BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 12:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] wszystkie mialy immo ?
PostNapisane: 4 listopada 2007, 14:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
Jak w temacie, czy wszystkie e36 miały w standardzie immobilizer ?


Ostatnio edytowano 6 listopada 2007, 22:09 przez palermos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 11:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 311
Lokalizacja: Wlkp
Moje BMW: E36
Kod silnika: B28
Niestety nie :( Wczesniej w sedanie i teraz w coupe tez nie mam.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 11:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Witam.Po roku 95 wszystkie mialy.Chyba ze sie myle.Poprawcie mnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 13:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
A po czym to można poznać ? Widać to gdzieś na kluczyku ? Jest większy ? Jest jakaś kontrolka w zegarach ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 14:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
po stacyjce można poznać, jak jest immo to jest taki lekki kołnież (coś jabky rant dookoła stacyjki a jak nie masz immo to stacyjka jest praktycznie płaska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 14:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
na tunelu środkowym, miedzy wlącznikami ogrzewania foteli (jak masz) jest taka czerwona, płaska dioda. Jesli masz ją u siebie to masz immo
uruchomienie immo następuje (u mnie) po mocniejszym przekręceniu kluczyka w drzwiach, słychac taki dziwny dźwięk i dioda zaczyna świecić (najpierw pulsacyjnie, potem światłem stałym)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 14:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
rorafalki napisał(a):
na tunelu środkowym, miedzy wlącznikami ogrzewania foteli (jak masz) jest taka czerwona, płaska dioda. Jesli masz ją u siebie to masz immo
uruchomienie immo następuje (u mnie) po mocniejszym przekręceniu kluczyka w drzwiach, słychac taki dziwny dźwięk i dioda zaczyna świecić (najpierw pulsacyjnie, potem światłem stałym)


ja mam fabryczne imo i nie mam tej diody, a moze to dioda od alarmu?

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 14:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
qbaA6 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
na tunelu środkowym, miedzy wlącznikami ogrzewania foteli (jak masz) jest taka czerwona, płaska dioda. Jesli masz ją u siebie to masz immo
uruchomienie immo następuje (u mnie) po mocniejszym przekręceniu kluczyka w drzwiach, słychac taki dziwny dźwięk i dioda zaczyna świecić (najpierw pulsacyjnie, potem światłem stałym)


ja mam fabryczne imo i nie mam tej diody, a moze to dioda od alarmu?


alarm miałem dokładany, dioda była wczesniej, znajomi tez mają immo i diodę mają, taką płaską, długą, nawet to nie dioda (tzn. dioda jest w środku) a na zewnątrz taki czerwony plastik

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 15:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
ja mam immo i mam diodę i obok taki malutki przycisk (ale nie wygląda to na seryjną konstrukcję)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 15:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
zrobione przed chwilką (przepraszam za jakość)

Obrazek

od lewej: zapalniczka, grzanie fotela kierowcy, dioda od alarmu, dioda od immo, grzanie fotela pasażera

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 15:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
ja mam immo i nie mam czegoś takiego mam tylko:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 15:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ANDREW E36, a skąd wiesz, że immo jest włączony :?:
i w ogóle, że masz :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 15:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
że jest włączony - nie mam pojęcia =)

Jak zamykam auto to dioda zaczyna mrygać

Skąd wiem że mam immo
1) mam odstający kołnież w stacyjce (wszystkie z immo tak mają, te bez mają praktycznie płaską stacyjkę)
2) kiedyś mnie zablokował - nie mogłem zapalić auta: zamknąłem z pilota a otworzyłem z kluczyka, po przekreceniu stacyjki nie było reakcji, musiałem wysiąść zamknąć bete z pilota i jeszcze raz otworzyć z pilota i już było git...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 15:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ANDREW E36 napisał(a):
że jest włączony - nie mam pojęcia =)

Jak zamykam auto to dioda zaczyna mrygać

Skąd wiem że mam immo
1) mam odstający kołnież w stacyjce (wszystkie z immo tak mają, te bez mają praktycznie płaską stacyjkę)
2) kiedyś mnie zablokował - nie mogłem zapalić auta: zamknąłem z pilota a otworzyłem z kluczyka, po przekreceniu stacyjki nie było reakcji, musiałem wysiąść zamknąć bete z pilota i jeszcze raz otworzyć z pilota i już było git...


wg mnie masz alarm a nie org. immo bo to alarm odciął zapłon, ale mogę się mylić

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 15:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Szczerze to było by nawewt dobrze bo mógł bym sobie zarzucić chip od reserved...

To jak to jest z tymi stacyjkami ??

I gdzie szukać centralki ews bo podobno jest za schowkiem pasażera
Jak bede wymieniał mikro to poszukam, jak znajde centralke to już chyba nie bedzie wątpliwości :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 16:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
rorafalki napisał(a):
a skąd wiesz, że immo jest włączony


jak sie ma immo to wogle nie ma zadnych diod. poprostu i jest i koniec. wsadzasz kluczyk poznaje ze "swoj" i odpalasz. najlepiej poznac czy sie ma wsadzajac (jesli masz 4 orginalne klucze) klucz bez immo to nie odpali.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 16:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
GP-T1000 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
a skąd wiesz, że immo jest włączony


jak sie ma immo to wogle nie ma zadnych diod. poprostu i jest i koniec. wsadzasz kluczyk poznaje ze "swoj" i odpalasz. najlepiej poznac czy sie ma wsadzajac (jesli masz 4 orginalne klucze) klucz bez immo to nie odpali.


100% racji

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 16:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6182
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
rorafalki napisał(a):
na tunelu środkowym, miedzy wlącznikami ogrzewania foteli (jak masz) jest taka czerwona, płaska dioda.


To dioda od oryginalnego alarmu z podwójnym ryglowaniem drzwi.

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 16:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
To jeszcze powiedzcie mi po co dają 3 lub 4 komplety kluczyków skoro tylko z jednym można odpalić auto jak się ma immo

Rozumiem że jeden żeby dorobić oryginalny jak się zgubi --> to daje razem 2 kluczyki (jeden z immo) i jeden zapasowy

ale na co komy 4 kluczyki


ps. ja mam dwa - jeden duży z lampko-latarką i drugi zwykły


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 17:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Cytuj:
To jeszcze powiedzcie mi po co dają 3 lub 4 komplety kluczyków


to akurat ma swoje uzasadnienie, bo ja np ten plastikowy zawsze mam w portfelu na wszelki wypadek jakby gdzies klucze zgubil, jeden schowny gdzies w domu a 4 np u sasiada (ja akurat tak nie robie) i zawsze auto otworzysz. bmw jest na wszystko przygotowane ;) nawet po armagedonie znajdziesz jeden klucz ktorym sobie auto otworzysz ;)

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL