BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 21:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30]Stroker M50B25 i M52B28 Co do czego i co z czym :)
PostNapisane: 25 grudnia 2015, 20:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Siemanko.
Ostatnio nabyłem E30 z silnikiem M50B25 w garażu mam uszkodzone M52B28. I zastanawia mnie taka przekładka pewnych części z 2.5 do 2.8
chciałem się dowiedzieć czy to będzie żyło :)
Blok M50B25
Wał
Korby
tłoki M52B28
głowica M50B25 z zaworami
wałek wydechowy M50
Wałek ssący M52 z vanosem
osprzęt M52B28
oprócz kolektora ssącego któy będzie z M50

głowica z 2.5 ze względu na to że ma podwójne sprężyny i mocniejsze zawory (tak słyszałem) więc można go kręcić bardzo wysoko.
wałek wydechowy ma większy wznios, reszta to wiadomo.

Co poradzicie ?? Przeznaczenie?? hmm, zwykłe szybkie 2.8 z żeliwnym blokiem które można kręcić :)

Dobrze myślę czy zbłądziłem ??

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30]Stroker M50B25 i M52B28 Co do czego i co z czym :)
PostNapisane: 25 grudnia 2015, 20:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Tłoki zostają z 2.5 (jeśli jest vanos, bo jak nv to musisz dopasować średnicą inne z 2.8 albo 2.5 - w 2.8 były dwa wymiary tłoków) , bo są dopasowane do bloku. Oczywiście należy zużycie ocenić - czy jest w normie. Korba musi być m50nv , wał 2.8 . Reszta z 2.5 zostaje. Czyli suma sumarum z tego 2.8 co leży potrzebujesz wał... Który można kupić w używce za 300-500zł. Za uszkodzony silnik dostaniesz 700-800zł

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL