BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2024, 12:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] turbo w iSie
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 14:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
znacie kogos w Polsce kto ma i montuje turbo do bmw m42?? i ma wogole jakies pojecie na ten temat.
ile by kosztowalo wstawienie turbiny do mego iSa?? co powinno byc przy takim montazu i jaka opcja bedzie najrozsadniejsza

moze sie skusze
pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 14:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Podpinam się do pytania kem44.
U mnie silnik M44B19.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 14:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1355
Lokalizacja: Warszawa
Mniemam, że wiecie, że instalka turbo to nie samo założenie sprężary. To cały szereg innych modyfikacji w silniku, układzie chłodzenia etc! To założenie kompresora nie wymaga więcej nic a nic !

_________________
GR.X.
Zakon Wysokich Napięć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 15:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
Kiedyś zrobiłoby to KSR. Ale skoro nie oni to już chyba obojętne kto :) . Koszt profi uturbienia bez odprężania ok. 10k PLN. W sumie M42/M44 nadaje się idealnie (poza st. sprężania) ale mało kto się w to pakuje, bo jednak awaryjność rośnie a za ta kasa emki z tego i tak nie będzie. Taka iS'ka da rade co najwyżej 328i. Dlatego najrozsądniej jest sprzedać iS dołożyć 10 kafli i kupić 328i. Też chętnie bym dotlenił moje iS, bo to większa frajda niż stockowe 328, ale takie są realia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 17:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
no ja bym wolał Is z turbo niż 328 bo przynajmniej nie miał bym takiego auta które łatwo można spotkać na ulicy. bo 328 nawet bardzo ładne, bardzo zadbane i na max opcji też moge sobie kupić, tylko chyba nie o to w tym wszystkim chodzi...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 17:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
a ja bym wolam 328 z kompresorem :rotfl: :rotfl:

nie oplacalne jest pakowanie turbo do Is

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 17:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
lepszym wyjsciem od zaturbienia jest np. swap ;)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 19:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
jak masz 1.8 i chcesz miec mocniejsze auto kup mocniejsze ... poprostu ...

turbić auta to mzoecie jak już macie wstawione 4.0 V8 albo macie m3 ... i wam mało ...

a turbienie marnego 1.8 to jak nadziewanie prochami burka spod domowej kanapy zeby biegał z chartami na wyscigach psów ...

a teraz takie małe przesłanie ...

jeśli masz bmw zrozum jedno ... liczy sie pojemność ... jeśli przy tej opcji dojdziesz do końca.. wtedy baw sie uturbianie ... ;) nigdy na odwrót ...

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 19:45 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Cytuj:
jak masz 1.8 i chcesz miec mocniejsze auto kup mocniejsze ... poprostu ...

turbić auta to mzoecie jak już macie wstawione 4.0 V8 albo macie m3 ... i wam mało ...

a turbienie marnego 1.8 to jak nadziewanie prochami burka spod domowej kanapy zeby biegał z chartami na wyscigach psów ...

a teraz takie małe przesłanie ...

jeśli masz bmw zrozum jedno ... liczy sie pojemność ... jeśli przy tej opcji dojdziesz do końca.. wtedy baw sie uturbianie ... ;) nigdy na odwrót ...


end :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 21:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
mysle ze fajnie by bylo miec syk tyrbiny pod maska i sapniecie z blow offa zamist dzwiek 6 cylindowki w sumie miec syk i popierd w szescio cylindrowie byl by fajniejszy ale jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 22:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
ale wkladajac 10k we wmiare porzadne uturbienie w is'ie mija sie z celem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 22:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
kem44 napisał(a):
jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma


to lepiej polub swojego isa bez turbiny

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 05:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
A ja jednak myślę kem, że za 10tys polubisz coś bardziej niż syk turbiny, ponieważ za 10tysięcy kupisz i zamontujesz silnik z M3 lub M5 do swojej E36tki. Ostatnio były silniki po ok 6-7 tys ;) Na Ebay-ach można kupić taniej ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 05:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
z kosiarki itak nie bedzie odrzutowca ;), jedyne co zyskasz to precedens , bo bedziesz pierwszy z taką kombinacją :niepewny:.
Pozatym is już jest trochę wysilonym silnikiem , a najlepszym materiałem do uturbień są duże i niewysilone silniki ot taki np m30b35 :hyhy:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 07:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Przy koszcie 10K zł oczywiście mija się to z celem, a szkoda. Bo za mniejsze pieniądze byłaby to ciekawa alternatywa. Coś innego niż 328. Z drugiej strony piszecie, że jak bawić sie w takie rzeczy, to lepiej kupić 328. W ten sposób myśląc to dlaczego się ograniczać do 328, a nie M3. Nie każdy chce zrobić rakiete. Jasne, że stawiając tylko na osiągi, to tuningowanie IS'a jest bez sensu. Podsumowując, gdyby to kosztowało w granicach 5K byłoby ciekawe. Nie kosztuje, więc nie jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 18:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
Oj naprawde smiac mi się chce :rotfl: jak co niekturzy pisza o utorbieniu silnika w IS panowie zadajcie sobie pytanie CO JEST W TEMACIE . a nie pisac bzdury kup iny samochud zrub swpapa silnik z IS jest wysilony totalne bzdury każdy tylko pisze co się dowiedział lub przeczytal z innego forum i tyle.
Prawda jest taka mało którego polaka stac na uturbienie silnika itp. Woli kupic silnik z 325 i mieć spokuj ,rozumie , ja przebywam w UK już 8 lat i widziałem i jezdziłem uturbioną IS i nawet miałem smaki żeby sam taki coć mieć (ale brak kasy na pożadne uturbienie jak na razie wazna rodziana i inee wydatki) powiem krutko jak ktos ma kase i pojecie i zna dobrych fachowców to niema problemu uturbic IS

engine modifications:
- Rebuilt M42 16V engine featuring:
- Forged low compression pistons
- Balanced connecting rods

Turbo system:
- Custom fabricated exhaust manifold and dump pipe
- Garrett ball bearing turbocharger
- Performance exhaust system
- Custom air to air intercooler
- Custom fabricated aluminium plenumn chamber & inlet manifold
- Single large throttle body
- Blow off valve
- K&N air filter
- Electronic boost controller adjusted by in cabin control
Obrazek

_________________
BYLO 318IS JEST 325m50 VANOS GS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 18:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
discrimen napisał(a):
lepiej kupić 328. W ten sposób myśląc to dlaczego się ograniczać do 328, a nie M3.
bo na M3 te te 10 tys troszke przymało ;)
kocik2109 napisał(a):
niema problemu uturbic IS
a czy ktoś mówił że sie nieda? przecierz każdy powtarza że to jest nieopłacalne.
kocik2109 napisał(a):
silnik z IS jest wysilony totalne bzdury
:zdziwko: :rotfl: a niby co ? sprawdż kolego sobie jakie spręznie on ma... najpierw trzeba odpężyć a dopiro potem uturbiać ( nawet m43 trzeba by było odprężyć a jest mniej wysilone )

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 21:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
kocik2109 napisał(a):
engine modifications:
- Rebuilt M42 16V engine featuring:
- Forged low compression pistons
- Balanced connecting rods

Turbo system:
- Custom fabricated exhaust manifold and dump pipe
- Garrett ball bearing turbocharger
- Performance exhaust system
- Custom air to air intercooler
- Custom fabricated aluminium plenumn chamber & inlet manifold
- Single large throttle body
- Blow off valve
- K&N air filter
- Electronic boost controller adjusted by in cabin control



i....?

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2007, 07:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
i tyle ;)

_________________
BYLO 318IS JEST 325m50 VANOS GS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2007, 07:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
kocik2109 napisał(a):
Prawda jest taka mało którego polaka stac na uturbienie silnika itp.

Tu już nie chodzi czy stać czy nie , ale jeśli już uturbiać to konkretny motor, a nie 1,8 :]
Ale jeśli ktoś lubi i go stać to nawet sobie może uturbiać kosiarke do trawy, tylko poco?? :szok:
Myślę jednak że jeśli rozsądny gość miał by na taki szpas to napewno nie zrobił by tego w tym motorze :P .

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL