BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 02:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] problemy po wyscigu :(
PostNapisane: 7 marca 2006, 21:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 31
Lokalizacja: wawa
:twisted: witam serdecznie :twisted:

zaczne moze od poczatku. wczoraj stoczylem zazarty pojedynek z saabem 900 se 2.3 "2 gen. bez turbo" i z duma moge sie pochwalic ze dostal niezle manto od mojej "babci".
no ale, dzisiaj cos zaczeko "zgrzytac" a dokladniej rzecz biorac zauwazylem ze zazy sie kontrolka od ladowania. po przejechaniu kilkunastu kilometrow dolaczyla jeszcze od abs-u "czyli ladowania brak"
ale bardziej martwi mie to ze dziwnie zaczela podnosic sie temperatura na wolnych obrotach "obroty ok. 850 ladowania prawie 0 wszystko powoli zaczyna przygasac a temp. w goge"
co wy o tym myslicie :?: :?:
dodam jeszcze ze w wakacje wynienialem szczotkotrzymacz alternatora.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2006, 22:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 38
Lokalizacja: Lubuskie - Cybinka
Jak najszybciej odwiedź elektryka (doładuj akumulator) bo konsekwencje niskiego napięcia w instalacji mogą być gorsze niż tylko rozładowany akumulator.

I jeszcze jedno - a pasek napędzajacy alternator i pompę wody jest cały wogóle? :?

_________________
E30 320iA 85r
E21 320 M20B20/4A1 79r
E21 320 M10B20 77r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2006, 22:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 31
Lokalizacja: wawa
oczywiscie ze pasek jest na swoim miejscu.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2006, 22:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: E38
też bym pasek sprawdził bo chłodzenie i alternator są na jednym pasku a jak przegrzejesz motor skutki bedą dużo gorsze. może byś że pasek sie wyciągnął i sie ślizga, albo oleju skądś dostał i też się ślizga

_________________
E38 728IA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2006, 22:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 31
Lokalizacja: wawa
no wlasnie tez tak myslalem. ale pasek jest calkiem niezle napiety.
poza tym chyba stale dociska go napinacz :?: :?:
jutro w dzien jeszcze wszystko sprawdze.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2006, 23:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
a w płynie od chłodnicy niezauważyłś brudu podobnego do oleju? moze uszczelka też pod głowica dostała ostro i pusciła :?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2006, 07:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: Centrum
Moje BMW: M450i
Kod silnika: M62B46+MOD
jAKI MASZ MOTOR m50 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2006, 08:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 31
Lokalizacja: wawa
tak dokladnie m50b20

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2006, 08:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: Centrum
Moje BMW: M450i
Kod silnika: M62B46+MOD
Z tą temperaturą to sprawdz pompe wody bo może obrobił już sie wirnik na wałku i przepuszcza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2006, 17:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
Sprawdz czy pasek sie wystarczajaco szybko kreci, bo moze poprostu pompa wody stanela albo alternator i cos blokuje pasek. Skoro poszlo i ladowanie i pompa rownoczesnie, to napewno cos z paskiem. Napinacz jest na lozyskach, jak auto dostalo po piź.. to mogly pasc lozyska i napinacz spowalnia pasek (przy okazji rzęzi).

Pozdrawiam, Karol

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2006, 23:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 31
Lokalizacja: wawa
dzisiaj zrobilem pomiar ladowania i wyszlo baaardzo malo 12.6 v
stawiam raczej na alternator bo pasek jest napiety jak baranie jajka.
dzisiaj jechalem ta sama trasa co wczoraj i nic a nic wskazowka od temperatury nie przekroczyla polowy.

wydaje mi sie ze alternator moze sie blokowac, jak dzisiaj jechalem to dwa razy tak jakby sie odwiesil. kontrolki od ladowania i abs-u zgasly autko nagle dostalo energi. ale juz po chwili bylo tak samo.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2006, 23:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
12,6 to nie jest na tyle malo zeby kontrolki sie swiecily, musi byc mniej wiec moze to problem z masą, nie wszedzie dociera.
Sprawdz jaki jest na samym alternatorze i jaki na klemach ale odlaczonych od aku.

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2006, 20:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 31
Lokalizacja: wawa
no nie wiem, 12.6v to bardzo malo. Biorac pod uwage ze normalnie powinno byc 14.2v

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2006, 12:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 31
Lokalizacja: wawa
sprawa sie wyjasnila.
jeden z pierscieni alternatora wytar sie calkowicie i nie bylo styku ze szczotka. alternator wedruje w poniedzialek do regeneracji i po sprawie.
koszty na szczescie nie wielkie. regeneracja 160 pln. no i nowy szczotko trzymacz tym razem firmy hella i co ciekawe kosztowal mnie tylko 31 pln. a inter cars oferuje dokladnie identyczny o tym samym numerze katalogowym za ok. 140 pln.
zlodziejstwo.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL