BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 maja 2024, 19:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Swap z 316I na 318I
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 15:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E-39 530D
Małe pytanko dla znawców, czy przy wymianie silnika z 316I M-43 na 318I M-43 spasuje wszystko tzn.skrzynia,komputer,przewody lub co trzeba zmienić , kupić,trafił mi się tani silnik318 o małym przebiegu i dlatego pytam.Pozdro dla wszystkich i prosze o odpowiedzi.

_________________
Marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 17:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
twój jest tak juz dobity ze sie go remontować nie opłaca ?

jesli nie to szkoda czasu i pieniedzy

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 18:35 
Ale to nie ma sensu ile zyskach zmieniając silnik 15koni??
ja bym wkładał inne 1.6 i wsadził czipa od kolegi z forum.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 18:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
moze i jest jezeli twój jest juz na wykączeniu nawet komp moze zostać ten i osprzęt cały tylko silnik wymieniasz

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 18:43 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Panowie podepne sie do tematu!!!! A jeżeli chce zmienić M40 1.6 na M43 1.8 jakie rzeczy trzeba zmienić?
Pytam z ciekawości czym ogólnie sie różni!!!! Prócz silnika!!!

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 18:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
DAREX napisał(a):
Ale to nie ma sensu ile zyskach zmieniając silnik 15koni??
ja bym wkładał inne 1.6 i wsadził czipa od kolegi z forum.


no tak, lepiej 1.6 zmienić na 1.6 i miec zysk "0" (słownie zero) :rotfl: . Chyba lepiej wsadzić 1.8 I DO TEGO jeszcze chip zyskując już prawie 30 PS. Ale może się nie znam.

1.6 a 1.8 różni się chyba tylko przepływomierzem i komputerem. Najlepiej porównać wg ETK.


Ostatnio edytowano 18 czerwca 2007, 18:49 przez Alex E36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 18:48 
Alex E36 napisał(a):
DAREX napisał(a):
Ale to nie ma sensu ile zyskach zmieniając silnik 15koni??
ja bym wkładał inne 1.6 i wsadził czipa od kolegi z forum.


no tak, lepiej 1.6 zmienić na 1.6 i miec zysk "0" (słownie zero) :rotfl: . Chyba lepiej wsadzić 1.8 I DO TEGO jeszcze chip zyskując już prawie 30 PS. Ale może się nie znam.

1.6 a 1.8 różni się chyba tylko przepływomierzem, tylnym mostem i komputerem. Najlepiej porównać wg ETK.


Ale 1.8i ma na pewno inne dawkowanie paliwa. a Tu będzie to samo więc nie spodziewajmy sie ze będzie te 115koni!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 18:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
DAREX napisał(a):
Alex E36 napisał(a):
DAREX napisał(a):
Ale to nie ma sensu ile zyskach zmieniając silnik 15koni??
ja bym wkładał inne 1.6 i wsadził czipa od kolegi z forum.


no tak, lepiej 1.6 zmienić na 1.6 i miec zysk "0" (słownie zero) :rotfl: . Chyba lepiej wsadzić 1.8 I DO TEGO jeszcze chip zyskując już prawie 30 PS. Ale może się nie znam.

1.6 a 1.8 różni się chyba tylko przepływomierzem, tylnym mostem i komputerem. Najlepiej porównać wg ETK.


Ale 1.8i ma na pewno inne dawkowanie paliwa. a Tu będzie to samo więc nie spodziewajmy sie ze będzie te 115koni!


No więc napisałem, że komputer do wymiany :) .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2007, 18:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
kompy identyczne dawkowanie paliwa maja

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2007, 19:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E-39 530D
Chipa dziś wtsawiłem i strumienice katalitycznom i tłumnik sportowy,auto wymiata jak głupie,jeszcze go bardzo nie testowałem bo nie było kiedy ale zbiera sie jak trzeba,obrotomierz zamyka a na 3 biegu dociąga do 145 km/h a swapa chcę zrobić bo mi najprawdopodobniej klekocze na 3 tłoku może sworzeń a mam silnik 1.8 M-43 w bardzo dobrym stanie po pieniądzach.

_________________
Marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL