BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 12:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] 316i - nie wkręca sie powyżej 4,5tys obrotów
PostNapisane: 21 marca 2007, 00:37 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 8
Lokalizacja: OstrĂłw Maz
Witam!
Mam BMW 316i e30 TOURING '92 (w gaziorku)
Potrzebuje pomocy - ostatnio silnik przestał sie wkręcać na obroty. Na benzynie 4 tys obrotów to max a na gazie po minimalnym przekroczeniu 4 tys odrazu strzela...


Ostatnio edytowano 21 marca 2007, 10:30 przez maciek358, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 09:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
Silniczek masz pewnie M40 ;)

Częste problemy użytkowników tego silnika :/

Kyokushin świetne FAQ zrobił dotyczące tych problemów, link masz TUTAJ

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 10:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
zacznij szukac przeplywki;kup se odrazu dwie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 11:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 8
Lokalizacja: OstrĂłw Maz
Wielkie dzięki za pomoc ptysiek, już zaczynałem kombinować z elektryką/elektroniką a z tego wynika że niepotrzebnie :kwasny:
(tylko ten cennik mnie przeraża)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 11:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
Też mam M40 i wiem ze to nieuniknione :( gdyby nie te dolegliwości, to jest to bardzo sympatyczny silniczek :)

Możesz zdjąć pokrywę wałka rozrządu i zobaczyć jak wyglądają krzywki- czy nie są zajechane i przeczyścić magistralę olejową, u mnie po tym przestał klekotać :zdziwko:

Zaznacz tylko jak była zamontowana aby nie załozyc jej odwrotnie!

Jeśli uszczelki od pokrywy nie wymieniales nigdy to można było by sie w nią zadobyć, bo stara moze byc juz do wymiany. Nowa to wydatek okolo 22zł :)

Tak to wygląda po zdjęciu pokrywy:
Obrazek

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 11:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
uuuuuuu na tej fotce pieknie widac jak to m40 ma dosyc juz... :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 12:28 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
Kornelio, zaraz będzie wiecej fotek i liczę na opinie :hyhy:

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 21:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 8
Lokalizacja: OstrĂłw Maz
PTYSIEK mógłbyś coś więcej powiedzieć o swoim remoncie??? koszty i co wymieniłeś???
(po zdjęciu pokrywy okazało się że krzywki na wałku wyglądają podobnie) :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 23:57 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
Własnie remontu nie było, poprostu magistralę olejową przeczyściłem tylko i chciałem zobaczyć jak to wygląda :)
TUTAJ jest klika zdjęć, co zobaczyłem po zdjęciu pokrywy. Koszt.. uszczelka pokrywy 22zł :)

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, 15:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 8
Lokalizacja: OstrĂłw Maz
REMONT ZAKOŃCZONY POWODZENIEM !!! :D

Silniczek wkręca sie na GAZie do 7000obr. i nie strzela :hyhy:

wymieniłem:
-wałek
-dźwigienki x8
-pasek
-rolki x2
-napinacz
-przewody

koszt: 1200zł :kwasny: -ale było warto!!!
(w tym robota i badanie elektroniki)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL