BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 09:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e30 324td za i przeciw. (SWAP) m50b20
PostNapisane: 23 lutego 2011, 18:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
Witam. mm do kupienia e30 324 td w dobrej cenie. nie dużej bo 1000 zł. i mam kilka pytań:
1. Taki samochód ma problem z odpalaniem zimą? bo chciałbym nim do pracy dojeżdżać a nie wiem czy to się sprawdzi.
2. czy cena nie jest wygórowana jak za sedana z 88r? wiem że autem jeździ dziewczyna mojego kolegi i że nie jest bite i katowane nie wiadomo jak. czy w tej cenie coś lepszego znajdę?

Druga sprawa dotycząca swapu.
3. Czy wał z m21 pasuje do m50? czy będę musiał swój skracać? chociaż wolał bym żeby był oryginalny. ew. z jakiego krótszego modelu mogę wziąć odpowiedni?
4. po czym poznać że dyfer to duża głowa?
5. czy skrzynia z m50b20 wejdzie w tunel cy trzeba rzeźbić?
6. dużo jest roboty podczas swapu? czyli co trzeba przełożyć m50b20? wiązka, silnik, skrzynia. czy potrzeba rzeźbić łapy itp? bo silnik pochodzi by z e34.
7. zawieszenie wytrzyma czy coś mocniejszego potrzebne?
dodam że chcę jak najwięcej przenieść z e34
8. fotele przednie wejdą z e34 do e30? bo mam skórki m-powera a szkoda je sprzedawać bo są bardzo wygodne.
9. co z kolumnami mc persona? da radę też przełożyć? bo może całą zawiechę da radę zabrać z e34 bo mam zrobioną kompletną.

głupie odpowiedzi proszę zachować dla siebie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e30 324td za i przeciw. (SWAP) m50b20
PostNapisane: 23 lutego 2011, 19:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
odpowie ktoś może?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e30 324td za i przeciw. (SWAP) m50b20
PostNapisane: 23 lutego 2011, 19:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 98
Moje BMW: e36 320i Vanos
Kod silnika: m50b20 Vanos
Ja odpowiem, mianowicie mój tato ma takie BMW tylko że 524 TD to jest ten sam silnik r6 115km, jeżeli chcesz naprawde pogadać na temat tego auta odezwij się na GG : 7954422

_________________
Różnorakie części bmw e34 Sedan, blacharskie i mechaniczne ...
Części do VW Passat B3 sedan oraz Auto Omega B do sprzedania ...
Więcej info na PW ...
Oto moja BMW zaglądnij jak możesz i pozostaw po sobie ślad :P
viewtopic.php?f=6&t=91541


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL