BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 czerwca 2024, 18:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 185 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 22:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
nie znam sie, ale czy oni chcieli wiercic dodatkowa dziure w wydechu ? :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 22:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
reserved napisał(a):
nie znam sie, ale czy oni chcieli wiercic dodatkowa dziure w wydechu ?

dokładnie tak, a powiedz mi bo nawet się jeszcze nie zastanawiałem jak jest z tym silnikiem co ja mam bo są dwa katy więc sondy też dwie czy jedna ??

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 22:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
to dobrze, ze u nich nie zakladales gazu :hyhy: Jest jedna sonda przed katalizatorami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2007, 00:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: z MOKOTOWSKICH
mnie czeka tez montaż chipa do swojej niby 10km zdjęcie odcinki i 15do 25momentu
zobaczymy jak to wyjdzie zdam relacje jak sie smiga.
jeżeli ktoś chce moge sprzedac 1chip bo mam dwa do swojej jak ktos ma 2,0 2,5 litra m50
bez vanosa koncówka kompa 402 (bosch) to oddam go za 100zł
ale najpierw ja sam sprawdze i dopiero sprzedam bo niechce nikogo na mine wwalić hehe
tak więc jak zamontuje to dam znac elo

_________________
BMW E39 M52 B25
GG 5058154
UNLIMITED STREET MACHINE
DEVIL-CAR MOTORSPORT-specjalizacja BMW serwis BMW TEL 600-832-790
USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEPROWADZKI CAŁY KRAJ DO 3,5T IVECO DAILY KONTENER


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2007, 09:06 
SPEKTER E36 napisał(a):
mnie czeka tez montaż chipa do swojej niby 10km zdjęcie odcinki i 15do 25momentu
zobaczymy jak to wyjdzie zdam relacje jak sie smiga.
jeżeli ktoś chce moge sprzedac 1chip bo mam dwa do swojej jak ktos ma 2,0 2,5 litra m50
bez vanosa koncówka kompa 402 (bosch) to oddam go za 100zł
ale najpierw ja sam sprawdze i dopiero sprzedam bo niechce nikogo na mine wwalić hehe
tak więc jak zamontuje to dam znac elo


A co to za chip,że pasuje do 2.0 i 2.5?
Myślałem,że chip musi być pod konkretny silnik.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2007, 09:43 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
silniki 2.0 -2.5 maja ten sam sterownik i program w nim wiec chipy moga byc te same


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2007, 09:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 826
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: mondeo ghia x
Kod silnika: duratec HE
LEGO, a tak szczerze to jest jakakolwiek roznica po zamontowaniu modyfikowanego chip'a ?
oprocz braku ogranicznika obrotow... a i gdzie w e36 jest sterownik, bo w e34 wiedzialem ; ]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2007, 21:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
cięzko mi powiedziec ( nie bylem na hamowni)ale wydaje sie mi ze tak auto lepiej sie wkreca,ma lepszy dół, jak bedzie dobra pogoda to pomierze czasy to powinno cos rozjasnic :oczami: .Chodzby to działalo tylko na pysychike to i tak jest fajnie :rotfl: :rotfl: Co do sterownika masz go po stronie pas.wyciagasz 3 kolki potem odkrecasz 4 srubki na krzyzak,wysuwasz sterownik do siebie pociągasz wajcha i juz :ok:


Ostatnio edytowano 19 stycznia 2007, 21:48 przez LEGO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 01:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: z MOKOTOWSKICH
dokładnie sterowniki są te same ale byly tez na siemensie kumpel miał 2,5 bez vanosa i od niego mam tego chipa komp ten sam numer itp więc bedzie pasowac w niedzele zdam relacje bo dzis montuje i opowiem co i jak elo

_________________
BMW E39 M52 B25
GG 5058154
UNLIMITED STREET MACHINE
DEVIL-CAR MOTORSPORT-specjalizacja BMW serwis BMW TEL 600-832-790
USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEPROWADZKI CAŁY KRAJ DO 3,5T IVECO DAILY KONTENER


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 03:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
spekter, motujesz chipa z siemensa do boscha? czy zle zrozumialem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 07:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1355
Lokalizacja: Warszawa
Reserveddzie. A do mojego E46 328 znalazłbyś jakieguś czipa? ( każde dodatkowe 200KM) bardzo mi si e przyda ;) pytanie jest na serio!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 12:24 
SPEKTER E36 napisał(a):
dokładnie sterowniki są te same ale byly tez na siemensie kumpel miał 2,5 bez vanosa i od niego mam tego chipa komp ten sam numer itp więc bedzie pasowac w niedzele zdam relacje bo dzis montuje i opowiem co i jak elo


Testuj testuj bo jestem bardzo zainteresowany musze jeszcze sprawdzić numer komputera.
Powiedz a co się dzieje z odcinką w przypadku tego chipa?
Całkowicie zdjęta czy przesunięta?
Ja się nie zdecyduje na całkowite zdjęcie bo różnie to bywa czasem jeździ też panna i jak jej straci przyczepność na śliskim to może korba wyjść bokiem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 16:27 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
ten chip musi miec wpływ takze na lpg (bo auto mniej mi spaliło gazu,a wcale delikatniej nie jezdzilem wręcz przeciwnie :oczami: )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 22:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Gliwice
Ma może ktoś zdjęcia jak sie tego chipa wymienia i gdzie trzeba grzebać w e34 ???(SIEMENS)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 22:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
po prawej stronie pod maską przy podszybiu jest duża czarna skrzynka w której umieszczony jest moduł DME i wogule cały komputer.
chip znajduje się w module DME ,między dwoma płytkami z elektronką.
Jeśli ma się marne pojęcie o takich rzeczach to trzeba się zastanowić czy wogule warto robić to samodzielnie , ponieważ łatwo można coś uszkodzić przy niezachowaniu odpowiedniej ostrożności.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 07:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Gliwice
a czy są takie kości do siemensa??? Bo ciś nie widze ich ani na allegro ani nigdzie ;)
Generalnie przy blosie chodzi mi o prześpieszenia kąta zapłonu, bo z tego co zasłyszałem i poczytałem to gaz o wyższej liczbie oktanowej potrzebuje nieco wczesniejszego zapłonu żeby wykorzystać jego potencjał. Gdzieś to czytałem że można oszukac troche kompa onosnie temperatury stosując jakies oporniczki na czujniku temp. ale skoro można chipem to czemu nie. Z resztą zauważyłem że jak silnik jest już ciepły że jedzie na gazie ale skazówka jescze ma troche to połowy to silniczek jest jakby bardzie elastyczny, gdy osiagnie tą temperaturę to już mniej, tak więc moje podejrzenia mogą być trafne i poprzez przyśpieszenia konta zapłonu może skutkować lepsza alestycznościa a co za tym idzie nawet mniejszym spalaniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 10:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 423
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Moje BMW: e91/e46/e82
chcieliscie dowodow, oto wykres po zalozeniu chipa od kolegi z forum RESERVED
Obrazek


sory za slaba jakosc ale kolesiowi na hamowni konczyl sie tusz w drukarce, jak bede przy okazji na mineralnej to wezme lepszy wydruk

dociagnalem do fabrycznej :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 11:29 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
czyli ok,za ta kase warto :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 11:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
o... dzięki za wykres :)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2007, 15:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 55
Lokalizacja: Dolny Slask
Tony.H w aucie masz katalizator ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 185 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL