BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 08:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e36]Zapaliła sie kontrolka akumulatora potem oleju silnika
PostNapisane: 23 lutego 2011, 20:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 41
Posty: 6400
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
ZylkaPL napisał(a):
mobila nie lej
Bartek320i napisał(a):
zalewaj Elfa 10w40
ZylkaPL napisał(a):
kochasz swoj silnik lej castrol lub VALVOLINE
panowie :/ prawda jest taka,ze M40 to juz jest stary silnik,i nie pomoze mu nawet najlepszy olej,i czy on zaleje elfa czy mobile nic to nie da,nadal bedzie chodzil jak M40,wiadomo ze lotos,mobil i jeszce kilka rodzajow olejow jest rozlewany w PL ale to nie ma nic do rzeczy w przypadku tak wiekowych aut,kiedys tez tak myslalem,ja mam TEXACO i co z tego?tez mi klekocze,to popychacze zaworów i same zawory,trzeba je zmienic na te z M43 i tyle,moze pomoże z tego co wiem,a najlepiej to olac bo remont nie zawsze cos daje i na krotka mete,olac to! :cisza: najwyzej jak sie zesra to wymienisz motor i tyle,moim zdaniem nie oplaca sie tego robic,niech se klekota,slszysz to wewnatrz?bo ja nie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36]Zapaliła sie kontrolka akumulatora potem oleju silnika
PostNapisane: 23 lutego 2011, 21:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 136
Moje BMW: 316
Kod silnika: M40B16
Wewnątrz nic nie słychać i jak się silnik nagrzeje też nic nie słychać znaczy tak było z dwa tygodnie temu teraz nawet uwagi nie zwracałem ale dam relacje za parę dni:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36]Zapaliła sie kontrolka akumulatora potem oleju silnika
PostNapisane: 23 lutego 2011, 21:43 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 41
Posty: 6400
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
Mareve napisał(a):
teraz nawet uwagi nie zwracałem
:ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36]Zapaliła sie kontrolka akumulatora potem oleju silnika
PostNapisane: 23 lutego 2011, 22:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 355
Lokalizacja: Sandomierz-Tarnobrzeg
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
tak stary ale co z tego mialem seata byl zalany lotos i mi ginol olej 10w40 zalalem castrola i obiaw zniknol

_________________
BMW nie rower pedałować nie trzeba xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36]Zapaliła sie kontrolka akumulatora potem oleju silnika
PostNapisane: 24 lutego 2011, 00:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 41
Posty: 6400
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
ZylkaPL napisał(a):
mialem seata byl zalany lotos
jaki seat?jaki lotos? :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36]Zapaliła sie kontrolka akumulatora potem oleju silnika
PostNapisane: 24 lutego 2011, 00:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 355
Lokalizacja: Sandomierz-Tarnobrzeg
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
cordoba 98 r lotos 10w40

_________________
BMW nie rower pedałować nie trzeba xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36]Zapaliła sie kontrolka akumulatora potem oleju silnika
PostNapisane: 24 lutego 2011, 01:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 41
Posty: 6400
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
ZylkaPL napisał(a):
cordoba 98 r lotos 10w40
to zalej gęstszy olej np 15W40 np: http://habi.pl/a10-mobil-super-m-15w-40

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36]Zapaliła sie kontrolka akumulatora potem oleju silnika
PostNapisane: 24 lutego 2011, 01:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 355
Lokalizacja: Sandomierz-Tarnobrzeg
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
a co to za polityka lac olej mineralny do silnika 145 tys i do tego zalalem castrola 10 w 40 i efek znikl napisalem wyzej przeciez mu sie nie unyslalo ze se lyknol a poznij nie na lotosie niklo pol litra nawet wiecej a na castrolu nie dolalem ani grama ja nie leje poslkiego castrola tylko przywozony z niemiec ;0

_________________
BMW nie rower pedałować nie trzeba xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36]Zapaliła sie kontrolka akumulatora potem oleju silnika
PostNapisane: 24 lutego 2011, 19:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 683
Moje BMW: e46 Touring Auto
Kod silnika: M54B25
yogi7456 napisał(a):
ZylkaPL napisał(a):
cordoba 98 r lotos 10w40
to zalej gęstszy olej np 15W40 np: http://habi.pl/a10-mobil-super-m-15w-40


Proszę nie powtarzaj takich rzeczy, różnica pomiędzy 10W a 15W ma znaczenie w temperaturach poniżej -25C
i gwarantuje Ci, że z chwilą kiedy w tej temperaturze olej dojdzie do szklanek, to nie będzie żadnej różnicy w ich głośności.
Wskaźnik 40 natomiast, pokazuje nam jak olej będzie zachowywał się w temperaturze pracy silnika, czyli ok. 100C
- obydwa przez Ciebie podane mają ten sam wskaźnik - 40, więc teoretycznie różnica będzie żadna...
Jeśli koniecznie chcesz uciszać szklanki tym sposobem, to nalej oleju ze wskaźnikiem 60, np. 10W60,
to przynajmniej będzie miało jakieś logiczne uzasadnienie.
W mojej opinii decydującym czynnikiem jest tutaj jakość oleju a bardzo ogólne normy mają znaczenie drugorzędne,
bo nie są na tyle szczegółowe aby mówić nam o parametrach które rzeczywiście nas interesują.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL