BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 15 listopada 2018, 10:43


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] m20b25 coś się stało.
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 04:39 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 22
Posty: 21
Moje BMW: e34
Kod silnika: M20B25
Witam, czysto po swapie z m20b20 na m20b25 mam takie problemy:
Po 1, 'wyrwało' wąż od chłodnicy i cały płyn spierdzielił to zostawiłem auto w spokoju by nie zatrzeć. Po próbie odpalnia odpalił lecz nie przełączył się na gaz musiałem cisnąć na benzynce. Samochód gasł w czasie jazdy.
Spiąłem wąż i nalałem płynu, trochę odpowietrzyłem i dojechałem do domu ALE.
Ale właśnie problemy kolejne były: z silnika poczułem przepalony albo olej albo właśnie płyn. Tak jakby wylać na silnik wodę i zaczął dosłownie parować.
Śmierdziało w aucie niemiłosiernie i spod maski strasznie 'parowało' oraz silnik był mega przegrzany. Gdy silnik się ochłodzi nadal jest to samo po nagrzaniu.
Temperature na początku pokazuje bardzo małą, lecz oczywiście później wychodzi nawet ponad 110 stopni i dalej..
Dodam tylko, że ciepły nawiew również nie działa.

Mechanik powiedział, że uszczelka pod głowicą. Zamówiłem najlepszą jaką się dało oraz cały rozrząd.
Co może być przyczyną? :( także uważacie, że to uszczelka? Dodał również, że przez 'ciśnienie' wywaliło wąż. Przy nim kazał odpalić auto z odkręconym korkiem od płynu chłodniczego i dosłownie płyn wystrzelał.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b25 coś się stało.
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 07:52 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2044
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
Możliwe że uszczelka, ale b25 lubi też mieć peknietą głowicę, obowiązkowo ja sprawdzić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b25 coś się stało.
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 07:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 483
Moje BMW: e34,e39
Kod silnika: m50b25v, m54b22
Jak dla mnie to go przytarłeś,on nie gasł bez powodu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b25 coś się stało.
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 08:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Wymiana uszczelki to w najlepszym wypadku,wyglada na to że ugotowałeś motorownie dosyć konkretnie :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b25 coś się stało.
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 09:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18228
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Zdiagnozuj autko u kumatego bemiarza który zna te silniki od podszewki ;)


Masz pewność iż silnik przed swapem był w pełni sprawny ? Swap został wykonany profesjonalnie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b25 coś się stało.
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 19:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 22
Posty: 21
Moje BMW: e34
Kod silnika: M20B25
Szczurek1986 napisał(a):
Zdiagnozuj autko u kumatego bemiarza który zna te silniki od podszewki ;)


Masz pewność iż silnik przed swapem był w pełni sprawny ? Swap został wykonany profesjonalnie ?


Po swapie wszystko działało fajnie dopóki nie przycisnąłem jej troszeczkę bez konkretnego katowania itp. po tym zaczęło się dziać to co napisałem.
Głowica od m20b20 będzie pasowała do m20b25 ? Bo została mi stara, więc można założyć ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b25 coś się stało.
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 19:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1192
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54
Czli znów upałałeś motor po swapie i go skończyłeś :hyhy: masakra, nie szkoda ci kasy? co chwila silnik będziesz wymieniał. A swoją droga silnik któy założyłeś może już był z padnieta uszczelką i dmuchało w układ powietrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b25 coś się stało.
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 20:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18228
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
ojej masz Ci babo placek :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b25 coś się stało.
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 22:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 22
Posty: 21
Moje BMW: e34
Kod silnika: M20B25
ROBBMW napisał(a):
Czli znów upałałeś motor po swapie i go skończyłeś :hyhy: masakra, nie szkoda ci kasy? co chwila silnik będziesz wymieniał. A swoją droga silnik któy założyłeś może już był z padnieta uszczelką i dmuchało w układ powietrze.


Nie, nie upalałem. Tak też mogłoby być, czyli co wymienić na pewno uszczelkę pod głowicą?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b25 coś się stało.
PostNapisane: 28 stycznia 2017, 10:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Jak masz jakąś gwarancje to oddaj ten silnik do sprzedawcy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b25 coś się stało.
PostNapisane: 28 stycznia 2017, 10:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35345
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
miał być dobry
blackroose napisał(a):
Właśnie m20b25 mam dobre do kupienia

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b25 coś się stało.
PostNapisane: 28 stycznia 2017, 12:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1037
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
Kupno używanego m20 to strzał w kolano...te silniki przez x lat miały "przeyebane" u młodocianych kierowców...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b25 coś się stało.
PostNapisane: 28 stycznia 2017, 16:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18228
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
blackroose napisał(a):
ROBBMW napisał(a):
Czli znów upałałeś motor po swapie i go skończyłeś :hyhy: masakra, nie szkoda ci kasy? co chwila silnik będziesz wymieniał. A swoją droga silnik któy założyłeś może już był z padnieta uszczelką i dmuchało w układ powietrze.


Nie, nie upalałem. Tak też mogłoby być, czyli co wymienić na pewno uszczelkę pod głowicą?



Na pewno to trzeba postawić trafną diagnozę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL