BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 14:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] Chip firmy KERSCHER (TDS)- zna ktoś przysrost mocy?
PostNapisane: 29 marca 2007, 10:01 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Ostatnio w moim BMW zaczęły dziać sie dziwne rzeczy, mianowicie jak się weszło ostrzej w zakręt samochód gasł. Sprawdzałem wszystko no i było ok. Dopiero po namyśle coś mnie tknęło żeby zajrzeć do komputera.. zaglądam a on do połowy stoi w wodzie :hyhy: myślałem że szlag go trafił ale po rozebraniu, osuszeniu wszystko jest git :) Najciekawsze jest to że po rozebraniu zobaczyłem chip firmy KERSCHER (zawsze mi sie wydawało że zbiera się lepiej jak inne ale tego nie podejrzewałem :) ) no i teraz jestem ciekawy jakie parametry ma ten chip?


Ostatnio edytowano 2 kwietnia 2007, 20:10 przez Rafał, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, 10:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
Witam.

Ten chip o którym wspomniałeś wcale nie musi mieć jakiś standardowych ustawień, może być tam wgrana indywidualna mapa robiona na hamowani z ustawieniami jakie zażyczył sobie poprzedni właściciel.

Najlepszym sposobem na sprawdzenie czy faktycznie chip coś daje jest pomiar na hamowni :) Na oko to możemy pogdybać tylko ;)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, 20:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
Popieram kolegę wyrzej :cwaniak:

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, 20:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Przyrost w okolicach 25KM i 30Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL