BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 10:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] m50b25, brak masy na przekaźnikach
PostNapisane: 20 marca 2016, 22:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Witam.
Posiadam bmw e30 po swapie na m50b25, komputer bosch. No żadnym przekaźniku nie pojawia się masa, kable masowe, które idą od komputera do przekaźników sprawdzone, przekaźniki i komputer podmieniane. Objawy raz działo, raz nie. Podczas jazdy gasl i pompa nie chodziła.
Z góry dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] m50b25, brak masy na przekaźnikach
PostNapisane: 21 marca 2016, 21:11 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1027
Moje BMW: X5
Kod silnika: Było m43m50m52n62
masa po miedzy silnikiem a karoseria?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] m50b25, brak masy na przekaźnikach
PostNapisane: 22 marca 2016, 08:40 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Jest, styki wyczyszczone.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] m50b25, brak masy na przekaźnikach
PostNapisane: 24 marca 2016, 19:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 401
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: e39 525 ,e38 728
Kod silnika: m52b25,b28
kolego obstawiam ze wina lezy w jakim punkcie masy karoseria -wiazka.na ogoł dokrecane na oczka lub płytki z wieloma odejsciami..korozja ,luzna sruba .przyczyn moze byc kilka...wskazuje ze raz działa raz nie..sprawdz te punkty moze cos sie znajdzie podejrzanego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL