BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 02:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Brak prądu e34 M50B25
PostNapisane: 26 grudnia 2014, 14:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: Bmw e34
Kod silnika: M50B25
Witam. Mam duży problem. Ostatnio wybrałem się z narzeczoną na zakupy, sklep jakieś 3 km od nas, w połowie drogi samochód zaczął szarpać, lecz dojechaliśmy na miejsce. Po wyjściu ze sklepu samochód odpalił, lecz ujechałem 200 metrów z dużym szarpaniem i bunia zgasła.
Pompa paliwa była wymieniona dwa dni wcześniej bo padła, więc to nie jej wina. Po zscholowaniu buni następnego dnia sprawdziłem pompa na krótko działa. Przy przekręcaniu kluczyka w pozycję 1 nie zaskakuje przekaźnik, ani po kręceniu. Przekaźnik też sprawdzany na krotko i działa. Posprawdzałem z teściem trochę miernikiem i żaróweczką i ku naszemu zdziwieniu bezpiecznik numer 23 cały i nie ma na nim "+" tylko jest "-", czy tak powinno być? Sprawdzaliśmy też czy w gnieździe przekaźnika, u mnie niebieski jest zasilanie przy kręceniu, to raz jest raz nie ma zasilania. Czy ktoś miał podobnie? Lub macie schemat jak jest podłączone zasilanie pompy aż od stacyjki? Może jest ktoś z wawy, kto by pomógł i podpiął mi auto pod komputer żeby sprawdzić programem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Brak prądu e34 M50B25
PostNapisane: 26 grudnia 2014, 14:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 897
Moje BMW: e39, e46
Kod silnika: m54b22, m52tub20
Jak dla mnie to coś nie tak z czujnikiem wału albo przekaznikiem sterownika.Biały 5 pinów obok sterownika.Pompa jest załączane sterownikiem silnika jak czujnik wału zacznie podawać impulsy.Sprawdz czy po przekręceniu kluczyka załącza się biały przekaznik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Brak prądu e34 M50B25
PostNapisane: 26 grudnia 2014, 19:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: Bmw e34
Kod silnika: M50B25
No wlasnie niestety bialy tez nie cyka. Nawet u brata raz mialem problem, bo nie chcial sie komputer skomunikowac. Dopiero jak przekaznikami ruszylem, to pojawilp sie napiecie w gniezdzie diagnostycznym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Brak prądu e34 M50B25
PostNapisane: 26 grudnia 2014, 19:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 897
Moje BMW: e39, e46
Kod silnika: m54b22, m52tub20
To sprawdz ten przekaznik.Problem może być jeszcze w kostce stacyjki lub złączu sterownika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Brak prądu e34 M50B25
PostNapisane: 26 grudnia 2014, 19:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: Bmw e34
Kod silnika: M50B25
Chodzi Ci o zlacze sterownika te przy 3 przekaznikach? A co moze byc przy kosce stacyjki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Brak prądu e34 M50B25
PostNapisane: 26 grudnia 2014, 20:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 897
Moje BMW: e39, e46
Kod silnika: m54b22, m52tub20
Kolego prąd ze stacyjki leci najpierw na sterownik silnika a potem na biały przekaznik.Sprawdz ten przekaznik,czy złacze sterownika czyste.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Brak prądu e34 M50B25
PostNapisane: 3 stycznia 2015, 15:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: Bmw e34
Kod silnika: M50B25
Problem z prądem ogarnięty, tylko teraz mam inne objawy. Samochód opal, tylko kiedy silnik się zagrzeje obroty zaczynają falować i silnik nie wkręca się na obroty i gaśnie. I dodatkowo nie wskazuje mi temperatury na zegarach. Gdzie dokładnie znajdują się czujniki wody?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL