BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2024, 21:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] przerywanie po remoncie M50b25
PostNapisane: 10 kwietnia 2015, 16:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e36
Kod silnika: m50b25nv
Witam wszystkich prosze o małą pomoc w zdiagnozowaniu problemu
auto e36 silnik M50b25NV
w silniku został zrobiony kpl remont głowicy(wysrała sie uszczelka) , przed remontem obroty na biegu jałowym lekko kulały ale znośnie . Po remoncie i poskładaniu wszystkiego silnik strasznie muli lekko szarpiac podczas przyspieszania przy pełnym otwarciu przepustnicy wgl tragedia ze się jechać nie da . na biegu jałowym wszystko gra i jest ok , po odłączeniu przepływomierza moc wraca leci jak trzeba do końca ale faluja mocno obroty na biegu jałowym, więc przepływka ? podmieniałem już na 2 innych to samo ...
sprawdzone zostało :

wtryskiwacze
sonda lambda
rozrząd został ustawiony 2 razy (drugi raz przez warsztat z wykorzystaniem blokad nic nie pomogło)
cewki
nowe świece
Ciśnienie na cyl wzorowe
wszystkie uszczelki ssacego kolektora nowe
spr wszystkie węze podcisnienia
na komputerze powatarzał sie blad czujnika położenia walka rozrzadu wiec został on wymieniony na inny org błąd już nie wraca
co to może być ? gdzie szukać ? w aucie został zamontowany inny wałek roz. ssacy ze wzgledu ze stary spadl z wysokiego regału i sie nie nadawał do montażu . zamontowany wałek jest o indentycznych nr co poprzedni stan nawet lepszy .
Macie jakieś pomysły ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] przerywanie po remoncie M50b25
PostNapisane: 10 kwietnia 2015, 17:33 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
jeżeli na innej przepływce moc i przyspieszenie wraca,to znaczy,że ta pierwsza jest uszkodzona
na wolnych obrotach,krokowiec utrzymuje ich wysokość o ile nie ma w układzie dolotu
lewego powietrza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] przerywanie po remoncie M50b25
PostNapisane: 10 kwietnia 2015, 18:50 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e36
Kod silnika: m50b25nv
Może nie czytelnie napisałem ale na innej przezpływce jest to samo spr było na 2 innych i niec sie nie poprawia ... BEZ przepływki chodzi ok pod wzgledem mocy tzn z odpiętym kablem od niej ... ale faluje wtedy wiadomo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL