BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 00:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] grzeje sie na wysokich obrotach
PostNapisane: 24 sierpnia 2014, 14:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 340
Lokalizacja: Polkowice
Moje BMW: BMW e38 750
Kod silnika: M73b54
Witam. Mam problem z grzejacym sie m50.. Na początku myślałem ze to wina elektrozaworu wraz z pompka wspomagająca.. Podpialem ja na krotko i działa.. Ogólnie problem jest taki ze jak jadę spokojnie to jest w miarę dobrze ale dzisiaj na 3 biegu pociągiem ja 70 i wskazówka z miejsca poszła w gore a auto po chwili sie zgrzalo.. Po zgrzaniu para leci przez pompkę pod elektrozaworami ogrzewania... Gdzie szukać ?? Termostat ? Bo głupieje..

_________________
Polne drogi na nich auta bawarskie... ... w poszukiwaniu E34 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] grzeje sie na wysokich obrotach
PostNapisane: 25 sierpnia 2014, 16:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 632
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E38 740i 5gang/E36/
Kod silnika: M60B40/M43/M52
Zrób wkońcu porządek z tymi elektrozaworami czy pompką ! Może mają gdzieś jakies mikro pekniecie (para nie bierze sie z nikąd) i po zagrzaniu jest wyciek i układ zapowietrza sie i grzeje. Mam nadzieje że po wyciąganiu i wkładaniu tych zaworów odpowietrzałeś układ chłodzenia ???
W dalszej kolejności sprawć;
wisko- po nadrzaniu silnika (pion) spróbuj je zatrzymać zwinietą gazetą (jesli zatrzymasz do wymiany).
pompa wody- jesli masz plastikowy wirnik może sie połamał i na wysokich obrowach może sie grzac.
termostat - może sie przycina wymień profilaktycznie ....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL