savage994 napisał(a):
Nie zależy mi na brewkach i ringach jako światłach do jazdy dziennej.
Wersje bez ksenonu nie miały dziennych w ringach.
Zmiana na poliftowe, zwykłe lampy(soczewka z żarówką H7) wg mnie nie wymaga zmiany modułu, ale wymaga ręcznego kodowania.
Wynika to ze sposobu podłączenia świateł postojowych. W przedlifcie, w przypadku lamp halogenowych, każdy ring ma osobną żarówkę W5W, podłączoną niezależnie do modułu świateł.
Poliftowe lampy H7 posiadają podświetlenie ringów podobne do przedliftowych xenonów, a więc jedna żarówka H10W.
Z tego powodu, trzeba po prostu wyłączyć dodatkowe żarówki w przednich lampach. Wyjście w module spokojnie da sobie radę z 10W żarówką, zamiast 5W
Co do podłączenia, to jest dostępny zestaw okablowania, do zmiany lamp na poliftowe(przód i tył). Zestawie masz wtyczki do lamp przednich, oraz adaptery, wraz z dodatkowymi przewodami, do lamp tylnych. Zestaw kosztuje 150zł, a więc niedużo.
https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/prod ... a-faceliftInstrukcję do tego zestawu można znaleźć w internecie, m.in. na moim chomiku:
http://chomikuj.pl/cursor/Moto/BMW/Retr ... 120979.pdf