BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 maja 2024, 09:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 10:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
wkońcu jakieś fakty do moich opinii o stożkach :hyhy:

jeszcze raz proponuje przejechać się na hamownie i rozwiać mity z sportową wkładką.. :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 21:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
lolek1 napisał(a):
wkońcu jakieś fakty do moich opinii o stożkach :hyhy:

jeszcze raz proponuje przejechać się na hamownie i rozwiać mity z sportową wkładką.. :hyhy:

Moim zdanie wkladka poprawi osiagi ( lepsze wkrecanie sie na obroty) bo cale zamieszanie rozchodzi sie o to iz montujac stozek pozbawiamy auta AIR boxa ktory ma wielke znaczenie... a wkladka poprostu stawia mniejsze opory przeplywowi powietrza , wiec wydaje mi sie ze wkladka jak najbardziem pozmoze niz zaszkodzi. Sam teraz bede kupowal.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 00:47 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
W poprzednim aucie miałem wkładkę KN i w moim subiektywnym odczuciu wysokie obroty się poprawiły, co rzutowało na czas do 100 lepszy średnio o 0.3s.
Fakt faktem mierzenia stoperem nawet kilku krotne i uśrednianie oraz sugerowanie się że może być lepiej może mieć się nijak do faktycznego stanu rzeczy.

Do E39 też chciałbym sobie założyć tą wkładkę, również mam m52b28, jestem ciekaw czy moje odczucia z poprzedniej wkładki w poprzednim aucie były jedynie 'chłytem marketindodym' czy rzeczywiście wkładka KN przełoży się na pozytywne cyferki na hamowni.

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to że wkładka o większej przepływności powinna być lepsza, ale warto by zkonfrontować teoretyczne rozważania z praktycznym efektem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 21:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Kyokushin napisał(a):
W poprzednim aucie miałem wkładkę KN i w moim subiektywnym odczuciu wysokie obroty się poprawiły, co rzutowało na czas do 100 lepszy średnio o 0.3s.
Fakt faktem mierzenia stoperem nawet kilku krotne i uśrednianie oraz sugerowanie się że może być lepiej może mieć się nijak do faktycznego stanu rzeczy.

Do E39 też chciałbym sobie założyć tą wkładkę, również mam m52b28, jestem ciekaw czy moje odczucia z poprzedniej wkładki w poprzednim aucie były jedynie 'chłytem marketindodym' czy rzeczywiście wkładka KN przełoży się na pozytywne cyferki na hamowni.

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to że wkładka o większej przepływności powinna być lepsza, ale warto by zkonfrontować teoretyczne rozważania z praktycznym efektem.

Tez chcialbym bo lada dzien kupuje ale kogo stac wydac na wkladke 200zl i tyle samo lub wiecej na przyhamowanie auta, bo mnie nie stac ;/

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2007, 10:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
rorafalki napisał(a):
:zdziwko:
to, że stożek jest skuteczny w określonych warukach to oczywiste, ale nie spodziewałem się, że w odizolowanych stożku + nawiew zimnego powietrza mocy odjedzie aż 11PS :zdziwko:

PS ja mam wkładkę i czuję poprawę osiągów z dołu


Na moje gdy moc spada przy stozku, przuczyna lezy po stronie dolotu, czyli dlugosc rury laczacej filtr z oryginalnum dolotem lub filtr bezposrednio do przeplywomierza
jakis czas temu czytalem na ten temat co nieco i sam sie zdziwilem ze moc zalezy od dlugosci rury, od stozka do kolektora!! :) sam zalozylem w 7ce i mysle ze to tylko efekt wizualny :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 09:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
No oczywiscie ze ma znaczenie, musi byc zachowana ta sama pojemnosc co starego doloty czyli airboxa. Tu jest to jako tako opisane
http://scirocco.pl/articles.php?id=57
ALE ! ... Jak ktos kupuje dedykowany dolot najlepszego producenta to raczej mysli ze oni zrobili to za Ciebie :wstyd:

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 00:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
A nie wie ktoś przypadkiem jak sie spisuje stożek w połączeniu z blosem? gdzieś tam zetknąłem się z opinią ze nawet lepiej to funkcjonuje niż seryjny filtr ale czy na pewno?

Na benzynie ze stożkiem osiągi sie pogarszają bo zostaje zachwiany odpowiedni stosunek powietrza do podawanego paliwa, ale przy blosie mozna dostosować dawke gazu do zwiększonej przepustowości filtra i może by sie troszke poprawiły osiągi... dobrze kombinuje??? :) Co byście mi doradzili? opłaca sie w to ładować czy lepiej kupić nowy oryginalny filtr?

_________________
WU:*
Obrazek

Moja7--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2104


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 09:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
wonz napisał(a):
A nie wie ktoś przypadkiem jak sie spisuje stożek w połączeniu z blosem? gdzieś tam zetknąłem się z opinią ze nawet lepiej to funkcjonuje niż seryjny filtr ale czy na pewno?

Na benzynie ze stożkiem osiągi sie pogarszają bo zostaje zachwiany odpowiedni stosunek powietrza do podawanego paliwa, ale przy blosie mozna dostosować dawke gazu do zwiększonej przepustowości filtra i może by sie troszke poprawiły osiągi... dobrze kombinuje??? :) Co byście mi doradzili? opłaca sie w to ładować czy lepiej kupić nowy oryginalny filtr?


Lepiej kupic wkladke, sportowa. i masz i wieksza przepustowosc i seryjna pojemnosc dolotu.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 12:00 
bierz wkładkę, po co to rzeźbić tak...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2007, 21:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 107
Lokalizacja: Przybiernów
Moje BMW: E30
Kod silnika: M52B28
mam M52B28...mówice że nie zakładac stożka tylko wsadzić wkładkę K&N?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2008, 10:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
to jest ta wkładka ?

http://moto.allegro.pl/item304729705_k_ ... 6_e34.html

chce to zamontować do mojej E36 316i compact.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2008, 20:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 38
Lokalizacja: MrÂągowo
Moje BMW: E36 Sedan
Kod silnika: M43B18
racesupport najlepiej zmierz stary filtr potem napisz do kolesia z aukcji czy wkładka ma te same wymiary ewentualnie wejdź na stronę K&N i wpisz ten numer wkładki z aukcji "33-2059" w tą stronkę i będą tam podane wymiary http://knfilters.com/search/appsearch.aspx robiłem tak samo bo też zamawiam! Mam nadzieje że troszkę pomogłem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2008, 01:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 327
Moje BMW: seat
taa montujcie wkładki przyspieszenie was z butów wyrwie :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2008, 21:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
wichura napisał(a):
taa montujcie wkładki przyspieszenie was z butów wyrwie :/


chyba, że w butach też będą porządne wkładki...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2008, 21:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
cedro23 napisał(a):
mam M52B28...mówice że nie zakładac stożka tylko wsadzić wkładkę K&N?


Oto wykres m52b28 z airboxem simoty
Obrazek

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 19:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
Witam Enzo możesz polecić jakieś gotowe zestawy air-boxa do silników R6 M50/M52 ??
e36 lub do e46 też do R6 ??
Chodzi o to żeby cena nie była przegięta .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2008, 10:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
n ote nsimoty poelcam jakies 300zl

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 19:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Garwolin
Witam Koledzy, mam pytanko, posiadam stozek KN w e36, i zastanawiam sie jak go wyczyścic, bo jest caly czarny, a oryginalne chyba sa czerwone nie? ktos to robil wczesniej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 16:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
Są specjalne zestawy czyszczące do filtrów w skład których wchodzi płyn do czyszczenia i olejek do nawilżenia końcowego.
Jak kupisz coś takiego to już tam będzie krok po kroku napisane co i jak.

Pozdro

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŚwidnica
wonz napisał(a):
A nie wie ktoś przypadkiem jak sie spisuje stożek w połączeniu z blosem?


montowałem blosa do swojej E30 2.0 i musiałem wywalić airbox i zalozyc stozek - nie ma innej mozliwosci zeby tam blosa upchnąć. Efekt tego taki ze wydłużyłem dosc sporo cały dolot no i auto tak przy 5500 rpm przestaje ciagnac zarowno gaz i benzyna:/ Jak stanalem na kreche z Civicem 1.3 (75KM) to do około 100km/h dostawałem baty o jakąś jedną dlugość...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL