BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 16:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2007, 12:13 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
dokładnie.. żeby się bujać jakąś ekstra budą musimy najpierw mieć coś pod maską, co rozbuja tą karoserie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2007, 12:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŚwiecie
ale co proponujecie mam 1.8 is jedyne co naraze mam to wydech zrobiony na specjalne zamowienie a na wykresie mam 148km szalu nie ma ale zawsze cos tylko kola go bardzo oslabiaja 225/40/18 wiec dajcie namiary nie wiem turbinka czy cos innego za wszystko dzieki i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2007, 12:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŚwiecie
a jezeli chcecie zobaczys jak moje auto wyglada to zapraszam na ta strone niestety jast tylko na fotka.pl a teraz link http://www.fotka.pl/profil/MeanBoys/ i jak co to juz wiecie co i jak dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2007, 16:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
POKOR napisał(a):
ale co proponujecie mam 1.8 is jedyne co naraze mam to wydech zrobiony na specjalne zamowienie a na wykresie mam 148km szalu nie ma ale zawsze cos tylko kola go bardzo oslabiaja 225/40/18 wiec dajcie namiary nie wiem turbinka czy cos innego za wszystko dzieki i pozdrawiam.


Jak dla mnie to ta twoja buma już jest piękna.. ciekawie przerobiona maska. Jak byś był zainteresowany to tu masz sprzęt: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=10175 tylko musiał bym ci dać mniejsze turbo HKS'a (gt28 tyle że jest do regeneracji), chyba że tą co jest w ogłoszeniu byś ustawił na mniejsze doładowanie. To już by ewentualnie zależało od ciebie. Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2007, 16:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŚwiecie
a ilu kolesi juz chcialo kupic ta turbinke ile kosztuje regeneracja i ile km na oko bede mial jak co


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2007, 17:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŚwiecie
tak ale ten zestaw co masz to jest do 6 i 8 cylindrow a ja mam 4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2007, 17:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
POKOR napisał(a):
tak ale ten zestaw co masz to jest do 6 i 8 cylindrow a ja mam 4


Dlatego pisałem, że można by było założyć tą mniejszą HKS'a lub ograniczyć moc na tej większej. Mogę też ci założyć do tej większej turbosprężarki nową mniejszą muszle turbiny (część gorąca turbospreżarki) wtedy będzie szybciej się wkręcać z silnikiem 4cyl.

Ta do regeneracji była założona na mniej niż 3000km (czyli jest prawie jak nówka), i ściągnięta z powypadkowej rx-7. Przy prawidłowej eksploatacji i jeżeli dobrze ci ją zregenerują to turbospreżarki powinna wytrzymać jeszcze 180 000km. Regeneracja to koszt 700zł, tylko jest ten ból, że w polsce nie umieją dobrze regenerować turbosprężarek, tak jak to robią w stanach czy niemczech.. mam już kilka sprzedanyh na allegro, a tu też mam chętnych tyle, że będą mieli kase na cały zestaw dopiero po wakacjach, a tej jeszcze nie wystawiałem nawet.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2007, 18:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŚwiecie
a z ta mniejsza to ile km by bylo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2007, 18:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŚwiecie
a w niemczech mam wujasa wiec to nie byl by problem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2007, 18:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
POKOR napisał(a):
a z ta mniejsza to ile km by bylo


Z mniejszą muszlą kolektora czy tą mniejszą turbosprężarką ci chodzi? Bo z tą mniejszą turbosprężarką do regeneracji to max. to 330KM, ale trzeba by było wzmacnać silnik, a z mniejszą muszlą 360KM. Optymalnie mógł byś sobie ustawić na 230-240KM max. bez kucia. Jak coś to pisz na maila (jest podany w ogłoszeniu). Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2007, 21:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
Lokalizacja: Czestochowa
takie pytanko mam do turboost 325i do ilu mozna skręcic :rotfl: z takim zestawem bez kucia silnika zeby sie nie rozleciał :hyhy: dzięki za odpowiedź

_________________
Pozdro Mateusz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 00:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŚwiecie
wiec jak sie zdecyduje to napewno sie odezwe dziekuje za wszysko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 16:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
mateusz790 napisał(a):
takie pytanko mam do turboost 325i do ilu mozna skręcic :rotfl: z takim zestawem bez kucia silnika zeby sie nie rozleciał :hyhy: dzięki za odpowiedź


310-320KM max. bym nie przekraczał bez zakucia.

POKOR jak coś to te mniejsze HKS już sprzedane, reszta dostępna w każdej chwili. Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 25 lipca 2007, 17:30 przez turboost, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 16:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŚwiecie
ok dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 11:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
POKOR a nie lepiej swapa na 2.5 albo 2.8 zrobic i po klopocie bo czy jest sens montowac turbo do 1.8?

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 15:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
spider napisał(a):
POKOR a nie lepiej swapa na 2.5 albo 2.8 zrobic i po klopocie bo czy jest sens montowac turbo do 1.8?


A czy jest sens robić swapa skoro mógł by sprzedać swoje 318is i kupić 2.5 lub 2.8 bez żadnej zabawy? Ze swapem też nie jest tak hop siup.. Czasem jest nawet więcej roboty niż z instalką turbo. Skoro POKOR chciał mieć lambodoors w swoim cacku to znaczy, że chciał mieć coś oryginalnego. I teraz zobacz ile jest w polsce BMW e36 z turbo a ile zwykłych 325 i 328. Ale to jest tylko kwestia własnych upodobań.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 16:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 75
Lokalizacja: Ostroleka
voitazz napisał(a):
ee lambo juz nie modne poszukaj suicside doors


To ja juz wolal bym wing dorsy ;) jak stare merolki csl (chyba ?)

_________________
Zycie zaczyna sie po ... 4000 obr/min
!!! NOWE ZDJECIA NA STRONIE 2 !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 16:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
STACHu napisał(a):

To ja juz wolal bym wing dorsy ;) jak stare merolki csl (chyba ?)


Też fajna sprawa tylko jak to założyć kiedy w drzwiach nawet nie ma ramki (i bardzo dobrze) :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 22:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŚwiecie
Powiem tak moja betka jest w idealnym stanie silnik chodzi jak ta lala dyfer super zawiecha gwint 18 cali felgi i inne wiec szkoda jej zeby poszla do ludzi wole wsadzic w nia 10 albo 20 tys i wiem co mam a kasa akurat nie gra roli. a tu macie link na pare fotek mojej kochanki :) pozdro http://www.fotka.pl/profil/MeanBoys/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2007, 12:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
POKOR napisał(a):
Powiem tak moja betka jest w idealnym stanie silnik chodzi jak ta lala dyfer super zawiecha gwint 18 cali felgi i inne wiec szkoda jej zeby poszla do ludzi wole wsadzic w nia 10 albo 20 tys i wiem co mam a kasa akurat nie gra roli. a tu macie link na pare fotek mojej kochanki :) pozdro http://www.fotka.pl/profil/MeanBoys/


No widzisz.. :) Za zestaw z turbo do 4cyl. chcę 7250zł, to z resztą zmieścisz się spokojnie w 10 tys. No chyba że będziesz chciał wskaźniki czy też inne cuda będziesz musiał dołożyć pare groszy, nie jest to nie jest obowiązkowe w aucie ulicznym, ale do wyścigów się przydaje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL