BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 15:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Demontaż kompletnego zawieszenia tył i przód
PostNapisane: 17 stycznia 2020, 23:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e36
Kod silnika: m50b20
Cześć.Jutro będę chciała demontować kompletne zawieszenie tył z bmw e36 M50B20 sedan i chce się dowiedzieć w jakiej kolejności mam odkręcać poszczególne elementy (bez wcześniejszego demontowania osobno dyfra,pół osi,wahaczów,chce naraz zrzucić to na dół tak jak na zdjęciu https://iv.pl/image/GrQtIFU.I też od razu zapytam czy te śruby są mocno zapieczone i bez klucza pneumatycznego dam radę jako dziewczyna wiadomo,że nie mam tyle siły co większość z was lecz z silnikiem i skrzynią sobie poradziłam przy demontowaniu :hyhy:

I drugie pytanie też odnośnie kolejności odkręcania sanek tym razem z przodu bo znajomy mi powiedział,że da się to zrobić razem z amortyzatorami i wahaczami (silnik już wyjęty)

Jak ponawiam jakiś temat to z góry przepraszam,ale wole zapytać w swoim poście,żeby jeszcze potem kogoś móc podpytać.Życzę wszystkim miłego dnia/nocy. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Demontaż kompletnego zawieszenia tył i przód
PostNapisane: 23 lutego 2020, 09:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Poradziłaś sobie? ;) co do śrub to wiele zależy od tego czy kiedyś ktoś je odkręcał i jak dokręcił, nie ma reguły. Zawsze warto zwiększyć sobie szanse odrdzewiaczem wcześniej a jak jest problem to palnik.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL