BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 19:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] W czasie postoju rozładowywuje mi aku. POMOCY
PostNapisane: 8 listopada 2006, 10:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Jak w temcie. Pomóżcie!
Wylkuczam
-radio
-wzmacniacz
-zostawione światło

Może to być immo albo wspaźnik temp i zegarek (który był odłączony gdy kupiłem auto)


Nie mam już pomysłów. ](*,)
Może ktoś z was miał taki problem?

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2006, 10:59 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
a sprawdzałeś czy oświetlenie w bagażniku się , świeci jak jest bagażnik zamknięty,może to to

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2006, 11:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6182
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Zobacz jaki masz pobór mocy na postoju.
Jeżeli masz za wysoki, to pokloei wyjmuj bezpieczniki obserwując cały czas napięcie.
Jeżeli po wyjęciu któregoś bezpiecznika napięcie raptownie wróci do normy, sprawdź za co odpowiada ten bezpiecznik i już będziesz wiedział co pobiera prąd.

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2006, 13:09 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Mi rozładowywał wiatraczek od czujnika temperatury w panelu sterowania klimą . Masz klime :?:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2006, 15:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Mam klime. sprawdzic w panelu czy wiatraczek sie kreci cały czas?

Moderatorzy może przeniście temat do -Mechanika, Elektryka bo chyba źle wybrałem dział.

Zaraz sie biore popatrze.

Lampka w bagażniku wyłącza sie.

Może immo odpjąć?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2006, 16:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Ładowanie mam 13.9V
Jak włącze odbiorniki światła wentylator ogrzewanie tylnej szyby to spada do 12.5V
tak ma być?
Może alternator pada?
W E36 z klimą, nie klimatronik jest wiatraczek w czujniku temperatury?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2006, 16:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
sprawdz na postoju na zgaszonym silniku,z wyciagnietym kluczykiem i zamknietym centralnym czyli w stanie takim jak zostawiasz auto na noc jakimasz pobor pradu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2006, 16:23 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Kornelio napisał(a):
sprawdz na postoju na zgaszonym silniku,z wyciagnietym kluczykiem i zamknietym centralnym czyli w stanie takim jak zostawiasz auto na noc jakimasz pobor pradu...



tylko jak to sprawdzic? :-k

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2006, 16:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
podjedz do pierwszego lepszego elektryka albo firmy z akumultorami.sprawdza w 30 sekund...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2006, 17:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 11
Lokalizacja: ToruĂą
U mnie było to samo. Doszedłem metodą prób i błędow, że jest to zwarcie w zegarach - liczniku.

Pozdrawiam,
w.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2006, 19:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
wilku napisał(a):
U mnie było to samo. Doszedłem metodą prób i błędow, że jest to zwarcie w zegarach - liczniku.



i wymieniles licznik?

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2006, 19:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
kaamilalfa napisał(a):
Kornelio napisał(a):
sprawdz na postoju na zgaszonym silniku,z wyciagnietym kluczykiem i zamknietym centralnym czyli w stanie takim jak zostawiasz auto na noc jakimasz pobor pradu...




tylko jak to sprawdzic?


wystarczy wyprowadzić kable na zewnatrz samochodu...


jeśli będzie minimalny to może po prostu nadszedł kres życia Twojego aku.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2006, 19:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Cytuj:
wystarczy wyprowadzić kable na zewnatrz samochodu...


tyle to ja wiem, tylko co podlaczyć jaki miernik jak mierzyć, przypuszam ze pomiedzy kleme a aku tylko co?

Aku nówka juz 3 akumulator nowy mi rozładowało

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2006, 20:51 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Nie wiem czy zwykła klima ma ten wiatraczek :?: W takich krateczkach jest umiejscowiony ten czujnik z wentylatorkiem :

Obrazek

jak mi rozładowywał akumulator to podjechałem do elektryka i sprawdził mi to w 15min.

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2006, 17:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Znalazłem przyczynę, tak sądzę.
Na fotce czerwonym kółkiem zaznaczony jest przekaźnik. Nie wiecie od czego on jest?

Przypominam E36 2.0

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2006, 17:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
biały-bmw napisał(a):
Nie wiem czy zwykła klima ma ten wiatraczek Question


Nie nie w E36 mam tylko taki mały termomert na desce koło pokęteł od nawiewów.

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2006, 13:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
usterka znaleziona. Komputer silinka miał zwarcie od wilgoci i załączał przekaźnik z fotki cały czas a nie po uruchomieniu silnika.

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2006, 23:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
to chyba podgrzewanie sondy lambda albo wtrysk...

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL