BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 05:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46, E30] Niefabryczna szpera, warto?
PostNapisane: 6 sierpnia 2013, 12:00 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e30
Kod silnika: M54B30
Witam serdecznie na forum!

Mam e30 z m54b30, rozglądam się obecnie za szperą, bo brakuje mi jej. Czy ktoś z Was wie coś o rozwiązaniu jakim jest szpera robiona przez użytkownika legwan000 z allegro? oto link: http://allegro.pl/szpera-e30-e36-duza-mala-glowa-wysylka-bmw-i3441529742.html.
Co to warte jest? Ktoś ma albo coś słyszał? pieniądze w sumie nie duże....

Rozglądam się za przełożeniem 3.25, ale trudno chyba taką szperę kupić, oraz tymbardziej chyba trudno kupić coś pewnego.
Jak te przełożenie dyferencjału w e30 z tym silnikiem, odpowiednie? Obecnie mam strasznie krótki most, jedynki praktycznie nie mam (jakie mam przelozenie nie wiem bo mam zatartą tabliczkę, strzelam że coś koło 4). Zależy mi na kompromisie pomiędzy przyspieszeniem a elastycznością, jazda po mieście i na krótszych trasach, trochę bokiem :)

pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46, E30] Niefabryczna szpera, warto?
PostNapisane: 6 sierpnia 2013, 15:30 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
3.25 będzie spoko, 3.15 chyba jeszcze lepsze, bo m54b30 jedzie od dołu.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46, E30] Niefabryczna szpera, warto?
PostNapisane: 7 sierpnia 2013, 09:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
wpisz sobie w google "phantom grip"
taka inna szpera

coś takiego zrobił i testuje kolega Leo -> w galeri 330ci turbo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL