BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 14 grudnia 2018, 21:42


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] m20b27 zewany pasek remont czy wymiana
PostNapisane: 5 sierpnia 2018, 16:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 17
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
Witam miłośników e30 , zakupiłem BMW 87r ,e30 325 E , niestety ma pękniety pasek rozrządu , nie mam za bardzo pomysłu co robić dalej czy remontować silnik czy szukać innego
głowica ściągnięta

Obrazek
Obrazek
Obrazek

jak widać na każdym z tłoków widac odciśnięcie zaworu co oznacza że kążdy z zaworów jest wygiety , zdjęcia zaworów nie robiłem gdyż cieżko ująć zdjęcie wygiecia. Gładz cylindra na moje amatorskie oko wyglada bardzo dobrze ,nie posiada uszkodzeń , nie posiada też progu.

wypowidzcie sie co robić ? jakies pomysly?Remontowac głowice nie remontowac ? co z tłokami? czy dac sobie spokój i kupic inny silnik?

Z góry dziekuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] m20b27 zewany pasek remont czy wymiana
PostNapisane: 6 sierpnia 2018, 11:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 362
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: e36 323i/e39 523iA
Kod silnika: M52B25
Remontować, tym bardziej że etę ciężko już wogóle gdzieś dorwać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] m20b27 zewany pasek remont czy wymiana
PostNapisane: 6 sierpnia 2018, 15:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18383
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Zweryfikuj koszta takiej naprawy i sobie spokojnie odpowiedz na pytanie czy warto i czy dysponujesz takim budżetem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] m20b27 zewany pasek remont czy wymiana
PostNapisane: 6 sierpnia 2018, 18:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 485
Moje BMW: e34,e39
Kod silnika: m50b25v, m54b22
Kolego, wszystko zależy co rozumiesz przez słowo remont. Czy to ma być tak zwana kapitalka czy po prostu chcesz tymczasowo wskrzesić silnik. Jeżeli to drugie to głowica do sprawdzenia na szczelność. Jeżeli test wypadnie pozytywnie to dokupić zawory , chyba takie same jak w m20b25 oddać głowicę do frezowania i planowania następnie zakładać i cieszyć się jazdą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] m20b27 zewany pasek remont czy wymiana
PostNapisane: 6 sierpnia 2018, 18:41 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2458
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
robić ten silnik.

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] m20b27 zewany pasek remont czy wymiana
PostNapisane: 6 sierpnia 2018, 20:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 17
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
piotr520 napisał(a):
Kolego, wszystko zależy co rozumiesz przez słowo remont. Czy to ma być tak zwana kapitalka czy po prostu chcesz tymczasowo wskrzesić silnik. Jeżeli to drugie to głowica do sprawdzenia na szczelność. Jeżeli test wypadnie pozytywnie to dokupić zawory , chyba takie same jak w m20b25 oddać głowicę do frezowania i planowania następnie zakładać i cieszyć się jazdą.


Tak jak wspomniałem samochód kupiłem dla siebie , i nie chce robic czegoś z czego po złożeniu nie będe zadowolony tj silnik nie będzie chodził jak powinien itd. Nie wiem jakie mogą być koszta remontu głowicy , nie wiem też czy założenie samej głowicy do tak uszkodzonych tłoków bedzie dobre , dzisiaj otrzymałem oferte zakupu całego silnika od zwykłej ety wraz z osprzetem oraz sterownikiem , silnik ma 180 000 zł , sprzedajacy twierdzi ze jest w 100% sprawny cena całego silnika to 400 eur , bo silnik stoi w belgii.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] m20b27 zewany pasek remont czy wymiana
PostNapisane: 6 sierpnia 2018, 21:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18383
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Silnik stoi w Belgii a co za tym idzie zero możliwości sprawdzenia itd czyli zakup kota w worku. A remont da Ci pewność i będziesz wiedział co masz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] m20b27 zewany pasek remont czy wymiana
PostNapisane: 7 sierpnia 2018, 18:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15725
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Rób ten silnik. Doskonała okazja na wzmocnienie głowicy i 200KM do osiągnięcia.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL