BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2024, 06:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Dodając opinię o danym warsztacie, proszę wyraźnie zaznaczyć czy jest to opinia pozytywna, czy negatywna.

Jeżeli polecacie jakiegoś fachowca/warsztat, koniecznie podajcie w przejrzystej formie dane kontaktowe:
Nazwa firmy
Adres
Tel. kontaktowy
Strona internetowa
etc.

Wszystko w formie czytelnej i łatwej do odnalezienia dla innych użytkowników.


Dział podzielony jest na województwa w których umieszczamy posty z informacjami o warsztatach polecanych i niepolecanych

Tematy ogólne przeznaczone są na sprawy inne niż czysto serwisowe/obsługowe np.:
- autodetailing
- warsztaty blacharsko/lakiernicze
- przyciemnianie szyb
- usługi programowania/kodowania
- chiptuning/hamownie
- tuning i SWAPy
- renowacja felg
etc.


Przypominam iż tutaj - tak jak i na całym forum obowiązuje Regulamin
Zabronione jest reklamowanie swoich warsztatów, sklepów tudzież innych działalności.


BMW Sport nie odpowiada za opinie użytkowników. Pamiętaj, zanim napiszesz opinię Ty odpowiadasz za nią!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Interhome Ciechanow
PostNapisane: 9 maja 2009, 07:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Chcialem shamowac mojego tdsa przed chipem ale jedyna hamownia w moim miescie to Interhome. Popytalem znajomych i o dziwo wszycy ktorzy tam byli maja wyniki +10% w autach 10 letnich, w ktorych nic nie bylo dlubane... Raczej nie jest to przypadek wiec czy ktos wie cos na ten temat? Czyzby panowie podkrecili hamownie aby zwiekszyc zadowolenie klienta?Hamownia jest podobno certyfikowana przez krakowski V-tech ale jakos nie mam do nich zaufania. Czy ktos ma sprawdzone info na ten temat?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 11:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: CiechanĂłw/Warszawa
Mam E 60 - 520 D , moc znamionowa 163 konie, moc na hamowni w interhome 173 konie - tez sie zdziwilem ale to prawie nowy samochod dopiero co dotarty wiec jest to mozliwe.

Zainwestowalem w chip tuning i teraz mam 203 konie (i pol nawet) i 70 Nm wiekszy momen - od 2 tys obrotow ciagnie do samego odciecia - wczesniej jechal bo jechal - tez nie wolno ale teraz to on [cenzura]

Wczoraj jechalem do warszawy i na E7 od 140 na godzine do 200 przyspieszal plynnie na 6 biegu - normalnie caly czas wciskalo, przy 200 zrezygnowalem bo zaduzo samochodow jechalo ale przyrost mocy jest odczuwalny i poki tego nie zrobilem ze swoim samochodem to nie wierzylem.

Poszlo mi 30 koni i 70 Nm w gore - 203 konie to jest granica bezpieczenstwa zeby nic nie padlo w samochodzie - wiadomo wieksza moc wieksze zuzycie

Kolejna sprawa to spalanie, pzy tych samych predkosciach wskazowka spalania pokazuje mniej niz wczesniej, dopiero mam go zrobionego 24 godziny wiec jeszcze nie znam moze wadale mysle ze ich nie ma

Najwazniejsza dla mnie zaleta to elastycznosc - nie musze wajchowac przy wyprzedzaniu (bo nie ukrywajmy - silnik 2 l w dieslu na 1,5 tony masy ze skrzynia 6 biegow to trzeba sie bylo namachac czasem tym drazkiem), teraz zmieniam biegi kiedy mozna powiedziec ja chce a nie musze

Polecam!!!

1490 zl to jest to warte!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 11:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: CiechanĂłw/Warszawa
A i jescze co do wiekszej mocy niz powinna byc wg producenta, takie firmy ja VW, BMW czy Audi maja to do siebie ze moc zawsze wzrasta - co innego w tojocinach - tam samochod jak wyjezdza z salonu to juz ma mniej niz trzeba... choc nie wszystkie

roznica w wykonaniu i technologi podejzewam i dlatego po dotarciu silniki maja lepsza moc, zuzycie wydechu tez robi swoje i nie zawsze jest on zapchany a czasem lekko podziurawiony - to tez zwieksza moc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Interhome Ciechanow
PostNapisane: 20 października 2010, 15:06 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 48
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: 525D
Kod silnika: M57
odkopuję ;)
Ja pierwszego dnia gdy było otwarcie hamowni w interome pojechałem swoim volvo zbadać moc. Było za darmo więc sobie auto zbadałem ;) 1.6 16v 105 koni fabrycznie.
Zagazowany zajechany ale nie wiedzieli ile powinien mieć mocy do czasu aż zbadałem. 105 na pb 95 103,5 na gazolinie. Fabrycznie na gazie ma dokładnie tyle samo. Więc chyba źle nie mierzy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL