BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 15:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Glogow
w tym rzecz ze ja wlasnie mam E30 1.6. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 17:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
tomas814 napisał(a):
w tym rzecz ze ja wlasnie mam E30 1.6. ;)

No dobra ok, ale zdrowe e30 z 1.8 normalnie MA szanse bo ma wiecej koni ...
Dobra koniec OT

Co do takiego zkromnego silniczka i jeszcze juz starej daty nie radze nic inwestowac... jakies chipy od kolegi czy wkladka sportowa etc ale nie jakies turbyny czy cos w tym stylu.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2008, 11:15 
Cytuj:
Nie ma najmniejszego sensu pakować turbo do 1.6 będzie to kosztowało od 6-8 tyś (ze wskazaniem na tą droższą opcję), sprzedaj auto i kup sobie z silnikiem 2.8, wyjdzie to taniej i lepiej. Kasy którą włożysz na założenie turbo do tego silniczka nikt ci nie odda potem.



Cytuj:
Bezsensowna inwestycja :wstyd:


Cytuj:
Turbo do m40 w e 30 :wstyd: Czlowieku zejdz na ziemie ...


Cytuj:
ja uważam że uturbić zawsze jest sens tylko majac pod machą conajmniej M50 a nie skromne M40


Niedowiarki!!

http://pl.youtube.com/watch?v=bI-SWxx6OW0&NR=1

http://pl.youtube.com/watch?v=8QEOeV56k7c

4.25s do 100km/h :) z M40 buahahahha


Cytuj:
jest to bardzo zabawane, wszystkim odradzacie turbo, a jak jeden z użytkowników utrubił E46 to było sto tysięcy pochwał. Fakt faktem, ze ten silnik (M40) nie jest mistrzostwem świata, ale uturbic z głowa można każdą jednostke, tylko najpierw trzeba ja doprowadzić do stanu idealnego!


Jak widać w przypadku tamtego pana, słowa Rafała mają rację bytu...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2008, 11:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
..::CZARNY::.. napisał(a):
Cytuj:
Nie ma najmniejszego sensu pakować turbo do 1.6 będzie to kosztowało od 6-8 tyś (ze wskazaniem na tą droższą opcję), sprzedaj auto i kup sobie z silnikiem 2.8, wyjdzie to taniej i lepiej. Kasy którą włożysz na założenie turbo do tego silniczka nikt ci nie odda potem.



Cytuj:
Bezsensowna inwestycja :wstyd:


Cytuj:
Turbo do m40 w e 30 :wstyd: Czlowieku zejdz na ziemie ...


Cytuj:
ja uważam że uturbić zawsze jest sens tylko majac pod machą conajmniej M50 a nie skromne M40


Niedowiarki!!

http://pl.youtube.com/watch?v=bI-SWxx6OW0&NR=1

http://pl.youtube.com/watch?v=8QEOeV56k7c

4.25s do 100km/h :) z M40 buahahahha


Cytuj:
jest to bardzo zabawane, wszystkim odradzacie turbo, a jak jeden z użytkowników utrubił E46 to było sto tysięcy pochwał. Fakt faktem, ze ten silnik (M40) nie jest mistrzostwem świata, ale uturbic z głowa można każdą jednostke, tylko najpierw trzeba ja doprowadzić do stanu idealnego!


Jak widać w przypadku tamtego pana, słowa Rafała mają rację bytu...


wszystko się da, kwestia kwoty jaką się chce przeznaczyć na dane auto

PS a ta 318iTurbo dlatego tak dobrze się zbiera, bo ma czerwone wskazówki, one podobno daj ok. 50KM ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2008, 19:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
Najpierw to trzeba doprowadzić silnik do stanu fabrycznego, później go zakuć i na koniec uturbiać - to jedna strona medalu.

(Koszt myślę że z zamkniętymi oczami grubo ponad 20 tys zł)

Druga sprawa to zawieszenie, hamulce, napęd i wiele innych czynników.

(Koszt myślę ponad 20 tyś)

Suma sumarum lepiej kupić serię M i odkladać nawet nie na turbo a na zwykły kompresor ;)

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL