BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 12:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] porada przy interpretacji zbieżności
PostNapisane: 13 stycznia 2014, 14:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Witam,
zrobiłem przed zakupem E36 przegląd i dostałem takie wyniki zbieżności kół, większość wyników poza normą , auto było stuknięte i to nie raz.
Pytanie, czy te usterki są na tyle poważne, żeby z niego rezygnować, czy też da się tym spokojnie i bezpiecznie jeździć ? Ewentualnie czy da się to nastawić do normy ?
Autem jeździ się twardo i ma dosyć niskie zawieszenie (ale fabryczne). Luzów na kierownicy nie ma. E36 wersja z ASC
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] porada przy interpretacji zbieżności
PostNapisane: 13 stycznia 2014, 14:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
barkh napisał(a):
Ewentualnie czy da się to nastawić do normy ?


Wszystko się da, nawet akwarium można z niego zrobić.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] porada przy interpretacji zbieżności
PostNapisane: 14 stycznia 2014, 10:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
Ile zyje to takiego wykresu nie widzialem ,,, to zes kupil e 36 :/ czteroslad , wszystko przestawione .. Jak regulacja zawieszenia nie pomoze to nie wiem co moze uratowac takie ustawienie kol

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] porada przy interpretacji zbieżności
PostNapisane: 14 stycznia 2014, 11:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Jeszcze nie kupiłem. Zdecydowanie odradzasz, regulacja nic nie pomoże ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] porada przy interpretacji zbieżności
PostNapisane: 14 stycznia 2014, 11:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 897
Moje BMW: e39, e46
Kod silnika: m54b22, m52tub20
Ja bym w życiu tego nie wziął.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] porada przy interpretacji zbieżności
PostNapisane: 14 stycznia 2014, 11:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
:szok: kijem przez szybę, a już tym bardziej ciężko zarobione pieniądze wydawać...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] porada przy interpretacji zbieżności
PostNapisane: 14 stycznia 2014, 17:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 30
Posty: 164
Lokalizacja: Brzostek Podkarpacie
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: m47n
a czuc podczas jazdy jak puscisz kierownice ze sciaga albo bokiem jedziesz :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] porada przy interpretacji zbieżności
PostNapisane: 14 stycznia 2014, 18:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: e39
Kod silnika: 163KM w dizlu
jeśli to samochód do kupienia to napewno bym go ominął szerokim łukiem. nie o zbierzności chodzi tylko o przesunięcia kół i osi z pierwszej foty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] porada przy interpretacji zbieżności
PostNapisane: 14 stycznia 2014, 18:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 412
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90
Garaż: mondeo mk4
Daleko od tego, kupisz i sie beda ludzie za Toba jadący smiali ze bokiem jezdzi :D

Swoja drogą wziąłeś go na badanie bo bylo widać czy z przezorności?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] porada przy interpretacji zbieżności
PostNapisane: 15 stycznia 2014, 04:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Moje BMW: 330i/318i
Kod silnika: M54B30/M43B19
Potrzebna diagnoza przez kogoś kto wie jak sprawdzić auto marki BMW - i wiedzieć czego się szuka. Diagnosta też człowiek, ale po takich wynikach to... chyba, ja bym chętnie zobaczył zawieszenie i sprawdził samodzielnie wyniki (albo sprawdził na innej stacji). Czy ta maszyna lub ten człowiek nie popełnił błędu. Przecież jasno wynika że ma wywalone zawieszenie, poduszki po ramami i może pogięte wahacze - lub też jak patrzysz na auto to widać że stoi skosem i tył zachodzi na przód - istnieje też prawdopodobieństwo że trzeba albo kasy albo faCHowca.

Druga sprawa że taka kontrola zawieszenia w BMW to dobra wykładnia tego czy poprzedni właściciel dbał o auto.

"Obywatelowi należy ufać! - ale kontrolować, kontrolować i jeszcze raz kontrolować!" :looka:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL