BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Ogłoszenia
Teraz jest 20 listopada 2017, 23:52


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 13 listopada 2017, 19:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 542
Lokalizacja: Węgrów / Mińsk Maz.
Moje BMW: E46 330D MPak
Kod silnika: M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=127400&start=40
Czy ogarniał ktoś temat przerobienia sterowania podciśnieniowego w euro 3 na sterowanie elektroniczne jak w euro 4? Nie mam na mysli turbiny tylko wiązkę silnika. Ogarniał ktoś temat? W euro 3 turbiną steruje zaworek N75 a chciąłbym wrzucić turbinę GT2260 sterowaną nastawnikiem

_________________
M47N @ 212KM/445Nm Powered by TC-Performance <== BYŁO
M57N @ Stage 1 <== JEST


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 13 listopada 2017, 22:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 86
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: M47n
Temat ciezki i nieoplacalny . Lepiej wpakowac gruszke


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 13 listopada 2017, 22:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 100
Posty: 5929
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
Kunio napisał(a):
Czy ogarniał ktoś temat przerobienia sterowania podciśnieniowego w euro 3 na sterowanie elektroniczne jak w euro 4? Nie mam na mysli turbiny tylko wiązkę silnika. Ogarniał ktoś temat? W euro 3 turbiną steruje zaworek N75 a chciąłbym wrzucić turbinę GT2260 sterowaną nastawnikiem


a po co Ci to ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 14 listopada 2017, 00:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 542
Lokalizacja: Węgrów / Mińsk Maz.
Moje BMW: E46 330D MPak
Kod silnika: M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=127400&start=40
zeby wlozyc nowsze turbo na sterowniku

_________________
M47N @ 212KM/445Nm Powered by TC-Performance <== BYŁO
M57N @ Stage 1 <== JEST


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 14 listopada 2017, 00:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
to co się z tym dzieje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 14 listopada 2017, 00:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 542
Lokalizacja: Węgrów / Mińsk Maz.
Moje BMW: E46 330D MPak
Kod silnika: M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=127400&start=40
a co ma sie dziac? mam u siebie sterowanie gruszka a chce wlozyc turbo sterowane elektronicznie z euro 4

_________________
M47N @ 212KM/445Nm Powered by TC-Performance <== BYŁO
M57N @ Stage 1 <== JEST


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 14 listopada 2017, 06:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 86
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: M47n
Ale poco ? To niema sensumusisz wymienic wtryski , mapy wiazki . Jest tyle pracy ze temat jest praktycznie nie dogarniecia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 14 listopada 2017, 06:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 542
Lokalizacja: Węgrów / Mińsk Maz.
Moje BMW: E46 330D MPak
Kod silnika: M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=127400&start=40
czyli przerobienie nowego turbo na gruche pozostaje

_________________
M47N @ 212KM/445Nm Powered by TC-Performance <== BYŁO
M57N @ Stage 1 <== JEST


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 14 listopada 2017, 09:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 100
Posty: 5929
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
Kunio, coś Ty znowu wymyślił i po co - skoro na gt2260 można wszystko co się chce :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 14 listopada 2017, 10:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Kunio napisał(a):
czyli przerobienie nowego turbo na gruche pozostaje
nie inaczej,chyba że masz nadmiar kasy na zabawy to możesz nawet tri turbo pchać w auto ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 14 listopada 2017, 11:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 9332
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
Żaden problem, generalnie. Jak już swoje wkładałem to za 200zł na forum VAG-a gość sprzedawał konwenter sygnału, bo z samego założenia ten sygnał jest dość podobny - nawet sami myśleliśmy nad zostawieniem nastawnika ale z racji braku czasu szybciej było wstawić po prostu gruszkę.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... k#p5147371

tu w ostatnim poście jest chyba wymieniony chłopak który to sprzedawał.... Ale nie pamiętam czy na 100% ten.

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||
Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 14 listopada 2017, 11:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 542
Lokalizacja: Węgrów / Mińsk Maz.
Moje BMW: E46 330D MPak
Kod silnika: M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=127400&start=40
///david napisał(a):
Kunio, coś Ty znowu wymyślił i po co - skoro na gt2260 można wszystko co się chce :)


a no to że jak chcę włożyć turbo na vbandzie to ono jest sterowane elektronicznie. I trzeba je w takim razie przerobić na gruchę
No i jak pisze dj i jeszcze gdzies zasłyszałem że sygnał sterujący n75 może być taki sam jak ten co steruje nastawnikiem. Stąd pytanie

_________________
M47N @ 212KM/445Nm Powered by TC-Performance <== BYŁO
M57N @ Stage 1 <== JEST


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 14 listopada 2017, 12:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 100
Posty: 5929
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
Kunio, No kumam ze chcesz na v bandzie tylko co chcesz przez to osiągnąć ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 14 listopada 2017, 13:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 542
Lokalizacja: Węgrów / Mińsk Maz.
Moje BMW: E46 330D MPak
Kod silnika: M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=127400&start=40
///david napisał(a):
Kunio, No kumam ze chcesz na v bandzie tylko co chcesz przez to osiągnąć ?


zdrowsze konie :) Przecież gt2260 nawet przerobiona nie jest tak efektywna jak nowsze
@David, a Ty po co wsadzałeś turbo z Fki o ile dobrze pamiętam? :D

_________________
M47N @ 212KM/445Nm Powered by TC-Performance <== BYŁO
M57N @ Stage 1 <== JEST


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [M57N]Przerobienie sterowania podciśnieniowego na elektryczn
PostNapisane: 14 listopada 2017, 15:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 100
Posty: 5929
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
Kunio, gt2260 przerobiona jest równie efektywna. Z perspektywy czasu uważam włożenie gtb2260 za niekonieczną , kosztowną fanaberię.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL