BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 19:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] strzelił na LPG i zaczął wariować :(
PostNapisane: 30 stycznia 2007, 19:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: sÂłupsk
witam potrzebuje pomocy wszystko było cacy aż do momentu jak strzelił mi na gazie od tej pory jak jest zimny na benzynie wariuje i wogóle nie chce wchodzic na obroty jak ciepły chodzi ok.na gazie czy ciepły czy zimny wszystko ok.no może troszeczke za wysokie obroty ok.800 pomóżcie co to może byc silnik 2.0 vanos 24v 93r.


Ostatnio edytowano 30 stycznia 2007, 20:09 przez andrzej783, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2007, 20:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1170
Lokalizacja: Z Miasta :D
Hmm.. obstawiałbym przeplywomierz powietrza... Ale moze niech sie wypowiedza inni koledzy poniewaz moge sie mylic.. :ok:

_________________
...::: I love that :) :::...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2007, 21:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
MareczeK_750 napisał(a):
obstawiałbym przeplywomierz powietrza


Pewnie masz rację najczęście podczas strzału gazu sypią się przypływki i to nie tylko w BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2007, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
1.zapewne przeplywka poszła sie pasc :dobani:
co sie dzieje jak odpinasz przeplywomierz?
zobacz czy na nim sa druciki czy je zdmuchlo?
2.moze zrzuciło ci gume zabezpieczajaca pomiedzy mixerem a przepustnica
3.ogladnij kolektor sacy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2007, 22:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
przepływka to 95%, ale może tylko się rozszczelnił dolot np zrzuciło węża między krokówką ,a kolektorem lub jakiś inny wąż , równie dobrze mógł pęknąc kolektor. :/ .
Tak się niestety kończy zastosowanie IIgeneracji gazu w takim silniku. :dobani:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2007, 15:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
popieram . kolektora nie powinno rozerwać ale przepływomierz mógł polecieć , sprawdż stan gum od filtra do kolektora ssącego. jeżeli jesteś mechanikowaty wyjmij przepływomierz i popatrz co sie z nim stało może tylko blaszka sie pogieła albo sprubuj otworzyć czarnąplastikową klapke na przepływomierzu - zobaczysz wtedy stan potencjometru. powodzenia.

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2007, 21:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Witam!
Przy tym silniku zastosowano przepływomierz z tzw. "gorącym drutem" więc żadnej innej klapki oprócz zabezpieczającej przepływomierz przed płomieniem wstecznym nie ma.
Koledzy piszący o tym żebyś sprawdził szczelność dolotu mają rację ,od siebie dodam żebyś zobaczył czy przewód podciśnienia doprowadzony do regulatora ciśnienia paliwa na listwie jest szczelny i czy przypadkiem nie wypiął się z kolektora podpięty jest podobnie jak odma tyle że ma mniejszą średnicę i jest bliżej grodzi przedniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2007, 22:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Marek WGR napisał(a):
Przy tym silniku zastosowano przepływomierz z tzw. "gorącym drutem" więc żadnej innej klapki oprócz zabezpieczającej przepływomierz przed płomieniem wstecznym nie ma.

dokładnie tak; gorący drut :ok:
Potencjometr był w starszych modelach jak np M30 W E28, TAM WŁAŚNIE BYŁ POTENCJOMETR regulowany przez klapę na spręzynie która po strzale potrafiła sie zablokować czasami na maxymalnym otwarciu co wogule nie przeszkadzało w jeżdzie na gazie ,a czasami na minimalnym i wtedy samochód ledwo jechał na gazie bo nie dostawał tyle powietrza co powinien, a na benzynie wcale bo klapa stała w miejscu.
Tam mimo zabezpieczenia przepływki w postaci klapki zatrzymującej falę uderzeniową i gumy odprowadzającej jej niszczycielską moc na zewnątrz, krzywiło ośkę potencjometru . ( naprawiałem to kilka razy, niby nierozbieralne ,ale jednak się udawało) ;)

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2007, 16:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 229
Lokalizacja: okolice Sulechowa
sprawdz filtr powietrza!!!!! u mnie okazało się ze jest cały powyginany ( filtr ma około 1,5 miesiaca ).

_________________
Mamuuussiu a czemu ci ludzie klĂŞcza?
......... bo to synku jedzie siĂłdemka!

Leokadia, Amelia, Marcin i nasza
Obrazek
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ÂŻYCIE
www.7er.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2007, 17:35 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 54
Posty: 31
Lokalizacja: Poznan
jak się uporasz z problemem to w pierwszej kolejności wymień póżniej przewody wysokiego napięcia ! Zjeżdziłem na taxi 3 auta z gazem i z doświadczenia wiem , że jak zaczyna strzelać gaz to znaczy, że przewody do wymiany !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2007, 18:42 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
bubu_piotr napisał(a):
jak się uporasz z problemem to w pierwszej kolejności wymień póżniej przewody wysokiego napięcia ! Zjeżdziłem na taxi 3 auta z gazem i z doświadczenia wiem , że jak zaczyna strzelać gaz to znaczy, że przewody do wymiany !!!


w e34 z tym silnikiem nie ma przewodów WN tylko są na każdym cylindrze cewki . Wiem że częstą przyczyną niedomagań są gumowe fajki na cewkach które dostają przebicia :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL