BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 00:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34]Drgająca kierownica przy hamowaniu ! HELP ?!
PostNapisane: 31 marca 2007, 21:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
Witam.

Wstrzymywałem się z tematem do dziś, stawiałem ze to wina tarcz, ale dziś je przetoczyłem i są idealne a problem jest nadal...

Mianowicie na płaskim asfalcie jak hamuje czuć minimalne drgania kierownicy (bardzo minimalne) natomiast jak hamuje na koleinach to czasami drgania są tak silne ze ledwie utrzymuje kierownicę - największy zonk w tym wszystkim to że kierownica nie zawsze bije na koleinach, mianowicie kiedy czuje że kierownica zaczyna drżeć puszczam hamulec i znowu wciskam i drgania ustępują :/

Ręce mi opadają bo nie mam już pomysłów ; /

Auto to : E-34 525TDS 94r.

Proszę o jakieś konkretne porady...


Ostatnio edytowano 1 kwietnia 2007, 15:49 przez Legion, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 21:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 106
Lokalizacja: RzeszĂłw
Cześc kolego proponuję sprawdzic czy aby nie ma luzów w układzie kierowniczym,drążki kierownicze luz na maglownicy sworzen wahacza,tuleje simembloków.To wszystko ma wpływ na twoje objawy oczywiście wyważenie kół obowiązkowo jak i proste obręcze. :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2007, 09:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
Witam.Tak jak napisal @Mpower4,dodam jeszcze ze to przetaczanie tarcz to raczej kiepski pomysl,mozna bardziej pogorszyc objawy niz poprawic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2007, 12:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
dokładnie przetoczenie tarcz mogło nic nie dać a pogorszyć. toczenie tarcz sie robiło w polonezach teraz sie kupuje nowe. przeżuć koła z tyłu na przód i sprawdz luzy bardzo dokładnie

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL