BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 20 listopada 2018, 10:15


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko modeli BMW powstałych przed rokiem 1990.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 1 lutego 2015, 18:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Witajcie!
Chciałem przedstawić tutaj moje E30 i drogę, jaką przeszło w moich rękach. Będzie dużo pisania ale i tona obrazków więc mam nadzieję, że dla każdego coś się znajdzie ;) Konkrety na końcu.
Jest to samochód który oryginalnie miał być do katów i KJSów, szukałem jakiejkolwiek E30 lub E36 320i/318ti w skromnej kwocie i pech (szczęście?) chciał, że znalazłem E30 2d z początku 1985 roku. W czasie posiadania go (właściwie to zaraz po zakupie...) moje podejście się nieco zmieniło i przestał być kupą blachy do polatania i w razie dzwona wywalenia na śmietnik.

Zacznijmy od tego że auto stało chyba z pół roku na olx, miało niską cenę, kilka zdjęć na których nic nie było widać i zero informacji w opisie. Zainteresowanym właściciel dosyłał paczkę takich zdjęć, że każdego z miejsca odrzucało ;)
Ja się nie zraziłem bo progi wyglądały na całe i ogólnie jakoś auto wydawało się rokować nadzieje. A na bezrybiu... daleko nie było to myk, pojechałem pod Lublin i po dłuższych perypetiach kupiłem samochód.
E30 okazało się być totalną ruiną, jazda tym czymś była naprawdę niebezpieczna. Nie wiem jak przejechałem te 130km do domu ale po powrocie po prostu padłem na łóżko, w życiu nie byłem tak zmęczony po podróży. Było zimno, noc, śnieżyca a ja miałem zimówki tylko na tyle, brak amortyzatorów, kompletnie rozsypane zawieszenie i łożysko tak luźne że groziło odpadnięciem koła. Dyfer tak wył że urywał łeb powyżej 70km/h a dmuchawa działała tylko na najwyższym biegu. Z resztą nie dało się jechać więcej jak 50km/h bo samochodem losowo rzucało albo do rowu, albo na przeciwny pas na czołówkę.
Takie auta jeżdżą po naszych drogach i dostają przeglądy techniczne! :dobani:
Wnętrze też było zabawne - dywan zielony, boczki czarne, kanapa szara a fotele w kratkę :D Decha popękana, wyrwane wszystkie głośniki oprócz jednego i kilometry kabli po jakimś car audio.
Poprzedni właściciel robił "mody" i zamalował lampy sprejem na czerwono ale uszczelek nie zmienił, powyrywał chromy i zakładał szadoł ale w połowie się znudził i zostawił wszystko bez klinów w szybach a potem zostawił furę pod chmurką na jakieś pół roku. W środku oczywiście zamrożone akwarium.

Powodem dla którego je kupiłem była naprawdę niezła i przede wszystkim oryginalna, nienaprawiana buda i brak alternatyw. Nieczęsto spotyka się przedlifta z oryginalnymi progami i nadkolami!

Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że jeszcze drugie pół roku i z auta wartego odbudowy nie byłoby co zbierać. A wątpię, żeby kto inny się nim zainteresował biorąc pod uwagę jak wyglądało i jak jeździło.

Tak moja ruina wyglądała po zakupie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Rozbieranie środka i wyciąganie dywanu to chwila prawdy dla każdego nowego właściciela E30 :) Tu już zdjęcia po zerwaniu wygłuszeń, okazało się że jest bardzo dobrze!

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Następnie wziąłem się za oczyszczanie i zabezpieczanie rdzy na miarę moich amatorskich możliwości i warunków.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Naprawiłem kupę rzeczy i zacząłem jeździć strasząc po mieście i siejąc zgorszenie w garażu pod biurem :P
Silnik co najmniej od roku chodził tylko na gazie, do tego parownik się zaczął rozlatywać i sam z siebie rozregulowywać więc nigdy nie było wiadomo czy odpali od razu czy trzeba pokręcić na czuja pokrętłami od regulacji i dopiero potem próbować :D

Przybysz z innej planety
Obrazek

Samemu zmieniłem przednie hamulce z litych na nowe wentylowane :hurra: (zanim stałem się posiadaczem tego wehikułu największym osiągnięciem była samodzielna zmiana koła)

Obrazek

Dupowóz: 328 bez gazu i ze szperą. Weekendowa zabawka: 316 LPG. Taka sytuacja :rotfl:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Uczestniczyłem w dwóch rundach Szuter Cup na torze w Zakroczymiu. Trochę moich zdjęć z imprezy można zobaczyć TUTAJ.
Nagrałem filmiki z moich przejazdów, w kamerze padł mikrofon :(




W obu przypadkach fura dała radę, sporo załóg nie dojechało w ogóle do mety a dużo coś pogubiło, pourywało, nawet dachowania były... U mnie tylko stanęło na amen visco i jeździłem bez chłodzenia, w upale z na max rozkręconym ogrzewaniem :hyhy: Zgubiłem rejestrację i rozleciała mi się gałka zmiany biegów (na pierwszym filmie w 2:00 prawie stanąłem w miejscu przez to).

Następnie nadszedł czas na wymianę silnika. Jakkolwiek M10 jest pancerne i nic sobie nie robi z braku chłodzenia i orania miską olejową po kamieniach to jednak nie jedzie a moje na dodatek wymagało dużo nakładów żeby doprowadzić je choćby do fabrycznej mocy...
Miało być M42 ale ostatecznie trafił się dawca z niespotykanie zdrowym M20B25 i ten silnik zagościł pod maską. Przełożyłem też fotele, kierownicę, amortyzatory po regeneracji i inne bzdury

Obrazek
Obrazek

Hamownik nie wziął poprawki na nieseryjny, długi dyfer w dawcy i dlatego wartości na wykresie wypadają przy trochę niższych obrotach niż faktycznie.

Obrazek

Jako, że moje zabezpieczanie rdzy na niewiele się zdało (co było do przewidzenia w sumie) i było też kilka miejsc wymagających spawania to E30 pojechało na naprawę blacharską.
Cała wnęka na szyber musiała wylecieć bo zgniła i zaraz by się dziury w poszyciu dachu porobiły (przy okazji wyleciała niepotrzebna masa)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Z daleka wygląda jak zwykła uszczelka, dzień jak codzień nie ma się co przyglądać

Obrazek

A od wewnątrz

Obrazek
Obrazek

Tu się swapownik nie popisał... Zostało to zabezpieczone i mam nadzieję, że zakażenie się nie wda ale kto wie...

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


W międzyczasie wpadła kierownica MT1 37cm w fajnym stanie
Obrazek

I tak to wygląda na aktualną chwilę.

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

=================================================

Konkrety:

- oryginalnie gaźnikowe 316 swapowane na M20B25 170KM
- silnik z chłodnicą oleju, nowym całym układem zapłonowym, sprzęgłem ze wzmocnionym dociskiem, visco i rozrządem, zalany Millersem 15W50 Classic High Performance
- skrzynia z M20B20
- całe zawieszenie na poliuretanach z Olkusza
- stabilizatory mtechnikowe (20mm i 14,5mm)
- sprężyny Vogtland -40, amortyzatory MTS przód, Bilstein B6 tył po utwardzeniu i skróceniu w Zerkopolu
- cały nowy układ hamulcowy (tarcze wentylowane przód, tarcze lite tył)
- szpera 45% 4.27 duża głowa z adapterem
- rozpórki przód i tył od dr1ft-one.com
- wyrzucony szyber, dywan, tapicerki bagażnika, kanapa, większość wygłuszeń
- fotele seryjne sportsitze i kierownica mała mt1
- nowe uszczelki lamp, jakieś wężyki, sprężynki blokujące do tylnych zacisków, lampki podświetlenia rejestracji, wspornik filtra powietrza, kupa spinek i uszczelek z ASO

Aktualnie E30 doposażane jest we wspomaganie z maglem z E36, płytę pod miskę z 5mm blachy i usuwane usterki które się ostały (łożysko znowu, przeciekający bak paliwa).

Jak widać jest to samochód do amatorskiego sportu ale bez nieodwracalnych ingerencji i wyposażony w oryginalne graty. Traktowany raczej jako zabawka do doskonalenia własnych umiejętności i dawania frajdy z szybkiej jazdy niż do "wyjmowania generalek".
Jeśli zdecyduję się kłaść nowy lakier to zrezygnuję ze startów po wertepach i typowych KJSów "wokół latarni" a przestawię się na treningi na Ułęży czy okazjonalne wypady na tory.

Rzeczy do zrobienia jest jeszcze masa ale myślę, że zaczynam powoli wychodzić na prostą :)

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> E30 wąskie 316
PostNapisane: 1 lutego 2015, 18:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35350
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
fajnie, bo auto się zmienia, sporo zrobiłeś, ale jeszcze długa droga przed Tobą - ale nie poddawaj się i działaj dalej :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> E30 wąskie 316
PostNapisane: 1 lutego 2015, 19:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 652
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e36 qp
Kod silnika: M52B28
Uwielbiam takie tematy - od zera do bohatera :) Będę śledził z przyjemnością


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> E30 wąskie 316
PostNapisane: 1 lutego 2015, 19:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2211
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
Fajna galeria :ok: Zdecydowanie będę śledził temat ;) Spore postępy na plus w pracy nad tym E30, a że podoba mi się same auto i uważam, że jest to dobra baza na zrobienie "rodzynka", to jestem za rezygnacja ze startów i dopieszczanie :!: :super:

PS. Jestem również za zrobieniem galerii ciekawej 328, zdaje się w hellrot :ok:

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 1 lutego 2015, 20:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Dzięki :)
Jakimś rodzynkiem to nigdy nie zostanie niestety - w rodowodzie zawsze będzie 316 bieda pakiet ;)

E36 faktycznie hellrot ale chyba niezbyt ciekawe. To po prostu seryjne 328 utrzymane w oryginalnym stanie. Jest galeria na bmw3er tylko mnie zbanowali z jakiegoś powodu :suchy:

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 1 lutego 2015, 20:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2211
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
_KL_ napisał(a):
Dzięki :)
Jakimś rodzynkiem to nigdy nie zostanie niestety - w rodowodzie zawsze będzie 316 bieda pakiet ;)

To nie przeszkadza do bycia rodzynkiem ;)

_KL_ napisał(a):
E36 faktycznie hellrot ale chyba niezbyt ciekawe. To po prostu seryjne 328 utrzymane w oryginalnym stanie.

I to jej cały urok :!: ;)

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 1 lutego 2015, 22:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 5
Posty: 1154
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Fajny łaciaty :) dobrze ze zdrowa jest, będę zaglądał! :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 1 lutego 2015, 22:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7444
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Wielki szacun za ratowanie auta, odżyło w Twoich rękach :super:

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 2 lutego 2015, 01:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Ona jest piękna , piękna i bestia.
Szacun kolego! :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 2 lutego 2015, 18:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 1076
Lokalizacja: Pisz
Moje BMW: e36 320
Garaż: Smutek kończy się tam gdzie zaczyna się odcinka ! ! !
E30 w qp :mur: Ładnie działasz czekam na dalsze prace :ok: Od zawsze chyba mi się marzy takie e30 na tor szkoda tylko że fundusze na to pewnie jeszcze długo nie pozwolą :(

_________________
Zobacz i oceń http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131867&p=1687987#p1687987

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 2 lutego 2015, 23:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 810
Lokalizacja: Wyszków
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B25
dobrze działasz i tak trzymaj :)

_________________
Oceń moje BMW

viewtopic.php?f=6&t=150015&start=0

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 2 lutego 2015, 23:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2807
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=88829
Fajnie że są ludzie tacy jak Ty i dajesz drugie życie klasykom, tylko jej nie uszkodź w startach :D

Powodzenia w pracach i :padam: za dotychczasowe :ok:

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 3 lutego 2015, 13:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Dziękuję za dobre słowa :)

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 3 lutego 2015, 16:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3918
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166789
Ciekawa galeria :) E30 wygląda już dużo lepiej niż na początku, a myślę, że z czasem ogarniesz resztę ;)

Będę obserwował temat :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 22 lutego 2015, 17:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Jeszcze kilka zdjęć tego, co było do zrobienia i jak wyszło

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dzisiaj usunąłem kolejną porcję kabli, już wiele nie zostało ;)

Obrazek

Pod maską ubyło kabli i przybył zbiorniczek :)
O dziwo wspoma hula jak należy i jak dotąd nie cieknie, jestem w szoku. Wreszcie coś się udało od razu, bez tysiąca poprawek :!:

Obrazek

H&R out, Vogtland in

Obrazek

Tu się chciałem na chwilę zatrzymać przy ściągaczach... Do tej pory nie mogę wyjść ze zdumienia jak można taki syf wyprodukować.
Kupiłem te najtańsze z allegro bo mało prawdopodobne by mi były jeszcze kiedykolwiek potrzebne... nie lubię kupować badziewia ale w tym wypadku postanowiłem jednak zaryzykować no bo użyję pewnie raz lub dwa a co można zrobić źle w tak prostym urządzeniu?
Otóż można zrobić wszystko źle. Nie ma jak tym kręcić bo ma wymiary na oko pod grzechotkę 3/5" i klucz 21,3mm. Jak zobaczyłem że nie przypasuję ani klucza ani grzechotki to mi ręce opadły, na szczęście znalazłem jakiś mały klucz nastawny i tym się dało jakoś kręcić.
Po drugie nakrętka do kręcenia jest za blisko tej łapki na sprężynę dzięki czemu opera się o zwój sprężyny, przez co cholernie ciężko się tym operuje jak trochę ściśnie sprężynę no i niszczy samą sprężynę. O tak:

Obrazek

W dalszej kolejności trzeba wymienić tylne tarcze i klocki oraz zająć się wydechem - to chyba robota Cytryn & Gumiak Exhaust Systems :suchy:

Obrazek

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 23 lutego 2015, 23:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7444
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Cały czas do przodu :ok: Z tymi ściągaczami to rzeczywiście lipa.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 24 lutego 2015, 11:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 320
Moje BMW: E46 318d, E39 528iA
Kod silnika: m47n, m52b28
Super galeria. Będę kibicował odbudowie. :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 24 lutego 2015, 12:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1420
Lokalizacja: Sulechów
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B20
Garaż: Jest: E36 320iC
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142418&start=0
Było: E36 323i:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=104755&start=0
Ktoś elastyczny fragment w wydechu zastąpił kawałkiem rury? :D Najs!

E30 przypomina mi moją byłą, ten sam kolor, ten sam pas przedni (sprzed 85r)... Dobrze działasz. Powodzenia w dalszych pracach :)

Tu moja była: :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 24 lutego 2015, 12:53 
Pieknie, troche zycia wiecej ma ta E30stka :D naprawde przyjemnie sie czyta :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> E30 wąskie 316
PostNapisane: 24 lutego 2015, 19:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 26
Posty: 1526
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=161768
:super: bardzo lubię jak ktoś ratuję takie auta :) plus za to dla Ciebie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL