BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 19:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 1 stycznia 2014, 15:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &p=1708298
Oo, dobrze wiedziec :) Dzieki :)

Nie, przez weekend nie ruszalem sie z Gdanska :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 1 stycznia 2014, 21:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Dodam, że oryginalny tunel środkowy z tego auta, miał właśnie tą regulację balansu głośników. Oczywiście niesprawną, przez wielu ludzi którzy tam paluszki wsadzali. A zmieniałem żeby był z drewnem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 12 stycznia 2014, 00:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &p=1708298
Ostatnio zakupilem taki przelacznik. Moze kiedys ponownie wyladuje w samochodzie. Wie ktos moze, co procz takiego przelacznika potrzebowalbym?

Obrazek

A tu jeszcze jedna zmiana. Do tej pory mialem butle z gazem, w ktora wchodzilo ok 33l gazu. No to sie troche zmienilo - 50l.

Obrazek

A pojemnosc bagaznika wciaz taka sama:
Obrazek

No i korek wlewu gazu przeniesiony:
Obrazek

Blacharz umowiony juz, miejce w kolejce zajete. Byc moze w ciagu 2-3 tygodni wyladuje w warsztacie.

No, a procz tego troche nowych drobiazgow:
zaslepki do tylnych zaglowkow. Jeszcze troche i skompletuje wszystko, co potrzebne, aby z tylu pojawil sie i taki feature.
Obrazek

wlacznik swiatla w schowku
Obrazek

Poki co swiatla nie ma z tego, co kojarze. Trzeba bedzie tez popracowac nad zawiasami, bo jest z nimi problem aktualnie. Niech lezy - i na to przyjdzie czas.

No i na koniec, cos czego wlasciwie nie potrzebowalem, ale ze juz zamawialem pare czesci, to wzialem i taki bajerek - ori klucz ;P
Obrazek

I jeszcze cos, co moze uda sie zamontowac do bagaznika - silownik zamka centralnego:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 13 stycznia 2014, 08:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale światło w schowku było, tylko że na włączonym zapłonie działa. Jeśli aktualnie nie a to albo żarówka się spaliła, albo Ci majster co rozbierał nie podłączył.

A centralny bagażnika przestał Ci działać że zmieniasz siłownik? I nowy teleskop, stare padły? A wymieniane były rok temu. Zima im dała w kość.

Większa butla dobra sprawa, tylko trochę niepotrzebny dodatkowy koszt.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 13 stycznia 2014, 09:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 190
Lokalizacja: Puławy- Munchen
Moje BMW: e61 LCI,e87,A6,E320c
Kod silnika: 3.0d, 1.6i,1,9d,3,2d
Ogólnie autko ładnie sie prezentuje tylko po co wrzucasz te same fotki pare razy??Dołączam się do opinii o kierca-absolutnie nie nadaje się do założenia :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 13 stycznia 2014, 12:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Lubię E34 z tym silnikiem. Auto już znane na forum yarpo zadowolony jesteś z osiągów ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 13 stycznia 2014, 18:40 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
kupiec_fkl napisał(a):
Auto już znane na forum yarpo zadowolony jesteś z osiągów ?

Jeździłem zdrowym 535i i pamiętam że biło na głowę M50B25. Do tego mój koleżka ma w 7er taki motor i kiedyś mieliśmy ścigi z 528i (opisywane w kille) i nie bardzo mu lżejszą piątką mogłem uciec ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 13 stycznia 2014, 23:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &p=1708298
Cytuj:
Nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale światło w schowku było, tylko że na włączonym zapłonie działa. Jeśli aktualnie nie a to albo żarówka się spaliła, albo Ci majster co rozbierał nie podłączył.


Mozliwe, ze nie podlaczyl albo ja glupi zle probowalem uruchomic. Aktualnie jeszcze nie zajalem sie tymi zawiasami, wiec rzadko uzywam schowka.

Cytuj:
A centralny bagażnika przestał Ci działać że zmieniasz siłownik? I nowy teleskop, stare padły? A wymieniane były rok temu. Zima im dała w kość.


No niestety klape bagaznika trzeba podnosic recznie do samej gory i dopiero wtedy nie opada.

Cytuj:
Większa butla dobra sprawa, tylko trochę niepotrzebny dodatkowy koszt.


Dzentelmeni nie rozmawiaja o pieniadzach :]
Mysle, ze do wakacji moge sie zblizyc z wydatkami w okolice 60-70% ceny zakupu... :rozpacz: No, ale wtedy juz powinno byc wszystko zrobione jak chce :)

Cytuj:
Ogólnie autko ładnie sie prezentuje tylko po co wrzucasz te same fotki pare razy??Dołączam się do opinii o kierca-absolutnie nie nadaje się do założenia


Tak jak sie teraz przygladam kierownicy, to probuje sobie przypomniec co pilem, gdy ja kupilem :P Poki co na pewno nie wyladuje w samochodzie. Moooooze kiedys jak znajde jakiegos wlasciwego majstra od odpowiednich robotek skornych cos ciekawego z tego wyjdzie, ale wtedy niewiele bedzie juz z wygladu tej kierownicy - moze miejscami przebijajace drewno (kolor na zywo jest naprawde bardzo fajny).

Zdjecia zalaczam na pierwszej stronie i w aktualnym poscie, aby za 10 czy 20 stron ktos nie musial przegladac calego watku w poszukiwaniu zmian tylko obejrzal sobie pierwszy post.

Cytuj:
Auto już znane na forum yarpo zadowolony jesteś z osiągów ?


Nie mam szczegolnie ciezkiej nogi, choc lubie czasem sprawdzic ile potrafi samochod. Trudno mi oceniac, bo nie jezdzilem zbyt wieloma BMW. Aktualnie z pracy czesto jezdze jakimis Astrami itp. klasy samochodami... No to nie ma absolutnie porownania. Z 10-letnim "Mietkiem" (chyba 2.8 albo 2.6 w benzynie) tez wygrywa - frajdy z jazdy wiecej, ale za to trzeba przyznac, ze w Mietku jest wiekszy komfort.

Jak kilka razy przewiozlem znajomych i pokazalem, co potrafi to o dziwo duzo zywiej i radosniej reagowaly kobiety chichotajac glosno z tylnych siedzen. Sadze zatem, ze moge uznac, iz daje sporo radosci - nie tylko mi :) Faceci natomiast lubili jak bez problemu zostawialo sie jakikolwiek samochod na swiatlach (naprawde, bez szczegolnego scigania sie).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 3 marca 2014, 23:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Dwa miesiące ciszy. Coś się dzieje? Czy to tylko cisza przed burzą? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 5 marca 2014, 08:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 28
Lokalizacja: Wyrzysk
Moje BMW: e34 dłubnięty Tadek
Garaż: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=12577& ... sc&start=0
chętnie zobaczę jak autko się prezentuję na s65

_________________
Lamer
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 14:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &p=1708298
Po dlugim czasie ciszy jest kilka nowosci. Ogolnie z zewnatrz slabo widocznych, ale to byly szczegoly, ktorych wadliwe dzialanie bardzo mnie irytowalo ;)

Klapa bagaznika wreszcie nie opada, sama sie podnosi tak jak powinno byc:
https://www.youtube.com/watch?v=773IqcS8sYY

Podobnie z kilku foteli teraz mam dwa w pelni sprawne (wczesniej wrzucalem rozne fotki). Dziala:
1. Ogrzewanie kierowcy (tylko plecy, ale w sumie nie chcialem dolu grzac) i pasazera (calosc) Trudno pokazac na zdjeciu ogrzewanie ;) . Wrzucam fotke przycisku w jego srodowisku naturalnym:
Obrazek

2. Kontrole ledzwiowa kierowcy (elektryczna):
Obrazek

3. Sprawne silowniki (wczesniej to nie mialo szans dzialac tak jak na filmiku):
https://www.youtube.com/watch?v=2KXnBpe35Gk

Ten silownik nadal nie jest idealny z polozonego siedzenia nie ruszy. Wczesniej jednak silownik byl calkowicie martwy, wiec krok w dobra strone ;)

Nie dzialalo mi sterowanie poziomem ustawienia swiatel. Problemem byl silniczek oraz uchwyt. Naprawione i jedno i drugie (lampa nie lata - uchwyt) oraz pozwala sterowac poziomem (zmieniony silniczek) za pomoca tego pokretla:
Obrazek

Moze uda mi sie nakrecic jakis zgrabny filmik pokazujacy jak to dziala, ale to dosyc nieproste :)

Dodatkowo oryginalne radio juz zamontowane:
Obrazek

Kabelek wystajacy z otworu na magnetofon wzial sie z adaptera takiego typu:
Obrazek

Dla przypomnienia, dawniej radio wygladalo tak:
Obrazek

Znalzlem jeszcze fotke od mechanika z wymiany koncowek drozka kierownicy:
Obrazek

Wczoraj mialem chwile i na allegro zamowilem dodatkowo:
- welurowe dywaniki
- dystanse do przednich kol (te wzorowane na styling 65 bez dystansow z przodu nie daja rady. Zobaczymy, jak bedzie z dystansem)
- sruby zabezpieczajace do kol

Planuje jeszcze porzadne silowniki maski, bo aktualne sie wyrobily niestety i juz ledwo podnosza (a poczatkowo ladnie odbijaly, super efekt). Mysle o tych:
http://allegro.pl/silowniki-maski-chrom ... 61791.html

ma ktos w tej sprawie jakies doswiadczenie?

A takze planowalbym zakup wycieraczek, bo aktualne niestety wolaja o zmiane. Myslalem o takich:
http://allegro.pl/wycieraczki-bmw-5-e34 ... 03952.html

Takze z checia uslysze opinie.


Ostatnio edytowano 20 kwietnia 2014, 19:46 przez yarpo, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 19:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Po pierwsze, coś foty niezbyt chodzą.

No to moje porady. Śruby zabezpieczające do koł w przypadku dystansów odpadają, będą za krótkie. Nie wiem po co je kupiłeś. Poza tym jak nie zwinęli polerowanych ORI 18 S37 to raczej podróbek w 17 też nie przygarną.

Siłowniki maski i bagażnika. Sam osobiście wszystkie wymieniałem. Skoro padają po roku, to warto kupić tylko ORI. Będę śmigać. Bo zabawa z tym co roku jest bez sensu, a osiągnąłeś identyczny efekt jak ja mialem po wstawieniu świeżych.

Ramki radia widzę żeś nadal nie założył, a dosłałem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 19:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &p=1708298
Radio cale zmienione, wiec juz ramki nie zakladalem :)

Jakby ktos mial ochote na tamto radio to wzglednie moge sprzedac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 19:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
AA, faktycznie uciekł mi wers. Ale to dlatego że foty nie działają. Dam 20zł za tamte radio :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 19:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &p=1708298
OK, teraz fotki powinny dzialac :) Mysle, ze za 20zl nie sprzedam. Musze sie w ogole zorientowac, ile to moze kosztowac. Jesli kosztuje mniej niz 200-300 zl, to odbior tylko osobisty. Za duzo zabawy i pakowania.

Dokladnie wiesz, jak radio dziala. Calkiem fajne. Wszystko sprawne. Najfajniejsza rzecz to ten panel ruchomy lewo/prawo zmieniajacy piosenki. Wszystko to nadal dziala, nic nie zepsute. Zmienilem, bo chcialem miec bardziej spojne wnetrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 20:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
yarpo napisał(a):
2. Kontrole ledzwiowa kierowcy (elektryczna):
Obrazek


Boże Ty mój, coś Ty narobił.... Gdzieś Ty ten przycisk zamontował. W miejscu ktore nie dość że nie jest oryginalne, to jeszcze zniszczyłeś tunel, o który tak zabiegałeś. Przycisk do lędzwi, montuje się przy przycisku do pogrzewania fotela. Masz tam drugie puste miejsce, wystarczyło wyjąć zaślepkę. Teraz masz to wstawione lipnie, jeszcze jakaś dziura świeci. Wstaw stary tunel z drewnem a to wywal.

Nie mogę znaleźć akurat fotki jak to ma być, ale to co zrobiłeś to tragedia. Masz dwa miejsca na przycski przy podgrzewaniu, drugi to na lędźwie. Wyciągasz zaślepkę i wciskasz to.


Po co wymieniałeś drążek środkowy? Luz był tylko na jednej końcówce drążka, zewnętrznej bodajże. Ten to jeszcze widać nawet że nowy...

Patrzę że robisz mnóstwo rzeczy niepotrzebnych, zamiast istotnych.

PS. Przypomniało mi się. Mówiłeś że wg Twojego lakiernika maska miała inny kolor niż reszta auta. Nie mogło tak być, ponieważ auto było całe malowane za raz. Natomiast maska była polerowana, zaś reszta auta nie, stąd może być inny światłocień.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 20:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &p=1708298
Cytuj:
Boże Ty mój, coś Ty narobił.... Gdzieś Ty ten przycisk zamontował. W miejscu ktore nie dość że nie jest oryginalne, to jeszcze zniszczyłeś tunel, o który tak zabiegałeś. Przycisk do lędzwi, montuje się przy przycisku do pogrzewania fotela. Masz tam drugie puste miejsce, wystarczyło wyjąć zaślepkę. Teraz masz to wstawione lipnie, jeszcze jakaś dziura świeci. Wstaw stary tunel z drewnem a to wywal.


Spokojnie. Niestety dziura w tym tunelu byla, ale i tak byl to najlepszy tunel sposrod 4 jakie teraz mam (kazdy jeden mial byc w stanie idealnym...) Wiem, ze jest w fotelu miejsce na to. Ostatecznie to tam tez wyladuje, ale poki co jest tu. Ta dziura zostanie zaslonieta w odpowedni sposob, albo w koncu znajde odpowiedni tunel, bez niepotrzebnych dziur i (najchetniej) z drewnem.

Cytuj:
Mówiłeś że wg Twojego lakiernika maska miała inny kolor niż reszta auta


Roznica w odcieniu jest widoczna dla kazdego, kto spojrzy na maske pod kilkoma katami. Jesli nie wierzysz, albo nie pamietasz, zapraszam na ogledziny :) Kolor maski jest jakby bardziej metny. Nie wnikam skad takie cos jest, stwierdzam fakt. Nie jest to strasznie rzucajace sie w oczy, jednak zauwazalne po chwili.

Cytuj:
Patrzę że robisz mnóstwo rzeczy niepotrzebnych, zamiast istotnych.


Sadze, ze robie sporo rzeczy, szczegolnie zauwazajac, ze w Polsce bywam na weekend raz na miesiac. Z bardzo istotnych rzeczy jest blacharz / lakiernik, na ktorego sie nie moge doczekac i z roznych powodow niezaleznych ode mnie odwlekane jest to. Jednak na pewno zostanie zrobione.

Co do innych rzeczy, nie wszystko idzie po mojej mysli - chocby te nieszczesne tunele, ale spokojnie. Ja nie zrobilem w zadnym z nich zadnej dodatkowej dziury. Wnetrze na pewno aktualnie wyglada lepiej niz wygladalo, kiedy go kupilem (choc oczywiscie tu mozna ewentualnie sie sprzeczac w kwestii gustu). Na pewno to, co aktualnie wyladowalo w srodku jest mniej pokiereszowane i w lepszym stanie niz zastane. Choc tez nie uwazam, aby tamto bylo w stanie agonalnym.

Jesli uwazasz, ze czegos istotnego nie zrobilem, to prosze podaj przyklad rzeczy, ktorej nie zrobilem, ani ktorej w najblizszym czasie nie planuje wykonac :)

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 21:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
yarpo napisał(a):
Jesli uwazasz, ze czegos istotnego nie zrobilem, to prosze podaj przyklad rzeczy, ktorej nie zrobilem, ani ktorej w najblizszym czasie nie planuje wykonac :)


Chodzi mi o priorytety. Właśnie poprawki blacharki o których rozmawialiśmy, są priorytetowe wg i najważniejsze. Natomiast szukanie idealnych elementów wnętrza jest mniej ważne. PS. silniczek lampy był działający. Tylko mocowanie było urwane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 21:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &p=1708298
Byc moze cos sie z silniczkiem stalo, ze jednak nie dzialal. To w koncu tylko czesc, zawsze sie moze popsuc.

Blacharka jest aktualnie bardzo duzym priorytetem. W sumie od poczatku byla, tylko niestety wyszlo jak wyszlo. Mam nadzieje, ze nastepna porcja zdjec bedzie juz po powrocie od blacharza/lakiernika. Przy okazji planuje tez zmiane listew na wszystkich drzwiach oraz oslonek na przednich. Nowe emblematy na maske i bagaznik tez leza i czekaja na zmiane. Wizualnie powinno sie bardzo duzo niedlugo zmienic (nie mowiac o konserwacji).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: yarpo -->> E34 535i '89 M30B35
PostNapisane: 6 czerwca 2014, 22:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
No i jak, dzieje sie coś w końcu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL