BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 18:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Co wcisnąć
PostNapisane: 31 lipca 2007, 13:48 
Joł Joł :D
Mam już nagrane E30 z pękniętą głowicą co mi bardzo odpowiada ;)
I planuje tam włożyć inny silnik, najbardziej zastanawiam sie nad 3.5i M30 z manualną skrzynią-stary dobry sprawdzony silnik, myślę również nad 4.0 lub 4.4 V8 w połączeniu z manualną skrzynią z 3.0, ale będzie nad tym swapem dużo więcej zabawy niż przy M30.
Albo może co sądzicie nad 2.5i M50, będzie to lepsze niż 3.5i M30??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2007, 21:33 
No co nikt nic nie doradzi?? :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2007, 23:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 269
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: Czarne
moze napisz ile masz kasy przeznaczone na swap ? sadze ze od razu zrezygnujesz z V8 poznajac cene z montazem. podobnie z m50. wiec zostaje m30.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2007, 23:15 
Montaż 0zł bo to wszystko dzieje sie u mnie.
Myślę cały czas nad 3.5i M30 z w manualu i z dyfrem 4,27 :hurra:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 07:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 60
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Moim zdaniem M50 jest dużo bardziej rozwojowy i spokojnie można zrobić z niego ok 210KM więc masz tą samą moc z 1L pojemności mniej.Bedzie też nowszy konstrukcyjnie bo M30 to już powoli weteran motoryzacji.Następnym powodem dla którego polecam M50 to waga silnika, która mniejsza od M30.Mógłbym wiemieniać tak jeszcze ale to powinno wystarczyć.Niestety poza ceną to nic nie przemawia za M30.

_________________
Obrazek
325i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 16:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
ja bym proponowal 3 litry v6 24 zawory 2 turbiny i jeszcze magnetyzer :rotfl:





(przypomnial mi sie cytat z "TESTOSTERONU")

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 16:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
CZECHU napisał(a):
v6



:szok: z Laguny ? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 18:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
z M30 pod machą żle się jeździ pozatym mój kolega ma M30 i mówi ze nigdy więcej podobno M50 jest duzo łatwiej przeszczepić

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 07:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 284
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Moje BMW: E28,E34, jest E38
Kod silnika: m60b40
ja też bym obstawiał m50. 2.5l na 24v i będziesz miał spore pole do popisu, jakieś turbo czy kompresorek :D

_________________
Obrazek

BMW For Life!!

[you] :?:

panie z pińcet....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 12:53 
Zależy mi bardziej na 3.5i bo mam pare gratów do tego silnika, a tak na marginesie za ile realnie mogę kupić silnik 3.5i z osprzętem i ze skrzynią biegów??


Góra
  
 
 Tytuł: odp
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 16:12 
Witam...

forumuje na innym forum,a na tym jestem od dziś,więc pozdrawiam wszystkich...

Jeżdze e30m30b35 i jestem (tfu,tfu,tfu)zadowolony.Przeróbke robiłem sam,tylko elektonike podpiołkolega 9-ięć kabelków-hehe

jak bedziesz wkładał ten,daj znać,a napisze ci jak to zrobić idealnie,żebyś mógł w pełni cieszyć się mocą.uczyłem się na własnych błędach...

Co do twojego pomysłu 4.0 4.4 jestem w trakcie zarabiania siana na taki myk,bo 3,5troszkę jednak za mało.

Jednak jestem rok po swap-ie, i wtedy nie zarabiałem takich pieniędzy jak teraz,więc nie mam czego żałować,bo banana na twarzy kiedy chcę to mam.Jestem fanem dużych litrów w małym aucie,ale przedewszystkim fanem e30.

Więc jeżeli możesz nie zastanawiaj się nawet i pakuj 4.4,tylko ominiesz póżniejsze myślenie..."mogłem od razu"

PozdrawiamZeb335i


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 14:29 
Jak będziesz chciał sprzedać części do swapa z twojej to daj znać :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 15:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: KrakĂłw
hm hm... tez mam zamiar wlozyc 2.5 24v bo kumpel wlozyl sobie 4.4 literka i ma taki silniczek na boku.. cza tylko go na igiełke zrobic i bedziemy montowac po zimie... co o tym sadzicie?

_________________
BMW od tego pojazdu zaczynam poczatki prawka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 21:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 335
Lokalizacja: Warszawa-Siedlce
Moje BMW: 2xe46
ja mam m50b25 w e30 i jezdzi sie bardzo przyjemnie :). Troche duzo pije po iescie bo koło 20l, ale na trasie schodzi do 10l.
Pisaliscie wyzej ze można go bez problemu podkręcić do 210 kucy- w jaki sposób?

_________________
e91 318d Touring 09r
e30 318iA Coupe 87r
e30 320iA Cabriolet 92r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 22:22 
Cytuj:
. Troche duzo pije po iescie bo koło 20l


Stanowczo za dużo :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 09:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: KrakĂłw
[shadow=red][/shadow]Gradz az tak duzo ci pali ten 2.5 24v? bo ja z tego co wiem to miej to pali... a jak ty jezdzisz? silnik masz ok ? bo z tego co wiem to tez duzo od stanu silnika zalezy nie? :zdziwko:

_________________
BMW od tego pojazdu zaczynam poczatki prawka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2007, 16:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
E30 z M30B35 sprawdzona stara receptura, znajomy mojego ojca miał taka z takim silnikiem, tylko mocą podniesioną do 288 koni, sterować tym to masakra przy tej mocy, gumę pali na trójce nawet. Do takiego wariata to trzeba mieć nerwy...

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL