.Drifting


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 16 lipca 2018, 21:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 2108
Lokalizacja: Warszawa/ Toruń
Moje BMW: e46 320td/ e46 330i
Kod silnika: M47TU / M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 02&start=0
Obrazek
Obrazek

Spineczki

Obrazek
Zderzak poskładany czeka na montaż!!!

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Odświeżone nadkola! Muszą być przecież czarne!
Obrazek

Fotel po czyszczeniu w końcu jest matowy!
Obrazek

Udało się zdjąć czarny lakier z chromów!
Obrazek
Obrazek

Kolejne zakupy: listwy zgarniające I milliard nowych spinek do wnętrza!
Obrazek
Obrazek

Trzeba było po wszytskich brudnych pracach porządnie umyć komorę silnika:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Minęło już troche czasu od wizyty u lakiernika, e32 zdązyło nawet do niego wrócić na niewielkie poprawki. Czas na jeszcze jedną inspekcję struktury lakieru i wycięcie wszelkich pozostałych niedociągnięć.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Idealnym rozwiązaniem do pozbycia się szramy z przedniej szyby oraz stareeego kamienia z szyb był tlenek ceru I filc.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jest 22.12. zaczynam składać auto z nadzieją, że zdąże wziąć je na wigilie i wręczyć tacie – on nadal nic nie wie  Zaczęła się walka z czasem, mam świadomość, że auto zabiorę ze sobą z powrotem, żeby dokończyć kilka ważnych spraw – ale będzie już wyglądać jak powinno! Od tego czasu z pomogą kilku znajomych zaczynami maraton, 2 noce bez ani godziny snu.

Udało mi się znaleźć w między czasie docelowe koła. Felgi styling 7 z opomami TRX w idealnym stanie (ponad 10 lat przeleżały w przechowalni kół)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czyste niczym nowe wykładziny, już na miejscu
Obrazek

Nowe spinki podsufitki
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Składanie po tak długim czasie, wymagało posiłkowania się dokumentacją zdjęciową oraz realoem ;)
Obrazek
Obrazek

Wklejamy szybę!
Obrazek
Obrazek

Zderzak na miejscu
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Doczyszczanie kółek!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

24.12 godzina 4 rano, ostatnie szlify lakieru!
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
My e46 320td

Obrazek

Like it?

Zapraszam! www.facebook.com/Compi.Drifting


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 16 lipca 2018, 21:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 2108
Lokalizacja: Warszawa/ Toruń
Moje BMW: e46 320td/ e46 330i
Kod silnika: M47TU / M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 02&start=0
Auto zapakowane na lawete, jade do Torunia! W między czasie kiedyś wcześniej przerejestrowałem auto – udało się mieć w rejestracji 730!
Obrazek
Obrazek

Przed samym domem zawiązałem jeszcze kokardkę :D
Obrazek

Pod domem prezentuje się pięknie. Tata zaniemówił 
Obrazek

Z wigilii auto wróciło na lawecie spowrotem do Warszawy.
Zrobiłem ostateczną korektę lakieru, położyliśmy powłokę ceramiczną Gyeon DuraFlex
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Auto wróciło do Warszawy I w pierszej kolejności zająłem się dokończeniem zabezpieczenia antykorozyjnego. Całe podwozie, nadkola i wnętrze drzwi zostały dokładnie wyczyszczone i wysuszone, w profile zamknięte został wpuszczony noxudol 750.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dwa dodatkowe zdjęcia środka:

Obrazek
Obrazek

Brakuje mi takiej ostatniej sesji foto, która pokaże całokształt, ale te zdjęcia co nie co pokazują:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tu jako bonus: Zdjęcie z 1998, które było inspiracją. Poniżej zdjęcie tego samego miejsca 20 lat później 
Obrazek
Obrazek

Dziękuje za uwagę!

_________________
My e46 320td

Obrazek

Like it?

Zapraszam! www.facebook.com/Compi.Drifting


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 16 lipca 2018, 21:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
ale kawał niesamowitej roboty :szok: :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 16 lipca 2018, 21:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
Jestem w szoku..... Mega szacunek za mega robotę!!!!

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 16 lipca 2018, 21:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Wow, cudo :serce:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 16 lipca 2018, 22:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 379
Lokalizacja: Górny Śląsk
Moje BMW: E46 330CI / E39 520i
Kod silnika: M54B30
:szok:

Ja mam prośbę. Napisz proszę choć część listy preparatów które używałeś do renowacji. Gratuluje spełnionego rodzinnego marzenia :) Inspirujące :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 16 lipca 2018, 22:49 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Ożesz, super to wszystko wyszło :ok: Auto i nakład pracy robią ogromne wrażenie. Super!

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 16 lipca 2018, 23:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 620
Lokalizacja: Dębica
O cholera. Da radę Cię zaadoptować ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 17 lipca 2018, 05:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
:szok:
brak słów

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 17 lipca 2018, 06:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Piękna historia. Fajnie mieć takiego syna :) tata pewnie nie posiada się ze szczęścia. Kawał dobrej roboty. Kompleksowe podejście do wszystkiego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 17 lipca 2018, 06:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
niesamowicie to wszystko wygląda :padam:
szacunek za odnowienie, dokumentację i sam pomysł :piwo:


E32 - cudowne :oczami:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 17 lipca 2018, 08:00 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Szczun!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 17 lipca 2018, 09:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:szok:

wielki szacunek za pomysł i jego realizację :padam: robota nie do opisania :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 17 lipca 2018, 09:15 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Prześledziłem calutką galerię zarówno tą jak i każdą inną w Twoim wykonaniu i muszę przyznać że znów się nie zawiodłem :hyhy:

Odbudowa tej siódemki musiała pochłonąć Ci multum czasu nerwów a o pieniążkach nie wspomnę :P

Finalnie odbudowa wyszła Ci przepięknie :hurra:


Wielka pjona za zapał do odrestaurowania tego wozu takim nakładem pracy :ok: :ok: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 17 lipca 2018, 09:34 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2079
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
Świetna fotorelacja, świetna odbudowa, świetne 7er :super:

Galerię przeglądałem z wielką przyjemnością, Twój tata musi być niesamowicie dumny!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 17 lipca 2018, 10:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
Aaaaaaale mega! :serce: Brawo! :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raadman -> e32 730i 1992. Pełna fotorelacja z odbudowy!
PostNapisane: 17 lipca 2018, 11:05 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 920
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: E61 535d
:padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam:

_________________
Jest E61 535d 372PS

Była 330Cd 287PS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL