BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 10 grudnia 2018, 04:34


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 18 lutego 2010, 10:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
witam
ostatnio bylem na przegladzie i źle mi wyszła analiza spalin na gazie ;/
i teraz pytanie w czym tkwi problem?? czy zle wyregulowany gaz, czy padła sonda czy moze katalizator do wymiany?? dodam ze silnik nie byl nagrzany

pozdro

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 18 lutego 2010, 23:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
nikt sie nie wypowie??

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 18 lutego 2010, 23:30 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 52
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: e34 sedan
Kod silnika: M50b20
Zależy od instalacji czy na śrubie czy 2 gen czy sekwencja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 18 lutego 2010, 23:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
to jest ten gaz co odpala na benzynie a po przygazowce sie przerzuca na gaz, ale nie sekwencja

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 18 lutego 2010, 23:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 52
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: e34 sedan
Kod silnika: M50b20
Mało mi to mówi , chodzi mi o sterownie mieszanką lpg czy jest silnik krokowy na przewodzie idącym od parownika do przepustnicy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 18 lutego 2010, 23:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
jest tylko sruba na imbus

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 18 lutego 2010, 23:57 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 52
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: e34 sedan
Kod silnika: M50b20
To masz odpowiedz na śrubie analiza nigdy nie wyjdzie dobrze, dziwne że nie przyczepili się do tego na przeglądzie (że masz śrubę) bo powinna być jakaś krokówka.U mnie jest sterownik bingo s i krokowiec i lata już tak 4 lata i nie narzekam , tylko ostatnio padła mi sonda i musiałem zatrzymać krokowy bo zubażał mi na maxa mieszankę sonda staneła na 2,73v +- 0,2v :( i chwilowo mam tak jak u ciebie jakby na śrubie czyli total kicha.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 19 lutego 2010, 00:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
jak podlacze podkompa to wyjdzie mi ze sonda lipa jest??

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 19 lutego 2010, 00:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 52
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: e34 sedan
Kod silnika: M50b20
Nie zrozumiałeś mnie jak podłączysz swoje auto pod kompa (nie kompa lpg bo go nie masz) to zapewne , jeśli masz sprawną sonde wywali ci błedy za ubogiej bądz za bogatej mieszanki gdyż nie posiadasz komputera kontroli lambdy i krokowca.Masz poprostu zwykłego tzn. kruciaka.Kup sobie zestaw bingo lub autronica są na allegro a i inerface do kompa .Godzina roboty i po ptakach a ile zabawy wzbogacenie mieszanki itd. :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 19 lutego 2010, 01:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
nie prosciej BLOSA ?? Zainwestuje ale nie bedzie mial dziur w przyspieszeniu spalanie sie zmniejszy i na analizatorze wyjdzie OK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 19 lutego 2010, 08:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 52
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: e34 sedan
Kod silnika: M50b20
ComTom napisał(a):
nie prosciej BLOSA ?? Zainwestuje ale nie bedzie mial dziur w przyspieszeniu spalanie sie zmniejszy i na analizatorze wyjdzie OK
Kolego napisałeś to z takim spokojem jakby ta regulacja blosa była tak prosta niczym otwarcie maski. :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 19 lutego 2010, 10:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
a faktycznie potrzeba jeszcze inzyniera po studiach oraz ASO, sorki za dokuczliwosc. Podjedziesz pod gazownika z analizatorem 4 kanalowym i za 50 pln wyregulje Ci instalke. Naprawde warto ! Spalanie sie zmniejszy zwiekszy sie dynamika Raczej wszystko bedzie in + . Fakt faktem 450PLN bedziesz lzejszy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 19 lutego 2010, 10:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
dzis bede to sie zapytam co i jak :)

dzieki chłopaki :piwo:

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 20 lutego 2010, 23:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
bylem pytalem i powiedzial ze jak jezdzi to zeby nic nie ruszac,a zesilnik nie byl nagrzany to tez moglo zle wyjsc

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] analiza spalin
PostNapisane: 2 stycznia 2018, 22:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52
Panowie mam problem z wynikami analizy spalin. E39 M52 520i rok 1997 bez gazu. Na początku po zakupie dymił na biało. Po podłączeniu wyszedł błąd sondy lambda. Mam tylko 2 przed katalizatorem. Wymieniłem profilaktycznie obie Bosch chyba ponad 400,- za sztukę. Ponieważ katalizator był wspawany jakiś niewiadomy mi zamiennik postanowiłem kupić nasz polski Pamaku, cały komplet. Oczywiście nowe świece, filtry, olej kilkukrotnie bo padł czujnik poziomu oleju, potem uszczelnienie podstawy filtra, walka z układem chłodzenia, pompa wody, chłodnica paski, napinacze, rolki, pompa wspomagania, czujnik położenia wału....no ale do tematu wracam na koniec czujnik temperatury w dolocie bo ktoś gdzieś napisał, że może on daje błędne dane. Kolega sprawdził dokładnie komputerem dawki paliwa, pracę sond i masę różnych danych na których się nie znam i stwierdził, że wszystko jest w normie, brak błędów.
Ale analizator spalin pokazuje przekroczone dawki NO i CO2 nawet dwa miejsca po przecinku. Sonda lambda w normie. Samochód oczywiście rozgrzany. Płynu nie ubywa, mazi pod korkiem brak, nic go nie trzęsie, na autostradzie idzie 210, spalanie no nie wiem, chyba w normie. A ostatnio po prze gazowaniu w stacji kontroli to włączyły im się wentylatory tak zaczęło śmierdzieć. Dymu nie ma jak przedmucham parę z układu, tylko spaliny po prostu śmierdzą.
Od czego mam zacząć? Uszczelnić kolektor dolotowy? Wymontować wtryski choć komputer pokazuje, że jest ok, filtr paliwa zmieniony, dwa razy w zbiorniku lądowały specyfiki do czyszczenia układu. Co to może być? Olej coś pali ale są to małe ilości. Zalałem go 0W40.
Dziękuję za wszystkie sugestie, z góry....

Oj, przepraszam,że zaśmiecam dział "youngtimerów" ale szukałem tematu o analizie spalin w wyszukiwarce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL