BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 16:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34]M30 przerywa 2000-3000rpm
PostNapisane: 16 grudnia 2015, 17:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Cześć!

Chłopaki mam taki mały problemik.

Kupiłem jakiś czas temu m30b35 z lpg 2 gen, <zwęzka uklad dolotowy>
jak jezdziłem na gazie nic kompletnie nie szarpało, tylko na benzynie ale to była wina wtrysków które wymieniłem.

Założyłem sekwencje(miałem stożek i starą gume za przepływką) szarpało dość mocno pomiedzy 2-3 tyś obrotów. podczas jazdy na jednej prędkości i jak lekko przyspieszałem.
Zrobiłem małe remonty:
, wywaliłem stozek dałem nową gume za przepływką aso załozyłem ori puche powietrza
wymieniłem świecie i ogolnie bieżace naprawy jak ustaweienie zaworów itd
Oczywiście różnica dość spora jednak jeszcze pomeidzy 2 a 2.5 tyś obrotów leciutko poszarpuje <stała jazda z jedną predkoscią i jak lekko przyspieszam>

Pierwsze co mi się nasuwa,
Czy może to być wina przepływki która kiedyś była coś łatana?
Czy może jakiś czujnik ?
Czy kable kopułka palec jednak one są w dość dobrym stanie?

Silnik ma równa prace i dobrą dynamike nie kopci.

podmieniałem przepływki tak samo szarpało
ma ktoś jakieś pomysły?

czujnik poł. przepustnicy?
czujnik wału?
sonda?
:zalamany:

_________________
?? - E21-E23-E24-E28-E30-E31-E32-E34-E36-E38-E39 ---> show must go on!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34]M30 przerywa 2000-3000rpm
PostNapisane: 16 grudnia 2015, 18:43 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Palec kopulka i kable napewno ok? Przyczyny poszarpywania w satrszych silnikach to najczęściej wlasnie uklad zaplonowy. Filtr paliwa jaki? Cewka zaplonowa? Nie wiem czy m30 ma lambdy? Zle wskazania i moze szarpac. Przeplywka w wersjach z lpg najczęściej jest martwa po wystrzalach.
Co do gazu lepiej blosa blos, bedzie wiecej mocy na gazie i na benzynie wroci seria. A moze i zwezka byc przyczyna szarpania.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34]M30 przerywa 2000-3000rpm
PostNapisane: 16 grudnia 2015, 21:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
założona jest sekwencja akualnie

_________________
?? - E21-E23-E24-E28-E30-E31-E32-E34-E36-E38-E39 ---> show must go on!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34]M30 przerywa 2000-3000rpm
PostNapisane: 16 grudnia 2015, 23:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Na sekwencji tez przerywa?

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34]M30 przerywa 2000-3000rpm
PostNapisane: 17 grudnia 2015, 06:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
własnie też przerywa i na gazie i na benz.

_________________
?? - E21-E23-E24-E28-E30-E31-E32-E34-E36-E38-E39 ---> show must go on!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34]M30 przerywa 2000-3000rpm
PostNapisane: 17 grudnia 2015, 16:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Przyjrzalbym sie dokladniej ukladiwi zaplonowemu. Palec, kopulka kable i swiece. Bo to w zasadzie wspolny mianownik zaslilania pb/lpg.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34]M30 przerywa 2000-3000rpm
PostNapisane: 17 grudnia 2015, 19:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Problem podobno rozwiązany dzwonił mechanik, auto zgubiło mapy. już podobno okej.

Jeszcze tylko coś z układem napędowym bo jak odpuszczam gaz to jest szarpniecie

_________________
?? - E21-E23-E24-E28-E30-E31-E32-E34-E36-E38-E39 ---> show must go on!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34]M30 przerywa 2000-3000rpm
PostNapisane: 24 grudnia 2015, 14:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 151
Moje BMW: E36 compact
Kod silnika: m41b18
Może sterownik lpg miesza coś w ecu i dlatego zgubił on mapy.

_________________
Kiedyś...:
E34 525iA m50b25v
E36 320i m50b20nv


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34]M30 przerywa 2000-3000rpm
PostNapisane: 24 grudnia 2015, 21:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Stary problem jak świat, często już eprom ma dość , miałem tak u siebie i w paru mi znanych egzemplarzach, zakupiony na allegro niby z programem i jak ręką odjął, pamiętaj że jak kupujesz kable to aby były razem z czujnikiem na szósty cylinder bo często te czujniki ze starości nie działają , a tak z ciekawości jaki masz gaz reduktor wtryski i elektronika

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL