BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 maja 2024, 15:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 13:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Bardzo ładny a wyposażenie ma lepsz niż te wszystkie RZĄDOWE WERSJE??!! razem wzięte he he ale na dobrych alu to była by jeszcze ładniejsza bo te są jakieś takie małe do tego auta

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 13:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 211
Lokalizacja: XXXXXXXXX
Felgi były takie dlatego że auto miało być przede wszystkim praktyczne i wygodne, ale teraz gdy już jest tylko dla przyjemności pomyślę na wiosnę nad jakimiś 18 najlepiej od Alpiny.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 14:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Każdy tylko Alpina i Alpina a może jakieś BBS BREYTON SCHNITZER HAMANN
Ja alpiny chyba nigdy nie polubie :wstyd:

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 15:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
alpina to klasyk i nigdy sie nie zestarzeje..jedna z najpiekniejszych wzorow to wlasnie alpina..ale zgodze sie z tym ze sa jeszcze inne piekne felgi..ja do e32 polowalbym wlasnie na alpine lub hamann lyb breyton tylko wzor szprych itp..z tego wzgledu gdyz to auto nikiego jest bardzo prestizowym elegancka limuzyna i wsadzenie np.5ramiennych felg byloby nietaktem..wiedz alpina ma bardzo eleganci wzor pasujacym do auta..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 17:02 
Ja bym proponował 18" z szerokim rantem, tego typu felgi najbardziej mi się podobają do 7-mek. Samochód świetnie wyposażony i do tego z topowym silnikiem V12, poprostu poezja. Tym postem przy okazji witam kolegów, dziś się zarejestrowałem ;) .


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 16:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
gdy szukalem e32 750iL wiosna 2006 ogladalem Highlinera, jednak zagotowal sie podczas jazdy probnej a pod krokeim wlewu oleju mial przyczepiona kostke masla oselkowego. Mimo to samo rozkaldanie stoliczkow robi niesamowite wrazenie.. nie mowiac juz o drewnie z jakiego sa zrobione, o chromowanych silowniczkach ktore pomagaja je zlozyc i rozlozyc..
Na nieszczescie sprzedajacego nie zaslepilo mnie to..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 19:20 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Hmmm wszystko zalezało od ceny....Silniki M70 są w śmiesznych cenach i naprawde wiele z nich jest w dobrym stanie.
A sam pakiet High-Line jest w E32 ciezki do kupienia ;)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 19:26 
hmm, zastanawia mnie tylko jedno, taki wypas a nie ma w niej tego do ustawiania wyskosci swiateł bodajze, oczywiscie chodzi mi o to co ma byc po prawej stronie kierownicy a tego nie ma :niepewny:
Wiem ze takie cos jest bo w E32 mam to, i nie mam takiego wypasu jak twoja :ok:
Albo ten przycisk był do ustawiania podswietlenia konsoli, hmmm ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 19:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Darex, jak auto miało NIVO to ta regulacja świateł była zbedna, chociaz niektorzy przezorni Niemcy zamawiali to na wypadek chwilowej awarii NIVO.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 19:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
NIKI, nie sprzedawaj tego cuda. Mistrzostwo świata! piękna, i to wyposażenie...

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 19:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
co do oselka pod korkiem wlewu oleju to bardzo mozliwe ze z racji pokonywania malych odcinkow i niedogrzewania w pelni silnika sie wytworzylo stones.nie oznacza to wcale padnietej uszczelki pod glowica.najczesciej w autach jezdzacych po miescie wystepuje maselko co jest rzecza naturalna.wplyw na to ma tez np stary olej w silniku.w tych przypadkach maselko nie tworzy sie z plynu chlodniczego a z wilgoci zbierajacej sie w silniku...


Ostatnio edytowano 1 stycznia 2007, 19:56 przez Kornelio, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 20:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 211
Lokalizacja: XXXXXXXXX
Darex, jest tak jak pisze Frank. Taka regulacja przy NIVO jest zbędna...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 21:03 
NIKI napisał(a):
Darex, jest tak jak pisze Frank. Taka regulacja przy NIVO jest zbędna...


Wporzadku, pytam bo mnie to szczerze powiedziawszy zdziwiło, ale skoro mówicie ze jak auto miało NIVO to nie było tej regulacji, wierze wam :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 21:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kornelio napisał(a):
co do oselka pod korkiem wlewu oleju to bardzo mozliwe ze z racji pokonywania malych odcinkow i niedogrzewania w pelni silnika sie wytworzylo stones.nie oznacza to wcale padnietej uszczelki pod glowica.najczesciej w autach jezdzacych po miescie wystepuje maselko co jest rzecza naturalna.wplyw na to ma tez np stary olej w silniku.w tych przypadkach maselko nie tworzy sie z plynu chlodniczego a z wilgoci zbierajacej sie w silniku...


Kornel ale to nie byl nalot... Samochod mial doslownie przyczepiona kostke masle do korka wlewu oleju i jak juz mowilem zagotowol sie podczas przejazdzki.. sprzedajacy stwierdzil "jak sie szybko jedzie autostrada temperatura jest ok, a w miescie to normalne ze rosnie" , ciekawa sprawa, nigdy o czyms takim nie slyszalem... powiedzialem panu na odchodne zeby kupil sobie "zylinderkopfdichtung" , moze u mnie ;) . Cena... 4750 Euro, 750iL Highliner, gnijace nadkola, gnijace doly drzwi, chyba 90 rok, na 100% bezwydpakowa co ja ratowalo w moich oczach mimo ceny w ktorej oczekwial bym bardziej zadbanego egzemplarza, ale gdy po krotkiej przejazdzce temperatura weszla na czerwone pole.... a nastpenie obejrzalem niemiecka wersje masla oselkowego zrozumialem ze cena jest oderwana od rzeczywistosci, bo za swoje dawne 750iL dalem 3500 i takich problemow nie bylo.... Oj maja w niemczech prawdziwe igly..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 21:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
DAREX napisał(a):
NIKI napisał(a):
Darex, jest tak jak pisze Frank. Taka regulacja przy NIVO jest zbędna...


Wporzadku, pytam bo mnie to szczerze powiedziawszy zdziwiło, ale skoro mówicie ze jak auto miało NIVO to nie było tej regulacji, wierze wam :)



to tak samo jak np w przypadku oryginalnych ksenonow, nigdy w takim przypadku nie ma regulacji, jest ona samoczynna, tzn. tylna os jest samopoziomujaca sie.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 21:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 211
Lokalizacja: XXXXXXXXX
stones1 a co zrobiłes ze swoją E32??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 21:57 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
NIKI napisał(a):
stones1 a co zrobiłes ze swoją E32??


rozbił :(

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 22:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 211
Lokalizacja: XXXXXXXXX
To wiem, a co później....?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 22:12 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
NIKI napisał(a):
To wiem, a co później....?


Pewnie zrobił i sprzedał jako bezwypadkową :rotfl:


Sorry za OT.

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 22:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
Widzialem pare razy live :) bardzo ładna 750 iL ,super kolorek.

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL