BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, 14:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Stoke-on-Trent, UK
misiek666 napisał(a):
...a olej, filtr, uszczelkę kiedy wymieniałeś?...


Domniemam ze swiezy olej w skrzyni miala w 95 :rotfl: Zabieram sie za to juz ze 2 miesiace ... Nawet 7 litrow DIII juz mam gdzies w domu tylko jakos wolnych funduszy na "panow specjalistow" ni ma :/ Moze jednak wylamywanie sie z "Polskich standardow emigranta" (mieszkanie w 15 na 3 pokojach) nie bylo zbyt rozwaznym posunieciem :D

Jak olej sie nagrzeje chodzi normalnie ;) dopoki zimny tragedia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, 14:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 53
Posty: 468
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57N
7 litrów dexrona to może być za mało z chłodnicą...ale mogę się mylić...nie pamiętam...hmmm, no to może być tak: albo po wymianie będzie lepiej, albo...zamordujesz ją... :D , jakbyś był w Polsce to dałbym Ci namiar na dobry warsztat koło Wrocka...

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, 14:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Stoke-on-Trent, UK
Jak zrobia porzadnie to beda musieli 2-3 litry dokupic z tego co czytalem. Jak zrobia "standardowo" to tylko z miski spuszcza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, 14:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
przy wymianie oleju w skrzyni automatycznej (nie mylić z remontem) nigdy nie zleci cały olej więc te 7 litrow powinno wystarczyć

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, 10:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
sprawdzilem te kabelki i nie mam trybu ZIMY....


no i oczywiscie wszytkie biegi trzeba zmieniac na postoju,prawda??

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, 11:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 53
Posty: 468
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57N
...na postoju: z D na R !!!! i odwrotnie (koła muszą się zatrzymać, a ruszyć można po wyczuwalnej zmianie biegu...)...natomiast przełączanie z D w tryb blokowania biegu 2, 3 lub 4 może odbywać się podczas jazdy...oczywiście przy zachowaniu pewnych zasad...nie zmienisz przecież z D na 3 przy 180 km/h :rotfl: (nowsze ASB na to nawet nie pozwalają...)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, 11:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
a gdzie znajde dopuszczalne predkosci???

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, 11:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 53
Posty: 468
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57N
...wiesz, upłynęło już trochę czasu od mojej 525iA, więc nie pamiętam, gdzie ja o tym czytałem, nie chcę Cię również wprowadzać w błąd...więc zaloguj się tutaj, lub skontaktuj z ASO, bądź jakimś fachowym warsztatem...

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Stoke-on-Trent, UK
Mozna by tez logike z manuala zastosowac ... Czy przy 140 wrzucal bym dwojke ? :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2008, 16:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 53
Posty: 468
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57N
http://img235.imageshack.us/img235/2415 ... e34ej5.jpg

...zapożyczyłem z innego forum, bo też tam trwa podobna dyskusja... ;)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2008, 20:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
Quozz napisał(a):

Jak olej sie nagrzeje chodzi normalnie ;) dopoki zimny tragedia.



Oj znam to znam.

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: zmiana biegow
PostNapisane: 17 grudnia 2008, 17:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: BIAÂŁYSTOK
a zapytam tak dla pewnosci czy jest mozliwa zmiana biegow np z 2 na 3 albo 4 w czasie jazdy czy jest blokada?? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, 18:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 53
Posty: 468
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57N
Jakbyś przeczytał temat, to byś wiedział...tu masz kawałek instrukcji., można blokować biegi z pozycji D podczas jazdy...ale nie zablokujesz przecież biegu 2 przy 180km/h :rotfl:

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SKRZYNIA AUTOMAT EKSPLOATACJA
PostNapisane: 13 marca 2010, 09:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 190
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e34 530i
Kod silnika: M60B30
1) wiem że to stara dyskusja, ale były dwa rodzaje przełączników, jeden miał * zimową a drugi miał M.
Ja mam ten z M.
Kolega poprosił żebym go podholował do warsztatu, parę kilometrów. Teraz pytanie, jak to ugryźć żeby skrzynia nie zgłupiała- mam z nią i tak sporo problemów.

2) Na przyszłość, jak jest z holowaniem skrzyń automatycznych? Czytałem że nie wolno, ale koleżance, która ma okularnika, powiedziel w warsztacie że do 40 km/h można holować, jak jest z BMW?

_________________
niie znam sie nie orientuje sie, a opinia moja jest wiecej niz cholernie subiektywna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SKRZYNIA AUTOMAT EKSPLOATACJA
PostNapisane: 13 marca 2010, 14:21 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 65
Lokalizacja: okolice warki
Moje BMW: e34, e36
JSG napisał(a):

2) Na przyszłość, jak jest z holowaniem skrzyń automatycznych? Czytałem że nie wolno, ale koleżance, która ma okularnika, powiedziel w warsztacie że do 40 km/h można holować, jak jest z BMW?


poczytaj http://www.automat.pl/vademecum/index.html :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SKRZYNIA AUTOMAT EKSPLOATACJA
PostNapisane: 15 marca 2010, 09:28 
A ja mam na przełączniku S,E i M.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E34] SKRZYNIA AUTOMAT EKSPLOATACJA
PostNapisane: 17 października 2010, 20:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
podrzebuje info gdzie znajde włacznik światła wstecznego w skrzyni automatycznej e34 95r. bo jest taki problem ze zamienilem zwykle zarowki na diodowe i sie zarza jak tylko wlacze zaplon

pomozcie

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SKRZYNIA AUTOMAT EKSPLOATACJA
PostNapisane: 12 lipca 2017, 16:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Wiem, że odgrzewam kotleta, ale nie chciałem zakładać nowego tematu a ten jest najświeższy.
Czy zna ktoś godny polecenia zakład sprawdzający/naprawiający automatyczne skrzynie biegów w okolicy Strzegomia/Wrocławia? Pacjent to 520ia m50b20, po przejechaniu ok 20km pojawia się uderzenie w przeniesieniu napędu i kontrolka awarii skrzyni (info od właściciela). Auto w bardzo dobrym stanie, z autentycznym przebiegiem ok 44kkm, olej w skrzyni wymieniany 3 lata temu, obecny właściciel ma go od kilku tygodni a już mocno zraził się do mechaników i potrzebny jest ktoś kto zdiagnozuje problem i go rozwiąże.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL