BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2024, 14:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Nagły brak kompresji.
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 23:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: w planach e36
Witam, ostatnio gdy probowalem odpalic samochod (silnik 1.8 M43 na łańcuchu) zaskoczyl na 2 sek po czym poprostu zdechl. Gdy chcialem zapalic go jeszcze raz zdziwilem sie bo krecil tak jakby nie mial świec. Sprawdzilem kompresje byla rzędu od 1-3 barow. Hmmm.... niby oczywiste bylo ze to albo zawory pogiente albo cos sie stalo w cylindrach. Ale... Własnie... Ściągnałem głowice i co?? nic. Dokladnie.. Zrobilem testy szczelnosci na zaworach i wszystko w porzadku, nie ma sladu zeby cos gdzies uderzylo. Gładzie cylindra ok, uszczelka glowicy rowniez... Skończyly mi sie juz pomysly co to by mogło byc... Obstawialem rozrzad, ale jest na łancuchu wiec malo prawdopodobne... A nawet jesli to uderzylo by zaworami, no chyba ze wygralem 6 w totka i przestawil sie tak ze poprostu nie dotknal zaworami.

Może wy cos poradzicie co moze byc przyczyna naglego braku kompresji?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Nagły brak kompresji.
PostNapisane: 23 czerwca 2013, 01:51 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 1605
Lokalizacja: śląsk/Gliwice
Moje BMW: 530 diesel
Kod silnika: M57D30
Garaż: Moje Byłe Sreberko
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=101097

Moja Obecna CZARNA PERŁA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3#p1477693

Moje obecne GRAYowe e61 SILVER BULLET
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163310
No to nie obstawiaj na rozrząd - ALE SPRAWDŹ ROZRZĄD.
Łańcuchy mają tendencję do przeskakiwania - w zasadzie od tego właśnie powinieneś zacząć zanim ściągałeś głowicę... :)

_________________
Moje Byłe Sreberko

Moja Obecna Czarna Perła


Mój Obecny GRAY Silver Bullet

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL