BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 08:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e34]glowica tds a sprezanie
PostNapisane: 3 marca 2011, 20:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Sruby sa jednorazowe, poczytaj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34]glowica tds a sprezanie
PostNapisane: 3 marca 2011, 21:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Aha no to sorry, nie wiedziałem że śruby głowicy w TDSie są jednorazowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34]glowica tds a sprezanie
PostNapisane: 4 marca 2011, 06:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Z tego co wiem to kazde sa jednorazowe. Ludzie ich nie zmieniaja z oszczednosci ale po jednym dokreceniu one zmieniaja ksztalt i potem dociagniecie ich dobrym momentem nie gwarantuje ze nic nie pocieknie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34]glowica tds a sprezanie
PostNapisane: 4 marca 2011, 20:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 240
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47D20
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=118683
mozna powiedziec ze za pare dni bede mial silnik. Jest on jednak bez pompy wtryskowej.(mam w swoim tds'erku) Mechanik mi jednak powiedzial zebym szukal silnika z pompa bo pozniej mnostwo roboty zeby wymontowac i wmontowac w nowy silnik ? Prawda to czy po prostu chlopina dzisiaj zalatany i pomylily mu sie silniki ? :szok:

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34]glowica tds a sprezanie
PostNapisane: 6 marca 2011, 07:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Za montaz + demontaz biora 200-400zl, przy wyjetym silniku jest lepszy dostep wiec i latwiej. Do tego pompa to newralgiczny element, jak Twoja jest dobra to ja bym przekladal. W dodatku cena silnika + pompy jest wyzsza niz samego silnika. Wniosek z tego taki, ze jak mechanik nie chce tego zrobic, bo zapewne nie umie, to powinienes po taki swap zglosic sie do kogos innego, bo przy pierwszym problemie zapewne wymieknie i z problemem zostaniesz Ty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34]glowica tds a sprezanie
PostNapisane: 6 marca 2011, 12:42 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Dokładnie tak jak mówi ded poszukałbym innego mechanika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34]glowica tds a sprezanie
PostNapisane: 6 marca 2011, 18:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 240
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47D20
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=118683
No to mam innego mechanik jest co mi to zrobi. Co do tej pompy..silnik z 91r..wiec starszy model pompy i nastawnika nie wyczyszcze. Ogolnie lekko sie poci pompa(chyba) ale obroty nie faluja, dawka tez ok...i tak ogolnie mysle czym by ja zastapic..czytam caly czas o tej z 2.4 ale jedni pisza ze dziala inni ze nie...wiec juz sam nie wiem komu wierzyc

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34]glowica tds a sprezanie
PostNapisane: 7 marca 2011, 09:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Uszczelki do pompy to koszt kilkudziesieciu zl. Jak dziala to bym nie zmienial, bo jest duza szansa ze na gorsza trafisz. Jak zapala na cieplym to sie nie zastanawiaj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34]glowica tds a sprezanie
PostNapisane: 7 marca 2011, 15:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 240
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47D20
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=118683
tzn odpala na cieplym ale no gorzej...mam wmontowany to urzadzenie co rozruch ulatwia i pali od strzala

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34]glowica tds a sprezanie
PostNapisane: 7 marca 2011, 19:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
W takim razie szukaj silnika z pompa, ale tak, zebys mogl odpalic silnik i najlepiej sie przejechac. Opcja drozsza i bardziej klopotliwa ale mysle ze warto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34]glowica tds a sprezanie
PostNapisane: 7 marca 2011, 19:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
A tego starego silnika nie da sie odremontować ?? Szukałeś diagnozy u innych mechaników ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34]glowica tds a sprezanie
PostNapisane: 7 marca 2011, 21:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Mysle ze 2-3 razy drozej remont niz swap wyjdzie. Co prawda wtedy wiesz co masz, ale z tego co kolega pisze, to tam nie wiele elementow sie nadaje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL