BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 czerwca 2024, 21:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] silniczek krokowy??
PostNapisane: 1 lipca 2008, 15:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E39 523
Kod silnika: M52 TU
witajcie. mam taki problem .padł mi siliczek krokowy. tzn obroty skacza od 1200 do 500 i jak wciskam sprzegło to gasnie auto.jak wyjołem krokowca to ten półksiezyc nie chce sie obracac a na siłem nie chce go ruszac. i zauwazyłem ze czuc paliwo w aucie i dosc szybko wskazówka idzie w dół,choc mam gaz załozony.a jak odłacze przewód z cewki od parownika to auto gasnie czyli nie chodzi na gazie i benzynie.a poza tym zrobił sie mułowaty. wiecie co to moZe byc???czy to wina tylko i wyłacznie krokowca????prosze o jakies porade ;)

_________________
E39 525i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2008, 18:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
raczej nie krokowca. o ile dobrze pamietam to silniczek krokowy powinien chodzic (znaczy się nie chodzic) tak jak u ciebie, to w środku nie powinno się ruszać samemu. U ciebie obstawił raczej że padł przepływomierz, jak masz możliwość to podmien i zobacz. A to że jak odpinasz przewód od gazu i że ci samochód nie chodzi to w zależności od instalacji jest to prawidłowe bądź nie. Jeżeli gaśnie czyli automatycznie na benzyne sie nie przełącza.
a nie chodzi bo przerywasz obwód i na benzynie obwód też jest przerwany. Może ci ubywać paliwa bo mogą być wtryskiwacze wypalone i mogą lać paliwo podczas pracy na gazie, lub po prostu masz wyciek.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2008, 19:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E39 523
Kod silnika: M52 TU
tzn ten półksięzyc nie powinien sie ruszacz??to jak on działa??i myslisz ze falowanie to wina przepływki??tylko ze jak odepne przewód od krokoca to silnik działa dobrze!!

_________________
E39 525i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2008, 20:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
ale jakbyś miał walnity silniczek krokowy to by ci falował na obrotach a on ci wariuje. Falował to znaczy by nie utrzymywał 1000 obrotów tylko by było 900- 1100 i wskazówka by tak latała. a u ciebie jest zaduży zakres wahań.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2008, 20:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E39 523
Kod silnika: M52 TU
czesiio napisał(a):
ale jakbyś miał walnity silniczek krokowy to by ci falował na obrotach a on ci wariuje. Falował to znaczy by nie utrzymywał 1000 obrotów tylko by było 900- 1100 i wskazówka by tak latała. a u ciebie jest zaduży zakres wahań.

to na co obstawiasz???

_________________
E39 525i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2008, 10:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
tak jak pisałem przepływomierz. miałem podobna sytuacje u siebie i jak dotąd silniczek krokowy jest na swoim miejscu, a wymieniłem przepływke i od razu duża poprawa.
A to sie tak dzieje na gazie i benzynie?? sprawdzałeś szczelność dolotu?

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2008, 20:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E39 523
Kod silnika: M52 TU
czesiio napisał(a):
tak jak pisałem przepływomierz. miałem podobna sytuacje u siebie i jak dotąd silniczek krokowy jest na swoim miejscu, a wymieniłem przepływke i od razu duża poprawa.
A to sie tak dzieje na gazie i benzynie?? sprawdzałeś szczelność dolotu?


dzisiaj sprawdziłem krokowca. działa. tzn zamyka sie i otwiera.wymyłem popsikałem i działa. zrobiłem reset kompa i było wszystko oki jakies 30 minut. tzn obroty nie falowały i nie gasł, po czym to samo. ale obroty juz tak nie faluja,ale gasnie jak sie wcisnie sprzegło.od czasu do czasu ale nie zawsze.ale zauwałem cos niepokojącego.ogladełem uwaznie przepływke i zauwazyłem ze brak jest jednego połaczenia (drucik) bo sa dwa. jeden jest połaczony a drogi nie.jak by spalony. i jak silik chodzi na wolych obrotach to tak dziwnie syczy jak by zasysał powietrze.CZY TO WALNIETA PRZEPłYWKA??jak odłacze to zgasnie auto.czyli chyba oki??ale kto wie.

_________________
E39 525i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2008, 21:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
Jesli to m50 sprawdz rurke podlaczeniowa krokowca z kolektorem wyjmij i zamontuj go ponownie sprawdz czy jest na gumie takiej zielonej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2008, 08:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E39 523
Kod silnika: M52 TU
ComTom napisał(a):
Jesli to m50 sprawdz rurke podlaczeniowa krokowca z kolektorem wyjmij i zamontuj go ponownie sprawdz czy jest na gumie takiej zielonej


gume wyjowałem i podkleiłem silikonem bo była luzna.teraz jest szczelna. guma jest czarna a nie zielona.juz mnie to tak wk..... ze szkoda słów. najgorsze jest to ze gasnie czasami jak dojezdzam do skrzyzowania i zgasnie!!!!!!juz miu rece oipadaja!!!!a moze to przepływka!!!i jak by nie miał mocy sasmochód. na te 150 koni to powinien rwac asfald!~!

a i jeszcze jedno.jak wcisne sprzegło to obroty raz spadaja szybko to zera a nie raz to zatrzymaja sie na 1200 i trzyma tak przez chwilke i spadnie do 800 i nie gasnie.a jak tak szybko spadaja to juz wiem ze zaraz mi zgasnie.

_________________
E39 525i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2008, 08:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
ja miałem walnieta przepływke i po odłaczeniu jej samochód lepiej jeżdził na gazie i na benzynie tak nie falował. Ale po wymianie przepływki na dobrą po odłaczeniu samochód gasł. Więc ciężko mi powiedziec. Najlepiej by było jakbyś podmienił przepływke dla sprawdzenia od sprawnego auta.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2008, 08:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E39 523
Kod silnika: M52 TU
czesiio napisał(a):
ja miałem walnieta przepływke i po odłaczeniu jej samochód lepiej jeżdził na gazie i na benzynie tak nie falował. Ale po wymianie przepływki na dobrą po odłaczeniu samochód gasł. Więc ciężko mi powiedziec. Najlepiej by było jakbyś podmienił przepływke dla sprawdzenia od sprawnego auta.


jak odepne przepływke to auto gasnie.i i jak pisałem wczsniej to przepalony jest jeden z dwoch drucikow

_________________
E39 525i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2008, 20:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
czyli w przeplywomierzu tak na oko nie widzisz polaczenia drucikow?bo stwierdzasz ze jest wypalony jezeli tak to przeplywka do wymiany i dlatego faluje sprawdz sobie przy okazji sonde lambda.powodzenia

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 19:53 
Jak faluje to walnięty przypływomierz, a jak gaśnie to sonda lambda

[ Dodano: 3 Listopad 2008, 19:54 ]
Jak faluje to walnięty przypływomierz, a jak gaśnie to walnięta sonda lambda


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 21:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam nie wiem czy mialem dobra przeplywke ale u mnie po odlaczeniu gasl ale na benzynie na gazie chodzil normalnie a instalacje mialem 2 generacji


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 13:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Radom
Witam wszystkich mam taki problem ze swoja bawarka nie chce mi sie wkrecac tak do 1500 obr dlawi sie jak chce ruszyc gdzies raptownie to sie dlawi jak ujme troche gazu i dodam ponownie jest ok i ciagnie jak glupia wymienilem swiece sonde lambda ale jest tak samo co to moze byc czy to krokowy...dzieje sie tak na benzynie jak i na gazie (sekwencja)...gdzie znajduje sie ten krokowy E36 2.0 150 KM silnik M50 prosze najlepiej o foto...pozdrawiam i dziekuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 15:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: koziegÂłowy
SEEBA80 napisał(a):
problem ze swoja bawarka nie chce mi sie wkrecac tak do 1500 obr dlawi sie


moim skromnym zdaniem to przepływka ;) :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] silniczek krokowy??
PostNapisane: 30 stycznia 2012, 14:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 161
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: 1.8 IS
Również mam taki problem w samochodzie obroty latają na czasy od 400 do nawet 1300 a co gorsze przy takiej pogodzie jak dziś czyli -12 stopni to w ogóle nie chce zapalić i jak u kolegi lukaszSP jak lecę i dojeżdżam do skrzyżowania samochód potrafi zgasnąć, najgorsze jak gaśnie gdy się skręca w lewo bo ani wspomagania ani hamulca można narobić kłopotów, to może wie ktoś co dokładnie jest do zrobienia ?

_________________
Obrazek GG: 4127053


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 3 stycznia 2013, 13:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Moje BMW: to najszybsze;)
Kod silnika: 2.8
Sorki za odkop...
czesiio napisał(a):
raczej nie krokowca. o ile dobrze pamietam to silniczek krokowy powinien chodzic (znaczy się nie chodzic) tak jak u ciebie, to w środku nie powinno się ruszać samemu.

Jak to w końcu powinno być? Trochę nierówno pracuje mi silnik i kiedyś jak czyściłem krokowca to ta pierdołka w środku latał jak głupia. W zasadzie jak by nie miała, żadnego oporu. Wydało mi się, że tak powinno być ale teraz przeczytałem to i sam już nie wiem...

_________________
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Re:
PostNapisane: 3 stycznia 2013, 14:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1276
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: m52b28
Kod silnika: 227km 289nm
Adam_3 napisał(a):
Sorki za odkop...
czesiio napisał(a):
raczej nie krokowca. o ile dobrze pamietam to silniczek krokowy powinien chodzic (znaczy się nie chodzic) tak jak u ciebie, to w środku nie powinno się ruszać samemu.

Jak to w końcu powinno być? Trochę nierówno pracuje mi silnik i kiedyś jak czyściłem krokowca to ta pierdołka w środku latał jak głupia. W zasadzie jak by nie miała, żadnego oporu. Wydało mi się, że tak powinno być ale teraz przeczytałem to i sam już nie wiem...



Ja też kiedyś nie wiedziałem ale mechanik mi to szybko zobrazował

- obroty mi falowały więc zdemontowaliśmy silnik krokowy
-zalaliśmy go benzyną po odczekaniu , mechanik ruszał nim w prawo i lewo i to cudo w środku zaczęło płynnie obijać się o boki
-po tej operacji obroty się wyrównały.

_________________
Były-e36 320- e36 323-e36 323 Sz 25%-e39 523-e39 528 -e39 540 -e46 330ci - e46 323 -e46 330ci -e36 328 - e36 328 sz 25% - e36 328- e36 328-e36 328 sz25%-e39 528-e36 328 -e46 323-e46 330ci-(e46 323ci i e36 320 Kompresor )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] silniczek krokowy??
PostNapisane: 3 kwietnia 2013, 17:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 32
Posty: 9
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B16
Przeczytałem ten temat i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie . W moim BMW silnik M40B16 po odpaleniu faluja obroty okropnie , samochód potrafi nawet zgasnąć . Po chwili gdy się rozgrzeje ten problem ustaje. Ostatnio odłączyłem ten silnikczek krokowy odpaliłem samochód i o dziwo obroty przestały falować. Ale mam jeszcze problem jak kolega SEEBA80, przy gwałtowym ruszeniu samochód zaczyna się dławić i okropnie szarpie. Czy to wina silniczka krokowego , przepływki ? Czy może obydwa te elementy są już do wymiany ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL