BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 22:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] Przekładnia kierownicza | Termostat i temp. silnika
PostNapisane: 17 marca 2015, 20:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 29
Posty: 4
Lokalizacja: Okolice Radomia
Moje BMW: E 39
Kod silnika: M52
Cześć Wam :)
Mam spory luz na przekładni (ok 8cm) i mam dylemat czy ją wymienić i szukać jakiejś używki czy oddać do regeneracji ? Czytałem sporo na ten temat i zdania są podzielone i chciałem aby ktoś doradził mi co będzie lepszym rozwiązaniem.

Drugim problemem jest niedogrzanie silnika mimo że zmieniłem termostat na temp. otwierania 80'C (a miałem 72'C) to wskazówka podczas jazdy wychyla się jedynie na trochę ponad kreskę przed pionem (Druga kreska) i teraz pytanie do was czy mógłbym przykładowo założyć termostat z temp. otwierania 90'C żeby silnik lepiej się zagrzał zanim otworzy się termostat? Czy jednak nie zda to egzaminu? Bardzo zależy mi na odpowiedniej temp. silnika z uwagi na częste pękanie głowic w tym silniku. :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] Przekładnia kierownicza | Termostat i temp. silnika
PostNapisane: 23 marca 2015, 16:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Moje BMW: e39 530dA
Kod silnika: m57
luz 8 cm :przestraszony: , toż to szrot. Osobiście oddałbym do regeneracji, przynajmniej wiesz co masz po robocie, plus gwarancja, kupno używki to zawsze loteria.
Co do termostatu, nie testuj różnych w/g własnego widzimisię ,bo własnie wtedy możesz narobić biedy. Wkładaj konkret dedykowany do tego silnika, przyczyną niedogrzania u Ciebie to pewnie uszkodzony termostat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL