BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2024, 17:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Płyn kapie z chłodnicy
PostNapisane: 12 listopada 2008, 12:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Seat Leon
Kod silnika: 1.9 TDI
Witam. ostatnio zaobserwowałem że kapie mi płyn z chłodnicy. Chciałbym więc dowiedzieć się jak naprawić tą usterkę :) Kapie z miejsca gdzie znajduje się plastikowa koncówka w kształcie rurki, coś jak lejek spustowy.


Obrazek
Shot with KODAK EASYSHARE C533 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2008-11-12


Prosze o pomoc

_________________
W poszukiwaniach BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 12:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Dokrec ten palstikowy korek(niebieski) tylko "z czuciem" bo kapie Ci z miejsca spustowego...jednym slowem nie jest to uszkodzenie tylko nie dokrecony korek spustowy z chlodnicy.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 12:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Seat Leon
Kod silnika: 1.9 TDI
Ok, korek dokręcałem z wyczuciem, boję się przekręcić. Moim zdaniem jest mocno dokręcony. Myślę nad zmianą płyny przed okresem zimowym a następnie zablokowaniem spustu np, silikonem :) :znudzony:

_________________
W poszukiwaniach BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 15:21 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Kup nowa uszczelke na ten koreczek i bedzie oka...ostatecznie zaluz dwie "gumki" :rotfl: :rotfl: ;) ...silikon sobie daruj, bo jak pozniej odkrecisz ten korek :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 15:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Kisiel24 napisał(a):
Kup nowa uszczelke na ten koreczek i bedzie oka

Popieram, nalezaloby wyjac korek, zlac caly plyn, zobaczyc czy wszystko w porzadku z ta "rurka" (moze byc peknieta) i dopiero zakrecic na nowo z wyczuciem.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 21:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: KrakĂłw
Mam podobny problem. "fachofcy" nie odpowietrzyli mi chłodnicy i rozerwało dopływ do chłodnicy (zaznaczony na zielono) tak że zostało około centymetra postrzępionego "sztyftu" zakładałem wąż i w miarę się trzyma tylko że po godzinie jazdy gdy się nagrzeje leci z niego para i powoli ucieka płyn gdy wyłącze silnik. Odpowietrzałem układ po swojemu Tzn. odkręciłem odpowietrzacz na włączonym silniku i czekalem dopóki nie zacznie płyn lecieć. Ogrzewanie działało i parownik gazu też w miarę był ciepły.

1. Powinienem to uszczelniać jakoś czy od razu wymienić chłodnicę,
2. Jak odpowietrzyć dobrze układ z klimą i gazem.
3. Czy jest ktoś w krakowie do kogo się mogę z tym zwrócić ?

Obrazek


Ostatnio edytowano 9 grudnia 2008, 21:41 przez ywio, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 21:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: KrakĂłw
Mam podobny problem. "fachofcy" nie odpowietrzyli mi chłodnicy i rozerwało dopływ do chłodnicy (zaznaczony na zielono) tak że zostało około centymetra postrzępionego "sztyftu" zakładałem wąż i w miarę się trzyma tylko że po godzinie jazdy gdy się nagrzeje leci z niego para i powoli ucieka płyn gdy wyłącze silnik. Odpowietrzałem układ po swojemu Tzn. odkręciłem odpowietrzacz na włączonym silniku i czekalem dopóki nie zacznie płyn lecieć. Ogrzewanie działało i parownik gazu też w miarę był ciepły.

1. Powinienem to uszczelniać jakoś czy od razu wymienić chłodnicę,
2. Jak odpowietrzyć dobrze układ z klimą i gazem.
3. Czy jest ktoś w krakowie do kogo się mogę z tym zwrócić ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 05:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 785
Lokalizacja: WLKP
Mi tez kapało,rozwiązałem to w taki sposób ze dopasowałem na tą rurke koncówke od pisaka.!!!!!!!!!!!! Trzyma sie to tak już 4 miesiące.Wiem że jest rozwiązanie prowizoryczne,ale jak często spuszczamy płyn z chłodnicy???Ja tak zrobilem i mam problem z głowy.

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 08:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Cytuj:
1. Powinienem to uszczelniać jakoś czy od razu wymienić chłodnicę,
2. Jak odpowietrzyć dobrze układ z klimą i gazem.
3. Czy jest ktoś w krakowie do kogo się mogę z tym zwrócić ?


1. Powinienes albo wymienic chlodnice albo zglosic sie do spawaczy plastikow aby dorobili urwana koncowke.
2. Na forum bylo wiele razy, w dziale Zrob to sam masz spory artykul jak to zrobic.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Płyn kapie z chłodnicy
PostNapisane: 1 stycznia 2010, 15:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam,

Mam e39 523 i problem z korkiem spustowym. W tym miejscu wycieka mi plyn i z tego co czytam trzeba poporstu wymienic albo korek albo uszczelke tam sie znajdujaca.
Powiedzcie prosze czy moge to tak poprostu wykrecic korek i uszczelke, zatkac reka wylot i zaraz wkrecic nowy korek z nowa uszczelka? Czy trzeba na cos zwrocic uwage?
Niedawno mialem wymieniany plyn i nie chcialbym robic tego znowu.
Pzdr

_________________
!Sześć w rzędzie pójdzie wszędzie!

Jak masz BMW nie musisz nic udowadniać....ale MOŻESZ:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Płyn kapie z chłodnicy
PostNapisane: 1 stycznia 2010, 21:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Sepiroth napisał(a):
Powiedzcie prosze czy moge to tak poprostu wykrecic korek i uszczelke, zatkac reka wylot i zaraz wkrecic nowy korek z nowa uszczelka? Czy trzeba na cos zwrocic uwage?
Niedawno mialem wymieniany plyn i nie chcialbym robic tego znowu.

Mozesz tak zrobic. Poczekaj tylko jak plyn naprawde ostygnie zeby sie nie poparzyc.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Płyn kapie z chłodnicy
PostNapisane: 5 czerwca 2013, 19:40 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E36 1991r.
Witam
Odgrzeję trochę temat.

Niestety i mnie dopadło kapanie z tego korka spustowego :kwasny:
Korek trochę dokręciłem,ale jest minimalna poprawa-czuć i widać że trochę tam kapie.
Pod tym korkiem jest jeszcze taki kwadracik,z którego również kapie,z tym że mocniej.

Jeśli nie silikon to nowe korki,tak? Czy ktoś mógłby mi podać nr tych korków,bądź namiary bezpośrednio np na aukcje,gdzie mógłbym je zakupić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Płyn kapie z chłodnicy
PostNapisane: 5 czerwca 2013, 19:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e36-318i-97'
Kod silnika: M43 - łańcuch górą;p
Dopasuj sobie uszczelki w motoryzacyjnym/hydraulicznym albo nawiń sobie nitke/tasme teflonowa na gwinty (tylko nie mozna cofnac wkrecanego elementu). Lnu nie bede Ci polecał bo to juz zupełne chałupnictwo ;P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL