BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 14 listopada 2018, 03:10


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 3 listopada 2018, 18:16 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 8
Moje BMW: e39 2.5i M-Pakiet
Kod silnika: M54B25
Witajcie, posiadam BMW e92 z silnikiem N52b30 chciał bym podnieść moc poprzez montaż kompressora typu vortech, ess lub swap silnika lecz zastanawiam się jaki silnik był by najprostszy do wstawienia myślałem o silniku n62b44 333KM bo miał bym dostep do takiego silnika ze wszystkimi podzespołami z e60 anglika. Proszę was o opinie, sugestie i poradę. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 3 listopada 2018, 19:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 9546
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
Ile chcesz kasy przeznaczyć na to, czy będziesz robić sam czy komuś zlecać. Bedzie wiadomo czy jest sens dalej pisać :)

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||
Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 3 listopada 2018, 19:47 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5713
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: C63 AMG Coupe
Moim zdaniem nie ma sansu ani taka operacja ani pisanie o tym w dobie gdzie 335i można kupić za 45tyś zł nie ma lepszego wyjścia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 3 listopada 2018, 21:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 883
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Mody nigdy nie maja sensu ekonomicznego.
ale do tematu, n62 w mojej opinii strzał w kolano.
silnik ten ma ogromne problemy ze wszytkim co bardzo drogie w ekspoatacji.
Nie będę sie rozpisywał.
Dodatkowo sama rzeźba przy montażu, bo raczej nie ma wielu czesci które podejada plug and play.
Jedyna przewaga to v8, które pieknie brzmi, pracuje i rozwija moc.

I dochodzimy do sedna.
mamy 335i, kompletny swap ktory cały pasuje plug and play,
Ma też swoje bolączki, ale da się zrobić bezpiecznie ok 400km,
Więc będzie szybszy.

I to co już DJ napisał, sam silnik z gratami to ułamek kosztów swapa.

_________________
323ti
Kolektor m50,
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 3 listopada 2018, 21:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 8
Moje BMW: e39 2.5i M-Pakiet
Kod silnika: M54B25
quote="deejeys"]Ile chcesz kasy przeznaczyć na to, czy będziesz robić sam czy komuś zlecać. Bedzie wiadomo czy jest sens dalej pisać :)[/quote]
Jesli mowa o swapie to część rzeczy byl bym w stanie samemu zrobić, lecz montaż i uruchomienie w budzie musal bym komuś zlecić. Co do sumy to myślałem o kwocie do 15tys.+ Silnik
--==Mały==-- napisał(a):
Moim zdaniem nie ma sansu ani taka operacja ani pisanie o tym w dobie gdzie 335i można kupić za 45tyś zł nie ma lepszego wyjścia.

Racja lecz 335i tez ma swoje bolączki a druga sprawa że wolał bym zostać przy swoim aucie ze względu na bogatą wersję wyposażenia i rzadki kolor karoserii.

kirpek napisał(a):
Mody nigdy nie maja sensu ekonomicznego.
ale do tematu, n62 w mojej opinii strzał w kolano.
silnik ten ma ogromne problemy ze wszytkim co bardzo drogie w ekspoatacji.
Nie będę sie rozpisywał.
Dodatkowo sama rzeźba przy montażu, bo raczej nie ma wielu czesci które podejada plug and play.
Jedyna przewaga to v8, które pieknie brzmi, pracuje i rozwija moc.

I dochodzimy do sedna.
mamy 335i, kompletny swap ktory cały pasuje plug and play,
Ma też swoje bolączki, ale da się zrobić bezpiecznie ok 400km,
Więc będzie szybszy.

I to co już DJ napisał, sam silnik z gratami to ułamek kosztów swapa.

Dalem taki przyklad ze n62. W grę wchodzą tez inne silniki dlatego chial bym zaczerpnąć wiedzy jaki silnik podszedł by bez dużego rzeźbienia.
Druga opcja tak jak pisalem kompressor, mam możliwość zakupu Vortecha V3 koszt 7tys. Jest sens ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 4 listopada 2018, 11:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18219
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Asteri co takiego nadzwyczajnego jest w Twoim egzemplarzu ? ;) Czy po prostu masz taki wielki sentyment ? :hyhy:


Sprzedać obecną furę i kupić mocniejszą wydaje się być najkorzystniejszym rozwiązaniem :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 4 listopada 2018, 14:21 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 13034
Sprzedaj 328i, a kasę jaką wydałbyś na kompresor/swap, dołóż do zakupu 335i.

_________________
gdzie tirówka nie może,
tam alfons pomoże.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 4 listopada 2018, 14:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 8
Moje BMW: e39 2.5i M-Pakiet
Kod silnika: M54B25
Szczurek1986 napisał(a):
Asteri co takiego nadzwyczajnego jest w Twoim egzemplarzu ? ;) Czy po prostu masz taki wielki sentyment ? :hyhy:


Sprzedać obecną furę i kupić mocniejszą wydaje się być najkorzystniejszym rozwiązaniem :]


To co pisałem wcześniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 4 listopada 2018, 20:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 9546
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
Asteri napisał(a):
W grę wchodzą tez inne silniki dlatego chial bym zaczerpnąć wiedzy jaki silnik podszedł by bez dużego rzeźbienia.


To tylko silniki które występowały w danym modelu. Mocniejsze były N54/N55 i S65B40.

Za niski budżet na kombinacje z S65, brak sensu na ładowanie 35i skoro można kupić całe auto gotowe, z silnikiem po VIN i nie trzeba kombionować, legalizować pomiając już, że żeby to dobrze zrobić to potrzebne jest po prostu drugie auto i przekładać z jednego do drugiego, bo zakup każdej części osobno nie ma sensu i będzie kosztować krocie.

Możesz pomyśleć o tym kompresorze, jeśli chcesz pozostać przy obecnym aucie. Nie wiem ile tam producenci kompresorów obiecują, ale zapewne będzie się dużo przyjemniej śmigać, bo jednak kompresor dość szybko wstaje i nie zapycha wydechu, więc jakiś tam wydech fajny można kupić + barany zrobić i brzmieć też jakoś będzie ;)

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||
Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 4 listopada 2018, 22:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 27
Posty: 227
Moje BMW: e87 130i
Kod silnika: n52b30a
https://esstuning.com/ess-n52-vt1-super ... tem-gen-2/

jedyne sensowne rozwiazanie :)

ale ja i tak wolalbym sprzedac i kupic 335i(s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 6 listopada 2018, 13:28 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Kompresor nigdy nie pojedzie tak jak turbo. Do tego cooler i będzie ładnie jechało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 10 listopada 2018, 10:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 8
Moje BMW: e39 2.5i M-Pakiet
Kod silnika: M54B25
Właśnie myślę nad takim kompressorem i mam okazję kupić za nieduże pieniądze lecz nie wiem kto by mógł mi wystroić później ten zestaw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 10 listopada 2018, 12:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2656
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: viewtopic.php?f=86&t=136843&start=184
Ja mogę wystroic kompresor na seryjnym ecu. Jednak na dobry początek polecam zainteresować się wymiana kolektora ssącego na ten z wersji 258KM, jeszcze jakieś kolektorki wydechowe, strojenie i będzie duuża różnica ;)
Przecież ten silnik w serii jest mocna wykastrowany ;)

_________________
41 44 41 4D 4F 20 4D 6F 74 6F 72 73 70 6F 72 74
59 65 61 61 61 68 21 21 21


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 10 listopada 2018, 17:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 8
Moje BMW: e39 2.5i M-Pakiet
Kod silnika: M54B25
ADAMO M. napisał(a):
Ja mogę wystroic kompresor na seryjnym ecu. Jednak na dobry początek polecam zainteresować się wymiana kolektora ssącego na ten z wersji 258KM, jeszcze jakieś kolektorki wydechowe, strojenie i będzie duuża różnica ;)
Przecież ten silnik w serii jest mocna wykastrowany ;)

Wymiana kolektora ssącego to pierwsza rzecz jaka planuje zrobić. Do Radomia mam 200km więc nie mial bym daleko do Ciebie przyjechać. Tylko czy MSV70 ogarnie wieksza moc. Czytałem na jakimś forum zagranicznym że więcej na tym sterowniku nie da sie wyciągnąć jak 290KM chociaż nie wiem ile w tym prawdy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 328i kompressor czy swap
PostNapisane: 11 listopada 2018, 13:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 27
Posty: 227
Moje BMW: e87 130i
Kod silnika: n52b30a
Asteri napisał(a):
ADAMO M. napisał(a):
Ja mogę wystroic kompresor na seryjnym ecu. Jednak na dobry początek polecam zainteresować się wymiana kolektora ssącego na ten z wersji 258KM, jeszcze jakieś kolektorki wydechowe, strojenie i będzie duuża różnica ;)
Przecież ten silnik w serii jest mocna wykastrowany ;)

Wymiana kolektora ssącego to pierwsza rzecz jaka planuje zrobić. Do Radomia mam 200km więc nie mial bym daleko do Ciebie przyjechać. Tylko czy MSV70 ogarnie wieksza moc. Czytałem na jakimś forum zagranicznym że więcej na tym sterowniku nie da sie wyciągnąć jak 290KM chociaż nie wiem ile w tym prawdy.


jako posiadacz n52b30a to moge Ci powiedziec, ze i w USA i w UK jest kilka sztuk N/A zrobionych na 300 na seryjnym sterowniku. najwiecej ile widzialem to chyba 313 z wtryskiem etanolu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL