BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 czerwca 2024, 21:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M50B25 NV nie wiem o co mu chodzi
PostNapisane: 2 listopada 2015, 12:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
Moje BMW: E36
Kod silnika: M42B18
Witam. Walczę z tym już miesiąc i auto nie daje za wygraną. Mam silnik M50B25 bez żadnych Vanosów w E36, przeswapowany, wiązka od automata ale już go wyrzuciłem, bo kilka ludzi mi mówiło że ta wiazka wchodzi gdzieś do czujników itp a to jest [BAD] prawda, dopiero co sprawdzałem wszystko. Nie wiem z jakiego dokładnie roku jest silnik - sprzedający zarzekał się że z 92 ale jak jest na prawde- nie wiem. Przepływka 6 pinowa - wtyczka ma 5 pinów. Czy podłączę przepływomierz czy odłączę, nic się nie zmienia - spalanie powyżej 20 litrów na 100 km co jest kilka razy za dużo przy bardzo oszczędnej jeździe a druga sprawa pochodzi chwile silnik na wolnych, zaczyna falować, coraz bardziej, uspokaja się i za chwile od początku to samo i tak non stop. Przepływka była sprawdzana. Napięcie na przewodach - na szarobiałym chyba było 1.80V a na czerwonobiałym tyle co na akumulatorze - to na włączonym zapłonie.
Komputer z końcówką 403...
Czy jest ktoś z woj. lubelskiego kto mógłby przyjechać i mi pomóc? Nie mam już sił do tego i ręce opadają...
Z kompem nie chce się połączyć mimo że wiązka jest sprawdzona.
Mój nr telefonu 510967393


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 NV nie wiem o co mu chodzi
PostNapisane: 3 listopada 2015, 23:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
Moje BMW: E36
Kod silnika: M42B18
Czy jest ktoś w stanie pomóc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 NV nie wiem o co mu chodzi
PostNapisane: 4 listopada 2015, 13:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Stawiał bym sondę lambda. Najlepiej pojechać do kogoś z kompem który zagladnie do m50tki

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL