BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 czerwca 2024, 07:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 22:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
pod każdym :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 22:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
rorafalki napisał(a):
pod każdym :)


no tak to duzo tlumaczy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 22:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
chyba wszystko :)


PS uwielbiam jego fioletowo-różowawy kolor ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 22:49 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14124
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
GARCIA RAMIREZ napisał(a):
Założyłem właśnie wkładke KN. Na czuja nic nie czuje. Kompletnie nic.


Waszmość takich wzbudających estymę przyrostów nie odczułeś ?

Oj, wkładka pewnie na wspak włozona !

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 22:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14124
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Widac po tescie ,ze przyrosty nie sa wielkie ale zawsze :hyhy:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 08:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1355
Lokalizacja: Warszawa
Frank napisał(a):
GARCIA RAMIREZ napisał(a):
Założyłem właśnie wkładke KN. Na czuja nic nie czuje. Kompletnie nic.


Waszmość takich wzbudających estymę przyrostów nie odczułeś ?

Oj, wkładka pewnie na wspak włozona !


Tak jak po zdjęciu stożka czułem wyraźnie, że auto odmuliło i szybciej reaguje na pedał tak po włożeniu wkładki ani na oko ani na ucho ani na żaden inny zmysł nie czuje różnicy w zachowaniu samochodu, mimo że bardzo sie starałem ją poczuć. To przez te upały pewnie.

_________________
GR.X.
Zakon Wysokich Napięć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 08:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 263
Lokalizacja: Neverland
ja zalozylem wkladke "simota" na allegro 90zl wykonana z bawelny jakosciowo nie odczulem roznicy miedzy nia a k&n (obie mialem w rekach bo ten co sprzedaje je na allegro jest z rzeszowa). przeplyw powietrza zwiekszyl sie do tego stopnia ze po daniu w pedal dostawal tyle powietrza albo inaczej mowiac takie dostawal cisnienie (wybaczcie nie znam fachowej terminologii) ze waz lecący z przeplywki do krokowego spadal z z tego plastikowego czopa przy przeplywce na ktorym byl umocowany i auto zaczynalo dlawic i gaslo - wiadomo falszywe powietrze. zalozylem aluminiowa obejme i jest ok. co do osiagow to wiadomo ze cudow nie bedzie. Mnie na poczatku sie wydawalo ze sie polepszylo w dolnym zakresie ale po czasie stwierdzam ze jest na odwrot. Zgrabniej sie zbiera przy wyzszych predkosciach i jest lepsza (czyt. mocniejsza) reakcja na pedal gazu gdy jade np na 5-ce powyzej 120kmh. Czuc ciut lepszy ciąg.

_________________
do licha them new model cars, we ridin' old school ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 08:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
GARCIA RAMIREZ napisał(a):
ani na oko ani na ucho ani na żaden inny zmysł

Bracie GR, nie załamuj kolegów co wydali kaskę na K&Ny i inne bajery... wiesz co to dysonans pozakupowy. chcesz Waść, by sobie coś złego uczynili?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 09:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1355
Lokalizacja: Warszawa
bierute napisał(a):
GARCIA RAMIREZ napisał(a):
ani na oko ani na ucho ani na żaden inny zmysł

Bracie GR, nie załamuj kolegów co wydali kaskę na K&Ny i inne bajery... wiesz co to dysonans pozakupowy. chcesz Waść, by sobie coś złego uczynili?


Ci co już wydali - sami wiedzą. Piszę by Ci co jeszcze nie wydali poprostu mieli świadomość, że może być lepiej, ale wcale nie musi.

_________________
GR.X.
Zakon Wysokich Napięć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 09:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
No z danych producentow to kn zachwala sie ze podwyrzsza przeplyw powietrza o 37% a piper cros pisze ze 30%. a gosc mi powiedzial ze kazda firma swoje bajki pisze i tak naprade kazda taka wklada ma podobne parametry.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 09:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
GARCIA RAMIREZ napisał(a):
bierute napisał(a):
GARCIA RAMIREZ napisał(a):
ani na oko ani na ucho ani na żaden inny zmysł

Bracie GR, nie załamuj kolegów co wydali kaskę na K&Ny i inne bajery... wiesz co to dysonans pozakupowy. chcesz Waść, by sobie coś złego uczynili?


Ci co już wydali - sami wiedzą. Piszę by Ci co jeszcze nie wydali poprostu mieli świadomość, że może być lepiej, ale wcale nie musi.

Ty masz taki silnik ze moze nie czujesz a przy takim is-e co jest zamulony az nie dojdzie do 4tys moze i czuc roznice.. zobaczymy.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 09:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
IS zamulony? to szukaj innego powodu a nie kupuj sportową wkładkę :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 09:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
rorafalki napisał(a):
IS zamulony? to szukaj innego powodu a nie kupuj sportową wkładkę :niepewny:

rorafalki a miales isa kiedys.. bo on dziala jak by mial turbolaga do 3-4 tysiecy a pozniej robi sie rakieta ''ala kosiarka'' i sadze ze wklada polepszy wkrecanie sie na obroty wlasnie w tym niskim przedziale 1-3
Oczywiscie widzialem te wykresy gdzie krzywki sie prawie nie zamieniaja w stosunku do seri no ale coz...mam nadzieje i bede mial wlasna sadysfakcie z posiaania ''sportowej'' wkladki filtra ;]

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Ostatnio edytowano 15 czerwca 2007, 09:48 przez szwedu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 09:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jeździłem ISem, nie ma szału, ale jakoś to chodzi


PS każda BMW ma to do siebie, że ciągnie lepiej w wyższym zakresie obrotów

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 09:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
rorafalki napisał(a):
jeździłem ISem, nie ma szału, ale jakoś to chodzi


PS każda BMW ma to do siebie, że ciągnie lepiej w wyższym zakresie obrotów

No to interpretuj moje posty odpowiednio bo nie napisalem ze jest mułowaty tylko muli na niskich obrotach to to 2 rozne zeczy ;]

ps. tego nie wiem bo to moje 1 bmw jak i auto ;]

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 09:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
szwedu napisał(a):
a przy takim is-e co jest zamulony az nie dojdzie do 4tys


wg mnie stwierdziłeś, że auto nie ciągnie do 4tys. więc jeśli tak jest to szukaj przyczyny

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 10:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
ciagnie ale slabiej, z silnikiem mam wszystko ok trzyma serie po 13 latach ;]

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 10:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
szwedu napisał(a):
ciagnie ale slabiej, z silnikiem mam wszystko ok trzyma serie po 13 latach ;]

jeśli tak to wszystko cacy :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 17:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1202
Lokalizacja: NDM
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47TUD20
szebart napisał(a):
ja zalozylem wkladke "simota" na allegro 90zl wykonana z bawelny jakosciowo nie odczulem roznicy miedzy nia a k&n (obie mialem w rekach bo ten co sprzedaje je na allegro jest z rzeszowa). przeplyw powietrza zwiekszyl sie do tego stopnia ze po daniu w pedal dostawal tyle powietrza albo inaczej mowiac takie dostawal cisnienie (wybaczcie nie znam fachowej terminologii) ze waz lecący z przeplywki do krokowego spadal z z tego plastikowego czopa przy przeplywce na ktorym byl umocowany i auto zaczynalo dlawic i gaslo - wiadomo falszywe powietrze. zalozylem aluminiowa obejme i jest ok. co do osiagow to wiadomo ze cudow nie bedzie. Mnie na poczatku sie wydawalo ze sie polepszylo w dolnym zakresie ale po czasie stwierdzam ze jest na odwrot. Zgrabniej sie zbiera przy wyzszych predkosciach i jest lepsza (czyt. mocniejsza) reakcja na pedal gazu gdy jade np na 5-ce powyzej 120kmh. Czuc ciut lepszy ciąg.


szebart - a czy było tak że auto trzymało jakies 500obr. na luzie, dławilo się i po dodaniu gazu normalnie wchodziło na obroty ale po jego puszczeniu jak spadało to juz tak do 300obr. i auto gaslo?? jeśli tak to odbieram auto z warsztatu bo już wiem dlaczego zaprowadziłem je tam już dzień po założeniu filtra. :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 17:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 263
Lokalizacja: Neverland
nie no trzymalo obroty poprawnie dopoki wyjechalem z warsztatu i dalem agresywnie po bucie hebel do spodu i szybkie puszczenie sprzegla (testowalem nowe sprzeglo na parkingu :hyhy: ) zajeczaly opony puscilem gaz wcisnalem sprzeglo i auto zgaslo :zdziwko: a ja zglupialem. zakrecilem kluczykiem zapalil ale nie trzymal obrotow, dlawilo go od 300 do 1000 obr strasznie telepalo silnikiem i gasl. i tak w kolko. musialem tak jechac podtrzymujac go gazem bo wtedy jechal i do mechanika ten zalozyl waz ktorego ja nie zauwazylem i po robocie. dostawal lewe powietrze. no mniej wiecej mozna powiedziec tak jak to opisales.

_________________
do licha them new model cars, we ridin' old school ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL